Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Brandul 7DAYS de la Chipita devine gustarea oficială la 2014 TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE FINAL FOURSportPictures.eu
05 Mai 2014

Brandul 7DAYS de la Chipita devine gustarea oficială la 2014 TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE FINAL FOUR

Chipita S.A. a încheiat un parteneriat strategic cu Basketball Euroleague pentru evenimentul său principal, FINAL FOUR MILAN din mai 2014.

Brandul 7DAYS, partener global al celei mai prestigioase competitii europene de baschet, a devenit gustarea oficiala la Turkish Airlines Euroleague Final Four care va avea loc in primavara lui 2014 în Milano, Italia, între 16 și 18 mai.
“Euroleague ureaza bun venit companiei Chipita, una din cele mai mari din industria alimentara in Europa, in familia partenerilor nostri globali” – a declarat Dl. Jordi Bertomeu, Presedintele si CEO-ul Euroligii de Baschet. "Chipita este o companie cu care impartasim multe similaritati în privinta planului de dezvoltare precum si a pietelor cheie de interes. Consider ca Final Four-ul Turkish Airlines Euroleague 2014 din Milano este o oportunitate unica de a crea bazele unor viitoare initiative comune”.

“Este o onoare pentru noi sa fim partenerii globali ai Euroleague, deoarece impartasim aceleasi valori." a declarat Dl. Spyros Theodoropoulos, CEO-ul Chipita S.A. “Baschetul si in special evenimentul FINAL FOUR pot fi usor asociate cu brandul 7DAYS, care este prezent in mai mult de 65 de tari si se bucura de o notorietate ridicata in majoritatea tarilor europene. Sunt ferm convins ca acest parteneriat va aduce multe beneficii ambelor parti.”

Chipita International este o companie greceasca, infiintata in anul 1973 care producea la inceput snacksuri savuroase si pufuleti cu branza. Incepand din 1986 Chipita a inceput sa ofere si alte tipuri de produse. In 1991 a inceput productia croissantelor ambalate si etichetate standardizat, mai intai doar in Grecia, si apoi pe pietele internationale. Bazandu-se pe cercetare si dezvoltare continua, compania si-a imbunatatit si diversificat gama de produse bazate pe aluat, lansand produse inovatoare ca mini croissante, strudele si multe altele.

De atunci si pana in prezent, Chipita International a infiintat un grup de 50 de companii care acopera toata aria de productie, marketing si distributie a produselor ambalate de panificatie/patiserie.
Datorita dezvoltarii constante, calitatii si construirii unor branduri puternice, Chipita este prezenta in mai mult de 50 de tari.

Chipita isi desfasoara activitatea pe piata din Romania incepand din anul 1998 si produce in prezent croissante, mini prajituri, bake rolls si creme de cacao cu alune in fabrica din localitatea Clinceni, judetul Ilfov. In 2012 Chipita Romania fuzioneaza cu Cream Line (Fineti) prin absorbtia celei din urma.

Produsele Chipita Romania sunt  distribuite la nivel national  si exportate in peste 50 de tari, precum Marea Britanie, Franta, Portugalia, Grecia, Polonia, Bulgaria, Ungaria, Germania, Spania, Italia, Slovacia, Cehia, Maroc, Canada etc.

Alte știri din Business sport