Superliga: CFR Cluj câștigă în Bănie și preia șefia clasamentului
01 Dec 2024
01 Dec 2024
01 Dec 2024
02 Dec 2024
01 Dec 2024
02 Dec 2024
Discovery Sports a ajuns la un acord pentru a difuza Laver Cup exclusiv în Europa* din 2021 până în 2030, completând astfel oferta sa de tenis de talie mondială. Competiția va fi acoperită pe TV și platformele digitale Eurosport.
Turneul a fost lansat în 2017 de către TEAM8, o companie de sport și entertainment co-înființată de Roger Federer, și a fost numit după Rod Laver, de 11 ori campion de Grand Slam. În cadrul Laver Cup, șase dintre cei mai buni jucători de tenis din Europa concurează împotriva a șase jucători din restul lumii. Turneul unic desfășurat pe parcursul a trei zile a captat atenția fanilor de tenis din toată lumea și a devenit un eveniment așteptat cu nerăbdare în calendarele sportive încă de la înființarea sa.
Laver Cup se alătură astfel portofoliului extins de drepturi deținute de Discovery Sports, care acoperă la nivel paneuropean toate turneele de Grand Slam**, numeroase turnee din cadrul ATP Tour și fiecare moment de neratat de la Jocurile Olimpice***.
Anunțul vine la scurt timp după ce Discovery Sports și-a extins parteneriatul cu Tennis Australia pentru difuzarea exclusivă în Europa a Australian Open până cel puțin în 2031, întărind asocierea Eurosport cu primul Grand Slam al anului și reputația sa drept „Gazda Tenisului”.
Andrew Georgiou, President of Sports, Discovery, a spus: „Ne bucurăm să completăm anunțul recent de difuzare a Australian Open pentru încă zece ani cu acest parteneriat pe termen lung, care ne permite să aducem Laver Cup către publicul european. Ne-am dovedit abilitatea de a evidenția puterea tenisului prin cele mai bune povești, expertiza complexă și tehnologia de ultimă generație, producând și distribuind conținut în jurul celor mai mari turnee către o audiență de neegalat.”
Tony Godsick, CEO TEAM8 și Chairman Laver Cup a spus: „Suntem entuziasmați de acest parteneriat cu Discovery Sports și Eurosport pentru a aduce Laver Cup fanilor tenisului și sportului din Europa, timp de 10 ani. Europa reprezintă o forță în tenisul masculin, Team Europe câștigând toate cele trei ediții desfășurate până acum, iar audiența din Europa este importantă de asemenea. Alături de Eurosport, așteptăm cu nerăbdare să interacționăm cu fanii Laver Cup pe toate platformele, începând cu ediția din această lună din Boston și continuând cu ediția de la Londra din 2022.”
Ediția din 2021 a Laver Cup se desfășoară între 24 și 26 septembrie în Boston, Statele Unite ale Americii.
Team Europe va încerca să-și apere titlul câștigat la Geneva în 2019, avându-i în componență pe Daniil Medvedev (#2 mondial), Stefanos Tsitsipas (#3 mondial), Alexander Zverev (#4 mondial), Andrey Rublev (#5 mondial), Matteo Berrettini (#7 mondial) și Casper Ruud (#10 mondial). Căpitanul echipei este Björn Borg, în timp ce Thomas Enqvist este vice-căpitan.
Team World îi are în componență pe Felix Auger-Aliassime (#11 mondial), Denis Shapovalov (#12 mondial), Diego Schwartzman (#15 mondial), Reilly Opelka (#19 mondial), John Isner (#22 mondial) și Nick Kyrgios (#95 mondial). Căpitanul echipei este John McEnroe, în timp ce Patrick McEnroe este vice-căpitan.
Note
*Drepturile exclud Franța în 2021 și 2022 și sunt non-exclusive în Turcia în 2021 și 2022
**Acoperire paneuropeană a Australian Open, Roland-Garros (excluzând Franța), Wimbledon (în 12 țări) și US Open (excluzând Regatul Unit și Irlanda)
***Fiecare meci de tenis de la Jocurile Olimpice Tokyo 2020 și Paris 2024 este acoperit
Despre Discovery:
Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în toată lumea, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele, prin: portofoliul de aplicații GO; servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi discovery+, Food Network Kitchen și Motor Trend OnDemand; conținutul digital al grupului Nine Media; un parteneriat ce dezvoltă conținut inspirat din realitate și despre istoria naturii cu BBC; și un acord strategic cu PGA TOUR pentru a deveni gazda internațională a golfului. Portofoliul de branduri premium cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, ID, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel și viitoarea multi-platformă dezvoltată ca un joint-venture global alături de Chip și Joanna Gaines, Magnolia Network, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, destinația principală pentru competiții sportive premium, relevante la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.
Despre Eurosport
Eurosport este destinația pentru sport nr. 1 din Europa și dezvoltă puterea sportului prin conținut localizat de la cele mai importante evenimente sportive din lume. Drept Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, Discovery aduce Eurosport către discovery+, serviciul de streaming direct către consumator, începând cu o selecție de țări, din 2021. În mod clar definite ca fiind Gazdele Ciclismului, ale Tenisului de Mare Șlem și ale Sporturilor de Iarnă, canalele Eurosport - Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews - au în total 246 de milioane de abonați, în 75 de țări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 30 milioane de vizitatori unici pe lună. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaționale. Pentru mai multe informații, vizitați corporate.eurosport.com.
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
01 Dec 2024
01 Dec 2024
02 Dec 2024
01 Dec 2024
02 Dec 2024