Superliga: Final dramatic în Bănie. Oltenii egalează „all’ultimo respiro”
02 Nov 2025



02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
03 Nov 2025



Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™. FC va deveni platforma EA SPORTS unde vor fi create, inovate și dezvoltate noi experiențe de fotbal, conectând totodată milioane de fani prin intermediul consolelor, dispozitivelor mobile, online sau al produselor esports.
În următoarele zile, brandul EA SPORTS FC își va face debutul în peste 100 de meciuri ale celor mai mari ligi din lume. Fanii fotbalului vor vedea pentru prima dată noua identitate de brand în acțiune, prin intermediul partenerilor EA SPORTS, precum: Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL și mulți alții. Voci din întreaga lume a fotbalului global se alătură EA SPORTS pentru a da startul unei noi ere a jocului, sute de ligi, branduri și atleți distribuind astăzi logo-ul EA SPORTS FC pe platformele lor.
„Acum începe povestea EA SPORTS FC. Avem la bază 30 de ani de leadership, în care am creat experiențe ce au adus laolaltă comunitatea globală a fotbalului și vom continua să punem fanii pe primul loc și în viitor. EA SPORTS FC va fi un simbol al sportului, un simbol al inovației și al schimbării și suntem nerăbdători să le dezvăluim fanilor în luna iulie mai multe despre viitorul vizat.”, Nick Wlodyka, SVP & GM, EA SPORTS FC.
Noul branding este inspirat direct de joc și de o formă dominantă în cultura fotbalului, care reprezintă sportul în multiple dimensiuni, mai exact triunghiul. De la pase la faze fixe, această formă este adânc înrădăcinată în ADN-ul experiențelor de fotbal EA SPORTS; de la unghiurile izometrice de la prima noastră experiență 8-bit la poligoanele triangulate din fiecare pixel ale celor mai recente jocuri, dar și simbolul emblematic al jucătorilor, care apare deasupra fiecărui atlet în fiecare meci. Mai multe detalii despre identitatea de brand și limbaj de design, aici.
EA SPORTS definește de 30 de ani fotbalul interactiv și a construit o comunitate globală de peste 150 de milioane de fani, pe diferite platforme – o comunitate pe care EA SPORTS FC va continua să o dezvolte alături de parteneri cu viziune comună, aceea de a contura un viitor al fotbalului în care fanii sunt pe primul loc. Bazat pe incluziune și inovație, fanii vor avea acces la peste 19.000 de jucători licențiați, 700 de echipe și 30 de ligi, iar cu sprijinul a peste 300 de parteneri globali din fotbal, experiența va fi extinsă și spre fotbalul feminin și echipe de amatori.
Fanii se pot înregistra pe easports.com/fc pentru a se Alătura Clubului și pentru a se afla printre primii care află mai multe informații, înainte de actualizările programate pentru luna iulie.
Citatele Partnerilor
Premier League
„Prin parteneriatul nostru de lungă durată cu EA SPORTS, putem să aducem fanii din întreaga lume mai aproape de Premier League și suntem conștienți de importanța generației următoare în conturarea viitorului fotbalului. Suntem nerăbdători să vedem cum va evolua parteneriatul odată cu lansarea EA SPORTS FC, fie că vorbim despre progrese în dezvoltarea ePremier League, noi stadioane puse la dispoziția comunităților din UK sau experiențe captivante in-game pentru fani.”, a declarat Richard Masters, Premier League Chief Executive.
LaLiga
„Suntem mândri că suntem fruntași în ceea ce privește inovația în fotbal, iar parteneriatul nostru cu EA SPORTS FC este dovada. EA SPORTS FC va fi un hub pentru o creștere pozitivă în fotbal și vom continua să lucrăm la moduri noi și inovatoare pentru ca fanii să aibă parte de experiențe autentice în cadrul meciurilor din LaLiga.”, a spus Javier Tebas, Președinte LaLiga.
NWSL
„Parteneriatul din 2022 dintre NWSL și EA SPORTS nu a fost doar un moment important pentru fotbalul feminin, ci și o investiție și viziune pe termen-lung. Următorul capitol al jocului de renume mondial se bazează pe recunoașterea talentului impresionant și al impactului pe care ligile precum NWSL îl au asupra fiecărui fan al fotbalului, iar EA SPORTS FC va aduce această recunoaștere și chiar mai mult.”, a declarat Jessica Berman, Commissioner NWSL.
Bundesliga
„Fanii din întreaga lume pot descoperi și crea legături pe viață cu cluburile și jucătorii prin intermediul jocurilor video, și este esențial ca ligile de top precum Bundesliga să fie prezente pe cele mai bune platforme pentru a interacționa cu acești suporteri,” menționează Peer Naubert, Chief Marketing Officer, Bundesliga International. „Parteneriatul nostru cu EA SPORTS ne permite să facem fix asta, prin EA SPORTS FC, și sperăm că fanii sunt la fel de încântați ca noi pentru viitorul fotbalului.”
CONMEBOL
