Superliga: „Șepcile roșii” revin de la 0-2 și pleacă îningători din Giulești
27 Nov 2023
27 Nov 2023
27 Nov 2023
28 Nov 2023
28 Nov 2023
28 Nov 2023
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Conform planului, în următorii trei ani vor fi realizate investiții în mai multe proiecte dedicate fotbalului amator. Acest anunț vine după dezvăluirea noii identități de brand, a logo-ului și a noii viziuni pentru viitorul interactiv al fotbalului: EA SPORTS FC.
"EA SPORTS FC este un simbol pentru un viitor pozitiv al fotbalului, iar acest viitor va fi posibil dacă tinerii au accesul la instrumentele necesare pentru a-și urma visurile.", a declarat David Jackson, VP of Brand Marketing în cadrul EA SPORTS. "Suntem nerăbdători să colaborăm cu organizații și embleme ale fotbalului din întreaga lume pentru a inspira următoarea generație de fani ai fotbalului și pentru le insufla dragostea pentru acest sport."
EA SPORTS și Football Foundation - organizația caritabilă a Premier League, a Federației Engleze de Fotbal și a guvernului britanic, au inaugurat "Rocky and Wrighty Arena" în cadrul Academiei Turnham din sudul Londrei, marcând astfel prima dintre numeroasele activări FC Futures. Legendarul Ian Wright a condus inaugurarea noului teren, menit să ofere tinerilor din comunitate mai mult acces la fotbal și să inspire următoarea generație de jucători.
FC FUTURES va crea o bibliotecă publică cu antrenamente, în cinci limbi, care va fi disponibilă în cursul acestui an pentru tinerii jucători și antrenorii din comunitate, în format virtual, și va putea fi folosită pentru planurile de antrenament.
Mai mult, FC FUTURES va facilita accesul comunităților către fotbal prin construirea și recondiționarea terenurilor de fotbal, prin intermediul fundațiilor, federațiilor și ligilor.
FC FUTURES va investi în accesorii pentru antrenamentele de fotbal amator, furnizând mingi, veste de antrenament, conuri și alte echipamente esențiale.
EA SPORTS a convenit asupra unui parteneriat multianual cu Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal (UEFA) pentru a sprijini și mai mult fotbalul la nivel comunitar prin consultanță din partea antrenorilor de fotbal grassroots ai UEFA și prin investiții în inițiativele de fotbal amator ale UEFA.
"Suntem încântați să ne alăturăm EA SPORTS și programului EA SPORTS FC FUTURES", a declarat Frank K. Ludolph, Head of Technical Development UEFA. " Vom lucra îndeaproape cu partenerul nostru pe termen lung, EA SPORTS, pentru a consolida sprijinul pentru fotbalul amator prin intermediul echipei noastre de experți tehnici UEFA. Acest parteneriat reprezintă o oportunitate pentru Programul Grassroots UEFA de a oferi facilita accesul la materiale de formare moderne, personalizate, în beneficiul următoarei generații de jucători amatori și fani."
Ian Wright, alături de Emma Hayes, manager de renume mondial al clubului de fotbal feminin Chelsea, sunt primii ambasadori FC FUTURES care vor colabora cu EA SPORTS pentru a oferi un sprijin suplimentar pentru fotbalul amator.
"Sunt încântat să fiu ambasador EA SPORTS FC FUTURES.", a declarat Ian Wright. "Aici începe fotbalul, chiar aici, în comunitățile noastre, iar investiția în acest joc este un pas crucial pentru progresul fotbalului mondial. Acest lucru începe cu asigurarea accesului copiilor la facilitățile atât de necesare pentru ca ei să poată juca cât mai mult posibil în spații sigure, locale. Sunt recunoscător că vechea mea școală poate avea un impact în viitorul fotbalului și este o onoare să mă implic".
"În copilăria mea în Londra am căutat mereu o modalitate de a intra pe teren.", a declarat Emma Hayes. "Sunt extrem de bucuroasă că femeile și talentele subreprezentate primesc resursele pe care mulți dintre noi nu le-am avut. FC FUTURES reprezintă o modalitate fantastică de a oferi oportunități pentru următoarea generație de fani de a explora și de a-și dezvolta pasiunea pentru fotbal, iar asta mă face mândră să fiu ambasador FC FUTURES. Cred că astfel de investiții pot schimba vieți."
