Etapă a oaspeților în Liga de Rugby Kaufland
13 Apr 2025
13 Apr 2025
14 Apr 2025
13 Apr 2025
13 Apr 2025
13 Apr 2025
După o perioadă de provocări, sportul este gata să ofere și să primească momente și emoții la cele mai înalte cote de intensitate. Susținător puternic al jocului și al performanței pe teren și în afara lui, Mastercard continuă să inspire fanii sportului și să susțină generațiile viitoare de campioni. Brandul are un istoric amplu de implicare în competiții globale sau locale de tenis, fotbal, baschet, schi, golf, eSports, rugby, baseball, nautică sau șah și rămâne fidel misiunii sale de a conecta oamenii cu pasiunile lor. Toate acestea se concretizează în platforma amplă de activități și comunicare pe care Mastercard o derulează începând cu 2022, în România. Potrivit unui studiu Mastercard din februarie 2022, 86% dintre români sunt fani ai sportului și urmăresc evenimentele din sport la TV sau pe platforme online. Aceste date confirmă pasiunea românilor pentru sport, ca spectatori sau practicanți ai unui sport.
Mastercard face echipă cu jucători de top din tenis, fotbal și baschet
Construită în jurul pasiunii pentru sport, platforma are în prezent în prim-plan trei dintre cele mai populare sporturi practicate și îndrăgite de români: tenisul, fotbalul și baschetul. Același studiu Mastercard arată că peste trei sferturi (75,3%) dintre români se uită la fotbal, mai mult de jumătate (52%) urmăresc sportivii și competițiile din tenis, iar 1 din 5 este fan al baschetului.
Lansarea este marcată de parteneriatele cu șapte sportivi români din tenis, fotbal și baschet: Horia Tecău, Jaqueline Cristian, Ianis Hagi, Teodora Meluță, Radu Drăgușin, Anca Stoenescu și Vlad Moldoveanu.
Horia Tecău este vicecampion olimpic în 2016 și câştigătorul a trei trofee de Mare Șlem: Wimbledon 2015, US Open 2017, în competiția de dublu masculin, şi Australian Open 2012, la dublu-mixt. În 2015, triumfa la Turneul Campionilor și deține un total impresionant de 38 de trofee la dublu. Anul acesta și-a anunțat retragerea, care va fi marcată printr-un meci inedit, desfășurat în iunie, în cadrul Sports Festival. În prezent Horia a preluat rolul de căpitan al naționalei Fed Cup.
„Am răspuns cu mare deschidere invitației Mastercard, iar implicarea mea în cadrul acestui proiect vine ca o continuare firească a preocupărilor mele. Îmi doresc să împărtășesc cât mai mult din experiența mea de jucător atât tinerilor iubitori ai tenisului, cât și părinților lor și să le ofer împreună cu Mastercard cât mai multe motive de a-și urma visul, acela de a practica unul dintre cele mai frumoase sporturi. Sunt încântat să contribui alături de ceilalți mari sportivi la dezvoltarea acestui proiect atât de necesar promovării valorilor sportului în Romania”, a spus Horia Tecău.
Jaqueline Cristian a debutat în top 100 WTA în noiembrie 2021, după un avans spectaculos de peste 100 de poziții pe parcursul anului trecut, iar în prezent ocupă locul 70 în clasamentul WTA. Deține 10 titluri ITF și a ajuns în sferturile primei ediții Transylvania Open 2021.
„Mă bucură nespus faptul că am început o prietenie frumoasă cu unul dintre cele mai apreciate branduri la nivel global și sper să le oferim fanilor cât mai multe motive de bucurie”, a declarat Jaqueline Cristian.
Ianis Hagi evoluează în prezent la Rangers, campioni în Scottish Premiership, precum și în echipa națională a României. A debutat ca jucător profesionist la Viitorul Constanța, la 16 ani, a reprezentat România la campionatele U15-U21, la cel mai înalt nivel pe plan global, iar în 2018 a debutat în naționala de seniori. Ianis a fost desemnat cel mai bun tânăr jucător al anului și lider la pase decisive în sezonul 20/21.
„Este o mare onoare să încep acest parteneriat cu un brand atât de relevant ca Mastercard, care a fost întotdeauna aproape de cele mai mari evenimente și cei mai mari atleți din lumea sportului”, a declarat Ianis Hagi.
Teodora Meluță joacă pe post de fundaș la Politehnica Timișoara și în națională feminină a României. Desemnată de două ori cea mai bună fotbalistă din România, a participat la turneul de calificare pentru Cupa Mondială Feminină FIFA 2019 când avea doar 15 ani, fiind cea mai tânără fotbalistă care a reprezentat vreodată România în competiții internaționale.
„Sunt fericită și entuziasmată să intru în echipa sportivilor Mastercard. Aștept cu nerăbdare să descopăr universul brandului și tot ce poate oferi el”, a spus Teodora Meluță.
Radu Dragușin este jucătorul lui Juventus până în 2025, fiind împrumutat să joace la Salerno. Este căpitanul lotului național al României, generația 2002, și este mândru să reprezinte România oricând va fi solicitat. A debutat la naționala de seniori a României și este clasat pe locul 38 într-un top european de specialitate rezervat fotbaliștilor născuți în perioada 2001-2002.
„Sportul de performanță reprezintă o succesiune de valori, reprezintă dorința de a fi cel mai bun în ceea ce faci. Talentul trebuie dublat de muncă, de pasiune, de dorința de a-ți depăși limitele. De aceea, mottoul meu este «Hard work beats talent». Mastercard împărtășește valorile sportului: emoție, muncă în echipă, performanță, dorința de auto-depășire și mă bucur că sportul ne-a adus împreună”, a spus Radu Drăgușin.
