LNHF: Antrenamente reușite pentru debutul în Champions League
04 Sep 2024
04 Sep 2024
04 Sep 2024
04 Sep 2024
05 Sep 2024
04 Sep 2024
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți ani, oferindu-le fanilor din Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și America Latină o gamă mai largă de produse cu licența oficială NBA.
Comercializată în cadrul ofertei de produse pentru baschet a DECATHLON, colecția include ghete de baschet, îmbrăcăminte lifestyle în culorile NBA și ale francizelor NBA; de asemenea, colecția va cuprinde și accesorii și coșuri de baschet inscripționate cu sigla NBA, care vor fi vândute exclusiv în peste 1.700 de magazine DECATHLON și online. În sezoanele viitoare, colaborarea va include și seturi de echipamente pentru echipe, care pot fi personalizate pentru cluburile de baschet care permit echipelor să își personalizeze ținuta în culorile NBA.
„Reînnoirea și extinderea acestui parteneriat reprezintă dovada încrederii pe care NBA o are în produsele și expertiza DECATHLON”, a declarat Fabien Brosse, Chief Products and Sports Officer la DECATHLON. „DECATHLON și NBA împărtășesc aceeași pasiune pentru sport, indiferent de vârstă, nivel de experiență sau mediu de proveniență. Această colaborare reînnoită simbolizează cu certitudine angajamentul nostru de a încuraja oamenii să facă mișcare, bucurându-se de beneficiile sportului”.
„Această extindere a parteneriatului este urmarea firească a colaborării noastre cu NBA”, a declarat Jeremy Angelard, Basketball Leader la DECATHLON. „Suntem mândri să continuăm crearea de produse sportive de calitate, într-un mod mai responsabil, care îi vor încânta pe fanii și jucătorii de baschet și pe clienți totodată.”
„Suntem încântați să extindem colaborarea cu DECATHLON, după lansarea cu succes a gamei NBA DECATHLON în 2021”, a declarat Steve Griffiths ,Director General Parteneriate Mondiale în Europa și Orientul Mijlociu al NBA. „Ne dorim să oferim fanilor și jucătorilor o gamă mai largă de produse NBA, cu care să-și poată exprima pasiunea pentru baschet”.
Fanii pot urmări NBA pe Facebook, Instagram, X, și YouTube și pot descărca aplicația oficială a NBA pe iOS și Android pentru știri de ultimă oră, actualizări, scoruri, statusuri, programe, video-uri și altele.
De asemenea, Decathlon continuă strategia de extindere a rețelei de spații comerciale din România, prin inaugurarea pe 1 noiembrie a primului magazin în Arad, care urmează să fie situat în mall-ul AFI Arad. Odată cu noua deschidere, reţeaua naţională ajunge la 30 de unităţi de vânzare, dintre care 11 se regăsesc în zona de vest a țării.
Decathlon Arad dispune de o suprafaţă totală ce depășește 2.000 m2 și pune la dispoziția clienților peste 50.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi. Noua unitate va oferi o gamă extinsă de produse sportive, fiind cel mai mare magazin de profil din Arad.
„Ne bucurăm să inaugurăm singurul magazin Decathlon din Arad, o zonă cu o aglomerație urbană importantă și o cultură a sportului deja bine dezvoltată. Dorim să încurajăm toți oamenii să practice sport în mod regulat, indiferent de abilități sau venit, iar datele ne arată că oamenii din Arad sunt deschiși la acest stil de viață. Prin intermediul produselor noastre contribuim la crearea unor obiceiuri sănătoase în rândul comunității”, a declarat Alex Domșa, Director de expansiune Decathlon România.
„Magazinul Decathlon Arad va include toate produsele disponibile în unitățile din țară, reprezentând cel mai mare magazin de profil din oraș. Locuitorii din Arad vor putea regăsi toate serviciile Decathlon care creează o experiență unică de cumpărare și accesul rapid la echipamentele necesare pentru practicarea sporturilor iubite, toate într-un singur loc. Obiectivul nostru este să promovăm și să susținem un stil de viață sănătos și activ, pentru toate vârstele”, a completat Lorena Grigore, Director magazin Decathlon Arad.
Special pentru locuitorii din Arad, Decathlon organizează un eveniment în weekend-ul premergător deschiderii (28-29 octombrie), în parcurile Mihai Eminescu și Sfânta Maria, în care arădenii se pot familiariza cu produsele și pot face sport în cadrul unui activități susținute de retailer.
Mai mult, deschiderea magazinului va fi presărată cu momente artistice, de dans sau arte marțiale, urmând ca, a doua zi după deschidere, pasionații de fotbal să se bucure de o sesiune de semnături oferite de echipa de fotbal UTA Arad. Magazinul va funcționa în ziua deschiderii între orele 18:00 și 22:00, urmând ca ulterior să funcționeze după programul: luni – duminică (10:00-22:00).
Oferta de produse propusă de magazinul Decathlon Arad va fi completată de servicii adiționale, precum serviciul Atelier, care constă în repararea şi reglarea bicicletelor, rolelor, trotinetelor, dar şi o zonă de personalizare a echipamentelor sportive. Unitatea din Arad va beneficia și de programele de buy-back și de produse resigilate, care constau în vânzarea, respectiv achiziționarea de produse recondiționate, la preț redus. De asemenea, clienții care vor apela la serviciile de comandă online vor putea ridica produsele și de la easybox sau prin Click & Collect, serviciul ce permite plasarea unei comenzi online și ridicarea coletului direct din magazin.
În plus, începând cu 3 noiembrie, Decathlon derulează o campanie națională de reduceri, cu peste 100 de articole disponibile la preț redus de care vor putea beneficia și locuitorii din Arad.
În afară de magazinele fizice, românii pot accesa articolele şi echipamentele sportive şi din magazinul online www.decathlon.ro. Vizitatorii sunt aşteptaţi în oricare dintre cele 30 de magazine Decathlon din România pentru a-şi cultiva pasiunea pentru sport şi a beneficia de produsele pe care compania le oferă iubitorilor de sport din ţara noastră.
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
04 Sep 2024
04 Sep 2024
04 Sep 2024
05 Sep 2024
04 Sep 2024