EA SPORTS definește de 30 de ani fotbalul interactiv și a construit o comunitate globală de peste 150 de milioane de fani, pe diferite platforme – o comunitate pe care EA SPORTS FC va continua să o dezvolte alături de parteneri cu viziune comună, aceea de a contura un viitor al fotbalului în care fanii sunt pe primul loc. Bazat pe incluziune și inovație, fanii vor avea acces la peste 19.000 de jucători licențiați, 700 de echipe și 30 de ligi, iar cu sprijinul a peste 300 de parteneri globali din fotbal, experiența va fi extinsă și spre fotbalul feminin și echipele de amatori.
Fanii se pot înregistra pe easports.com/fc pentru a se Alătura Clubului și pentru a se afla printre primii care află mai multe informații, înainte de actualizările programate pentru luna iulie.
Despre Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) este lider global în materie de divertisment digital interactiv. Compania dezvoltă și furnizează jocuri, conținut și servicii online pentru toate tipurile de platforme conectate la internet, de la console, la dispozitive mobile și computere personale.
În anul fiscal 2022, EA a înregistrat venituri nete de 7 miliarde dolari USD. EA are sediul în Redwood City, California, iar compania este recunoscută la nivel global pentru un portofoliu de mărci apreciate de critici, ca EA SPORTS™ FC, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, EA SPORTS™ FIFA, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ și F1™. Mai multe informații despre EA sunt disponibile la www.ea.com/news
EA, EA SPORTS, Battlefield, Apex Legends, The Sims, Need for Speed, Titanfall și Plants vs. Zombies sunt mărci comerciale ale Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA și F1 sunt proprietatea deținătorilor lor și sunt utilizate cu permisiune. EA, EA SPORTS și logo-ul EA SPORTS sunt mărci înregistrate ale Electronic Arts Inc. FIFA și Logo-ul Oficial FIFA sunt deținute de FIFA. Toate drepturile rezervate.
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
Bitdefender a încheiat un parteneriat cu Ferrari și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
Mozzart Bet, unul dintre cei mai importanti operatori licentiati de betting si gambling din Romania, se alatura familiei baschetului romanesc ca partener. Ca prim pas, in urma...
Marele jucător al Generației de Aur și căpitan al Barcelonei, Gică Popescu, devine Căpitanul Football Museum Bucharest, singurul muzeu din România dedicat fotbalului....
Astazi, in sala de sedinte ”Mihai Nedeff” din incinta sediului Federatiei Romane de Baschet, a avut loc o conferinta de presa cu prilejul prezentarii parteneriatului dintre...
CryptoDATA Tech, noul sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, a anunțat ca îi va sponsoriza pe piloții Aleix Espargaro, câștigătorul Marelui...
Kaufland România se alătură, în calitate de sponsor principal, turneelor BRD-Kaufland Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant. Evenimentele se...
Oracle Red Bull Racing face în premieră un pit stop la București pentru un spectacol unic în fața Palatului Parlamentului. Red Bull Racing Show Run aduce iubitorilor de...
Compania românească CryptoDATA Tech a fost anunțată ca sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, programat pe 21 august a.c., devenind astfel prima...
Herbalife Nutrition România are plăcerea de a anunța cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de "Partener în...
Chiar dacă apele s-au agitat după ce Guvernul a anunțat că plănuiește impozite și taxe mult mai mari decât în trecut, iată că principalii jucători din industria de...
FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus...
Fantasy este un joc în care participanții creează echipe virtuale compuse din fotbaliștii reali ai unei ligi. Performanța acestor jucători în meciurile propriu-zise este...
Ediția 105 a primei divizii va debuta pe 15 iulie și se va desfășura sub o nouă titulatură: SUPERLIGA.
Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, a semnat un parteneriat cu Federația Română de Fotbal, prin care devine sponsor principal...
Dezvoltatorul imobiliar specializat în dezvoltarea de ansambluri hoteliere și rezidențiale de lux extinde parteneriatul cu FRF și va susține și tricolorii U21.
27 Nov 2023
27 Nov 2023
28 Nov 2023
28 Nov 2023
28 Nov 2023