Cu 12 titluri naționale câștigate, 5 Cupe ale României și o Supercupă, 2 titluri și 3 Cupe în Cipru, Anca Stoenescu este cea mai valoroasă jucătoare din istoria baschetului feminin românesc. Mereu implicată în promovarea sportului cu mingea la coș, ea a obținut primul titlu la vârsta de 17 ani, alături de BC ICIM Arad, iar pasiunea sa pentru sport a contribuit la calificarea naționalei de baschet 3x3 a României la Olimpiada de la Tokyo din 2021. În prezent, continuă să joace pentru Clubul Sportiv Municipal Târgoviște.
„Când ma uit în spate știu sigur că azi sunt aici pentru că nu mi-am pierdut speranța, am visat, am muncit și am crezut în mine, am fost cel mai mare suporter al meu. Am învățat că în viață cu cât provocarea este mai mare, cu atât bucuria reușitei este mai frumoasă. Aceste valori m-au adus alături de cei de la Mastercard, care au avut întotdeauna provocări pentru suporterii sportului”, a spus Anca Stoenescu.
Vlad Moldoveanu a fost numit de două ori Player of the Year în circuitul național (2012 și 2013) și tot de două ori a câștigat Cupa României. Este singurul român care a participat la NCAA All Star Game, în anul 2011, competiție la care sunt eligibili jucători în anul IV de facultate. Vlad este campion în cadrul LNBM (Liga Națională de Baschet Masculin) în 2017, PLK (Liga Națională de Baschet din Polonia) în 2016 și Korvpalli Meistriliiga (principala ligă de baschet din Estonia) în 2014. În prezent, activează în cadrul echipei de baschet a Clubului Sportiv Orășenesc Voluntari.
„Alegerile ne definesc, prin ele ne construim viitorul. Am ales Mastercard pentru că doar prin parteneriate de încredere, poți construi un viitor de succes”, a spus Vlad Moldoveanu.
Mastercard este partenerul Clubului Sportiv Universitar A.S.E. și sprijină programul de pregătire a echipei masculine de baschet U16
Mastercard colaborează cu CSU ASE pentru dezvoltarea unui program complex de pregătire pentru jucătorii echipei masculine de baschet U16, care activează sub tutela Academiei de Studii Economice din București. Obiectivul programului este să-i susțină pe cei mai talentați practicanți ai baschetului în dezvoltarea abilităților sportive, pentru a transforma echipa într-un nume de referință în circuitul național și internațional. Mai mult, parteneriatul urmărește să-i sprijine pe jucători să-și continue cariera pe termen lung în baschet, în competițiile de seniori.
Programul de pregătire construit este adaptat celor mai înalte standarde, cu antrenamente complexe, desfășurate sub atenta îndrumare a antrenorilor și a unui staff tehnic complet, care include specialiști în nutriție, kinetoterapie, psihologie și pregătire fizică, precum și colaborarea cu unul dintre cei mai mari experți în cercetare și inovație din sportul românesc.
Sportul ne aduce împreună
Cardurile nou emise în această primăvară le-au adus consumatorilor experiențe VIP la cele mai importante competiții sportive din lume: UEFA Champions League, Roland Garros, Cupa Mondială FIBA 3x3, în cadrul campaniei naționale „Sportul ne aduce împreună”. Până pe 15 mai 2022, noii posesori de carduri și iubitori ai sportului pot câștiga kit-uri cu produse în ediție limitată și carduri prepaid. La campanie se înscriu automat toți consumatorii care își fac un card nou Mastercard în perioada 15 aprilie - 15 mai 2022. Aceștia pot să câștige 15 cutii cu produse în ediție limitată, printre care se numără tricouri cu autograf, replici după trofeul Ligii Campionilor sau mingi de fotbal în ediție specială, alături de carduri prepaid, care pot fi folosite în milioane de locuri din țară sau din străinătate, în cadrul rețelei de acceptare Mastercard.
Toate detaliile campaniei naționale „Sportul ne aduce împreună”, cât și regulamentul campaniei, sunt disponibile pe www.mastercard.ro/sport.
Despre Mastercard
Mastercard, www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.
În 1989, Bucureștiul avea peste 130 de baze sportive și de agrement – ștranduri, terenuri, săli, baze nautice sau piste de atletism – construite pentru a încuraja...
Anul 2024 a adus o îmbunătățire semnificativă în plan financiar pentru cluburile din Superliga, acestea raportând cel mai bun rezultat net cumulat de la începutul...
PENNY România, pentru al doilea an consecutiv, va fi partenerul principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță....
Federația Română de Automobilism Sportiv beneficiază, începând din această primăvară, de sprijinul Complexului Sportiv Național „Arcul de Triumf”, printr-un...
Farul Constanța și compania chineză Miniso au încheiat astăzi un parteneriat prin care se vor susține atât inițiativele educaționale și competițiile sportive, cât și...
Compania aeriană privată cu capital 100% românesc, DAN AIR a devenit partener de mobilitate al campionului mondial la sărituri în apă de la mare înălțime Constantin...
După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie...
Federația Română de Automobilism Sportiv are plăcerea să anunțe reînnoirea parteneriatului cu Cramele Cricova pentru anul competițional 2025.
Generali România rămâne și în 2025 partenerul Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS) și se va ocupa de asigurarea tuturor evenimentelor sportive din calendar,...
Betano, Sponsorul Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, aduce o nouă experiență complexă pentru fanii celui mai frumos joc din lume - fotbalul. Principalul...
Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past,...
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
13 Apr 2025
14 Apr 2025
13 Apr 2025
13 Apr 2025
13 Apr 2025