Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Kia Romauto, noul partener al FC Steaua Bucureştisteauafc.com
18 Nov 2016

Kia Romauto, noul partener al FC Steaua Bucureşti

Kia Romauto şi FC Steaua Bucureşti au anunţat semnarea unui parteneriat valabil pe o periodă de doi ani, care va debuta începând cu returul sezonului 2016-2017. La conferinţa de presă în care a fost anunţată asocierea dintre cele două branduri de success au participat Dan Chitaru, Preşedinte/CEO Kia Romauto, respectiv Valeriu Argăseala, Preşedinte FC Steaua, Laurenţiu Reghecampf, antrenorul Stelei, precum şi jucătorii Mihai Pintilii şi Wilfried Moke.

Kia Romauto este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul reţelei naţionale de dealeri, a autoturismelor, pieselor şi accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct şi prin intermediul reţelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia. Dintre cele mai importante pe piaţa românească putem menţiona modelele de succes cee’d, Sportage şi Sorento, Sportage fiind calificat în finala competiţiei “Maşina Anului în România 2017”.

Kia Motors Corporation este singurul producător auto din lume care oferă garanție de 7 ani, integrală şi transmisibilă, la toate modelele. Peste 3 milioane de autovehicule sunt produse anual în cele 14 unităţi de producţie şi asamblare, localizate în 5 ţări şi cu o reţea de distribuţie acoperind 180 de ţări în lume. 

Kia are astăzi peste 50.000 de angajaţi în întreaga lume şi un venit anual de aproape 44 miliarde USD. Este sponsor principal al turneului de tenis Australian Open si partener oficial auto UEFA şi FIFA – organismul care guvernează FIFA World Cup™. 

Sloganul companiei, "The Power to Surprise" („Puterea de a surprinde"), reprezintă angajamentul de a depăşi aşteptările clienţilor din lumea întreagă prin inovaţii în materie de design, tehnologie şi comunicare, ceea ce a dus la o creştere a vânzărilor şi a imaginii Kia Motors Corp. 

“Întrucât valoarea, pasiunea şi determinarea Stelei sunt si caracteristici ale ADN-ului Kia Motors, am hotărât ca, începând de astăzi, să fim alături de suporteri şi de FC Steaua Bucuresti. Sloganul Kia este Power to Surprise şi, împreună cu Steaua, suntem convinşi că vom sărbători numeroase succese!” a declarat Dan Chitaru, Preşedinte/CEO Kia Romauto.

“Atunci când vine vorba despre performanţe, Steaua este pe primul loc in istoria fotbalului românesc. În concluzie, asocierea clubului nostru cu un brand care este partener oficial al competiţiilor inter-ţări organizate de către FIFA şI UEFA este una venită în mod natural şi, în acelaşi timp, onorantă pentru noi!”, a completat Valeriu Argăseală, Preşedinte FC Steaua Bucureşti.

 

sursa: steauafc.com

Alte știri din Business sport