Superliga: Remiză decisă de schimbări
20 Ian 2025
20 Ian 2025
18 Ian 2025
19 Ian 2025
18 Ian 2025
18 Ian 2025
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Federația Română de Fotbal lansează noul tricou al naționalei, inspirat de rezistența și perseverența care definesc suporterii români. Tricoul este conceput pentru a rezista la toate presiunile și provocările pe care suporterii le întâmpină, de la lacrimi și emoții până la minutele tensionate de la finalul meciurilor. Echipamentul poartă brâul tradițional, drept un simbol al valorilor care ne-au ținut uniți de-a lungul timpului și care ne vor face să mergem înainte cu încredere. În folclorul românesc, puterea voinicilor luptători stătea în brâu si ne dorim ca acesta să ne inspire în continuare. Așadar, intrăm în luptă cu un tricou puternic pentru suporteri puternici.
Brâul conține elemente emblematice pentru regiunile istorice ale României, o trimitere la trecutul nostru comun, cel care ne aduce împreună și ne motivează să credem și să continuăm. Pe teren sau în tribune, avem același țel: să clădim succesul echipei naționale!
Când prezentul ne pune la încercare, tradiția ne ține alături de Națională. Iar aceasta este #PutereaBrâului!
Pe lângă elementul distinctiv al noului tricou, brâul, nu lipsesc tricolorul, acesta fiind prezent pe mânecile tricoului, pe șort și pe jambiere, dar nici mesajul de unitate “Luptăm împreună”. Noul echipament e o întoarcere la galbenul tradițional, pentru ca albastru complet, respectiv roșu complet, să caracterizeze celelalte două opțiuni.
Noul echipament este și produsul unei ample cercetări. Suporterii au fost incluși și ei în procesul de conceptualizare pentru că au contribuit la identificarea celor mai iubite echipamente din istoria naționalei și a elementelor cele mai apreciate ale acestora. În plus, au oferit detalii legate de combinațiile de culori și exemple de alte echipamente din fotbal care s-au bucurat de apreciere în ultimii ani. Peste 800 de suporteri, femei și bărbați, din țară și din străinătate, au avut ocazia să își exprime părerea și să își susțină ideile. Astfel, acest echipament este și creația lor!
Fabricarea a fost realizată din poliester 100% reciclat pentru a minimiza impactul asupra mediului. Această țesătură se caracterizează prin calitatea și elasticitatea sa, pe lângă faptul că este foarte rezistentă și ușor de întreținut. Fabricat din materiale plastice prelucrate transformate în fir de poliester reciclat și apoi în mii de metri de țesătură durabilă și rezistentă.
În plus, a fost inclusă tehnologia MICROMESH pentru a oferi sportivilor o mai bună aerisire. Datorită acestei țesături de plasă, care înlocuiește materialul de bază, transpirația se evaporă mai rapid. Prin urmare, corpul jucătorului rămâne uscat și este împiedicată răcirea după efort.
În plus, sistemul de cusături FLATLOCK a fost încorporat prevenind frecarea și oferind elasticitate și libertate de mișcare.
Nu în ultimul rând, noua linie de echipament al echipei naționale va beneficia și de un nou font. Acesta este în ton cu elementele tradiționale și împrumută liniile Coloanei Infinitului, celebra sculptură a lui Constantin Brâncuși, ca un simbol al iubirii infinite a suporterului român pentru echipa națională și a motivației tricolorilor de a le aduce acestora satisfacție.
Colecția JOMA pentru sezonul 2023/2024 este completată de o linie extinsă de îmbrăcăminte, constând din hanorace, tricouri, pantaloni scurți, pantaloni lungi, îmbrăcăminte pentru exterior și accesorii, precum și o linie completă pentru antrenament.
Produsele JOMA sunt recunoscute pentru calitatea și calitățile lor tehnologice, care au fost aplicate pe tricourile echipelor naționale de fotbal ale României. Replicile care vor fi la vânzare urmează și ele aceste standarde de calitate. Astfel, suporterii se vor putea bucura de aceleași beneficii ca și jucătorii. Aceasta este o inițiativă exclusivă Joma, care urmărește să mențină excelența care caracterizează produsele sale în orice moment.
Primul meci la care tricolorii vor îmbrăca noul echipament va fi în Andorra, vineri, 25 martie, de la ora 21:45.
sursa: frf.ro
Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past,...
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
20 Ian 2025
18 Ian 2025
19 Ian 2025
18 Ian 2025
18 Ian 2025