„Fanii sunt temelia fotbalului, iar o victorie pentru ei este o victorie pentru întreg sportul. Prin perteneriatul cu EA SPORTS FC, le oferim fanilor cea mai bună metodă prin care pot simți experiența CONMEBOL în afara terenului și oportunitatea de a se alătura unui club bazat pe incluziune și pe dezvoltarea jocului pe care îl adorăm.”, a declarat Juan Emilio Roa, Marketing & Commercial Director CONMEBOL.
Barclays Women’s Super League
„Pentru ca fotbalul să facă pași spre viitor, promovarea și egalitatea fotbalului feminin trebuie să reprezinte un obiectiv. EA SPORTS FC le va oferi fanilor o experiență fără egal a jocului cu echipe feminine, care subliniază importanța și impactul fotbalului feminin. Știm că fanii și-au dorit să interacționeze cu Barclays WSL, iar EA SPORTS FC a venit cu soluția.”, a spus Navin Singh, Commercial Director The Football Association.
Federația Română de Baschet (FRB) și Banca Transilvania (BT) anunță încheierea unui parteneriat strategic care marchează un moment semnificativ în dezvoltarea și...
SIGNAL IDUNA, una dintre companiile de asigurări cu cea mai dinamică evoluție pe piața românească, anunță încheierea unui parteneriat strategic cu echipa de baschet U-BT...
Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii GameTech din lume și deținătoarea brandului internațional de pariuri sportive și jocuri online Betano, își păstrează...
În spiritul noii sale platforme de responsabilitate socială „Imposibilul devine posibil. Pe Bune.”, Betano, se alătură Comitetului Național Paralimpic (CNP) printr-o...
Gabriel Cânu îl are alături de el în această săptămână pe Adrian Iencsi, actualul selecționer al echipei naționale U20, dar și dublu câștigător al Diviziei A, al...
Inimile a 40.000 de oameni aflați pe Arena Națională şi a milioane de fani ai fotbalului din fața micilor ecrane au bătut aseară la unison. Românii au fost alături de...
Intersnack și Federația Română de Fotbal anunță semnarea unui parteneriat prin care Chio devine primul brand de snack-uri sarate din România care sprijină oficial Echipa...
Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari*, a anunțat o nouă colaborare strategică cu AFC Ajax, devenind Partener Oficial de Încredere....
Porsche România anunță, cu mândrie, că multiplul campion olimpic, mondial și european la înot David Popovici a fost numit oficial Friend of the Brand. Acest parteneriat...
BRD Groupe Société Générale anunță semnarea unui parteneriat strategic cu Radu Drăgușin, unul dintre liderii noii generații de fotbaliști români.
Betano anunță sponsorizarea Echipei Naționale de Șah a Nevăzătorilor din România, care va participa la cea de-a XVII-a ediție a Olimpiadei de Șah organizată de...
Datorită parteneriatului de succes cu Mastercard, Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1...
MedLife, cea mai mare rețea de servicii medicale private din România, lansează „Sănătatea e plăcere” – o platformă dedicată celor care își doresc să ducă un stil...
România găzduiește în această vară Campionatul European UEFA Under 19, iar PENNY se alătură turneului în calitate de Partener Național. Alături de naționalele de...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive la nivel global, susține în premieră în calitate de partener principal Bucharest International Half Marathon...
În 1989, Bucureștiul avea peste 130 de baze sportive și de agrement – ștranduri, terenuri, săli, baze nautice sau piste de atletism – construite pentru a încuraja...
Anul 2024 a adus o îmbunătățire semnificativă în plan financiar pentru cluburile din Superliga, acestea raportând cel mai bun rezultat net cumulat de la începutul...
PENNY România, pentru al doilea an consecutiv, va fi partenerul principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță....
Federația Română de Automobilism Sportiv beneficiază, începând din această primăvară, de sprijinul Complexului Sportiv Național „Arcul de Triumf”, printr-un...
Farul Constanța și compania chineză Miniso au încheiat astăzi un parteneriat prin care se vor susține atât inițiativele educaționale și competițiile sportive, cât și...
Compania aeriană privată cu capital 100% românesc, DAN AIR a devenit partener de mobilitate al campionului mondial la sărituri în apă de la mare înălțime Constantin...
După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie...
Federația Română de Automobilism Sportiv are plăcerea să anunțe reînnoirea parteneriatului cu Cramele Cricova pentru anul competițional 2025.
Generali România rămâne și în 2025 partenerul Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS) și se va ocupa de asigurarea tuturor evenimentelor sportive din calendar,...
Betano, Sponsorul Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, aduce o nouă experiență complexă pentru fanii celui mai frumos joc din lume - fotbalul. Principalul...
Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past,...
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...





02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
03 Nov 2025

