Superliga: FC Botoșani administrează Rapidului a treia înfrângere în campionat
06 Oct 2024
06 Oct 2024
06 Oct 2024
09 Oct 2024
06 Oct 2024
05 Oct 2024
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™. FC va deveni platforma EA SPORTS unde vor fi create, inovate și dezvoltate noi experiențe de fotbal, conectând totodată milioane de fani prin intermediul consolelor, dispozitivelor mobile, online sau al produselor esports.
În următoarele zile, brandul EA SPORTS FC își va face debutul în peste 100 de meciuri ale celor mai mari ligi din lume. Fanii fotbalului vor vedea pentru prima dată noua identitate de brand în acțiune, prin intermediul partenerilor EA SPORTS, precum: Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL și mulți alții. Voci din întreaga lume a fotbalului global se alătură EA SPORTS pentru a da startul unei noi ere a jocului, sute de ligi, branduri și atleți distribuind astăzi logo-ul EA SPORTS FC pe platformele lor.
„Acum începe povestea EA SPORTS FC. Avem la bază 30 de ani de leadership, în care am creat experiențe ce au adus laolaltă comunitatea globală a fotbalului și vom continua să punem fanii pe primul loc și în viitor. EA SPORTS FC va fi un simbol al sportului, un simbol al inovației și al schimbării și suntem nerăbdători să le dezvăluim fanilor în luna iulie mai multe despre viitorul vizat.”, Nick Wlodyka, SVP & GM, EA SPORTS FC.
Noul branding este inspirat direct de joc și de o formă dominantă în cultura fotbalului, care reprezintă sportul în multiple dimensiuni, mai exact triunghiul. De la pase la faze fixe, această formă este adânc înrădăcinată în ADN-ul experiențelor de fotbal EA SPORTS; de la unghiurile izometrice de la prima noastră experiență 8-bit la poligoanele triangulate din fiecare pixel ale celor mai recente jocuri, dar și simbolul emblematic al jucătorilor, care apare deasupra fiecărui atlet în fiecare meci. Mai multe detalii despre identitatea de brand și limbaj de design, aici.
EA SPORTS definește de 30 de ani fotbalul interactiv și a construit o comunitate globală de peste 150 de milioane de fani, pe diferite platforme – o comunitate pe care EA SPORTS FC va continua să o dezvolte alături de parteneri cu viziune comună, aceea de a contura un viitor al fotbalului în care fanii sunt pe primul loc. Bazat pe incluziune și inovație, fanii vor avea acces la peste 19.000 de jucători licențiați, 700 de echipe și 30 de ligi, iar cu sprijinul a peste 300 de parteneri globali din fotbal, experiența va fi extinsă și spre fotbalul feminin și echipe de amatori.
Fanii se pot înregistra pe easports.com/fc pentru a se Alătura Clubului și pentru a se afla printre primii care află mai multe informații, înainte de actualizările programate pentru luna iulie.
Citatele Partnerilor
Premier League
„Prin parteneriatul nostru de lungă durată cu EA SPORTS, putem să aducem fanii din întreaga lume mai aproape de Premier League și suntem conștienți de importanța generației următoare în conturarea viitorului fotbalului. Suntem nerăbdători să vedem cum va evolua parteneriatul odată cu lansarea EA SPORTS FC, fie că vorbim despre progrese în dezvoltarea ePremier League, noi stadioane puse la dispoziția comunităților din UK sau experiențe captivante in-game pentru fani.”, a declarat Richard Masters, Premier League Chief Executive.
LaLiga
„Suntem mândri că suntem fruntași în ceea ce privește inovația în fotbal, iar parteneriatul nostru cu EA SPORTS FC este dovada. EA SPORTS FC va fi un hub pentru o creștere pozitivă în fotbal și vom continua să lucrăm la moduri noi și inovatoare pentru ca fanii să aibă parte de experiențe autentice în cadrul meciurilor din LaLiga.”, a spus Javier Tebas, Președinte LaLiga.
NWSL
„Parteneriatul din 2022 dintre NWSL și EA SPORTS nu a fost doar un moment important pentru fotbalul feminin, ci și o investiție și viziune pe termen-lung. Următorul capitol al jocului de renume mondial se bazează pe recunoașterea talentului impresionant și al impactului pe care ligile precum NWSL îl au asupra fiecărui fan al fotbalului, iar EA SPORTS FC va aduce această recunoaștere și chiar mai mult.”, a declarat Jessica Berman, Commissioner NWSL.
Bundesliga
„Fanii din întreaga lume pot descoperi și crea legături pe viață cu cluburile și jucătorii prin intermediul jocurilor video, și este esențial ca ligile de top precum Bundesliga să fie prezente pe cele mai bune platforme pentru a interacționa cu acești suporteri,” menționează Peer Naubert, Chief Marketing Officer, Bundesliga International. „Parteneriatul nostru cu EA SPORTS ne permite să facem fix asta, prin EA SPORTS FC, și sperăm că fanii sunt la fel de încântați ca noi pentru viitorul fotbalului.”
CONMEBOL
„Fanii sunt temelia fotbalului, iar o victorie pentru ei este o victorie pentru întreg sportul. Prin perteneriatul cu EA SPORTS FC, le oferim fanilor cea mai bună metodă prin care pot simți experiența CONMEBOL în afara terenului și oportunitatea de a se alătura unui club bazat pe incluziune și pe dezvoltarea jocului pe care îl adorăm.”, a declarat Juan Emilio Roa, Marketing & Commercial Director CONMEBOL.
Barclays Women’s Super League
„Pentru ca fotbalul să facă pași spre viitor, promovarea și egalitatea fotbalului feminin trebuie să reprezinte un obiectiv. EA SPORTS FC le va oferi fanilor o experiență fără egal a jocului cu echipe feminine, care subliniază importanța și impactul fotbalului feminin. Știm că fanii și-au dorit să interacționeze cu Barclays WSL, iar EA SPORTS FC a venit cu soluția.”, a spus Navin Singh, Commercial Director The Football Association.
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
06 Oct 2024
06 Oct 2024
09 Oct 2024
06 Oct 2024
05 Oct 2024