Superliga: Final dramatic în Bănie. Oltenii egalează „all’ultimo respiro”
02 Nov 2025



02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
03 Nov 2025



Intersnack și Federația Română de Fotbal anunță semnarea unui parteneriat prin care Chio devine primul brand de snack-uri sarate din România care sprijină oficial Echipa Națională de Fotbal.
Colaborarea marchează un moment important pe piața locală și confirmă angajamentul brandului Chio de a fi alături de români în momentele care trezesc cele mai puternice emoții.
Lider pe piața snack-urilor din România, Chio se definește ca alegerea care aduce oamenii împreună, fie că că vorbim despre seri relaxante, întâlniri cu prietenii sau vizionarea unui meci. De aceea, asocierea cu Echipa Națională vine natural, reflectând pasiunea comună a românilor pentru fotbal – sportul care ne uneste.
Marian Chiraches (Head of Marketing Intersnack Romania & Bulgaria): În acest parteneriat am pornit de la un adevăr pe care fiecare dintre noi l-a trăit. Fotbalul înseamnă emoție pură, de la bucuria unui gol la tensiunea unui penalty sau suspansul minutelor de prelungiri. Atunci când joacă Echipa Națională de Fotbal a României suntem parte din povestea de pe teren, fie ca suntem in tribune, fie ca suntem in fata televizorului. Chio va fi alaturi de suporteri în toate aceste momente, împărtășind aceleași trăiri și aceeași energie care îi unesc timp de 90 de minute și dincolo de ele.
Mihai Ciurtin (Director General Intersnack Romania & Bulgaria): Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal marchează o premieră pe piața din România și reflectă dorința noastră de a construi asocieri care contează cu adevărat pentru consumatorii noștri. Pentru prima dată, aducem împreună două elemente familiare românilor, fotbalul și snack-urile sărate, prin valorile comune pe care le împărtășim: pasiunea, autenticitatea și implicarea. Această colaborare depășește cadrul unei simple asocieri de brand: reprezintă un angajament pe termen lung care susține performanța în business și mândria locală, de la producția românească până la prezența alături de comunitatea suporterilor, cu snack-urile Chio care îi însoțesc la fiecare meci. Prin această asociere, ne consolidăm poziția de brand internațional, dar profund ancorat în piața locală și în valorile suporterilor români.
Răzvan Burleanu (Președinte Federația Română de Fotbal): Ne bucurăm să anunțăm parteneriatul dintre Federația Română de Fotbal și Intersnack, prin brandul Chio, un brand cu tradiție și o prezență puternică pe piața locală. Fotbalul este sportul care aduce laolaltă milioane de români, generând emoții unice și momente de neuitat. În același spirit, Chio și-a construit identitatea ca alegerea care îi apropie pe oameni, fie că vorbim despre prieteni care se adună pentru a viziona un meci sau despre seri pline de relaxare. Această asociere vine firesc și demonstrează angajamentul comun de a fi alături de suporteri și de Echipa Națională în cele mai importante momente. Suntem convinși că împreună vom reuși să oferim experiențe memorabile fanilor fotbalului românesc și să ducem mai departe pasiunea care ne unește.
DESPRE INTERSNACK
Cu o experiență de aproape 60 de ani, Intersnack este unul dintre cei mai importanți producători de gustări din Europa și Oceania. Compania a crescut constant în ultimii ani, atât organic, cât și prin achiziții strategice, iar astăzi echipa numără peste 15.000 de angajați în 31 de țări. În 2024, Grupul Intersnack a înregistrat vânzări de peste 4,5 miliarde de euro. Ne ghidăm după o pasiune comună: aceea de a îmbogăți viața oamenilor prin gustări savuroase și de calitate. În fiecare zi, aproximativ 15 milioane de consumatori din întreaga lume aleg produsele noastre. Portofoliul nostru cuprinde o gamă extinsă de mărci și produse – de la chipsuri din cartofi și arahide, până la gustări coapte și specialități inovatoare. In România, Intersnack este prezent de peste 25 de ani, cu un portofoliu diversificat de snack-uri sărate, produse atât în România (Ghimbav, Brasov), cât și în Europa. Printre brandurile noastre emblematice, recunoscute la nivel local și internațional, se numără: Chio, Hula Hoops, POM-BÄR si Nutline.
Federația Română de Baschet (FRB) și Banca Transilvania (BT) anunță încheierea unui parteneriat strategic care marchează un moment semnificativ în dezvoltarea și...
SIGNAL IDUNA, una dintre companiile de asigurări cu cea mai dinamică evoluție pe piața românească, anunță încheierea unui parteneriat strategic cu echipa de baschet U-BT...
Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii GameTech din lume și deținătoarea brandului internațional de pariuri sportive și jocuri online Betano, își păstrează...
În spiritul noii sale platforme de responsabilitate socială „Imposibilul devine posibil. Pe Bune.”, Betano, se alătură Comitetului Național Paralimpic (CNP) printr-o...
Gabriel Cânu îl are alături de el în această săptămână pe Adrian Iencsi, actualul selecționer al echipei naționale U20, dar și dublu câștigător al Diviziei A, al...
Inimile a 40.000 de oameni aflați pe Arena Națională şi a milioane de fani ai fotbalului din fața micilor ecrane au bătut aseară la unison. Românii au fost alături de...
Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari*, a anunțat o nouă colaborare strategică cu AFC Ajax, devenind Partener Oficial de Încredere....
Porsche România anunță, cu mândrie, că multiplul campion olimpic, mondial și european la înot David Popovici a fost numit oficial Friend of the Brand. Acest parteneriat...
BRD Groupe Société Générale anunță semnarea unui parteneriat strategic cu Radu Drăgușin, unul dintre liderii noii generații de fotbaliști români.
Betano anunță sponsorizarea Echipei Naționale de Șah a Nevăzătorilor din România, care va participa la cea de-a XVII-a ediție a Olimpiadei de Șah organizată de...
Datorită parteneriatului de succes cu Mastercard, Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1...
MedLife, cea mai mare rețea de servicii medicale private din România, lansează „Sănătatea e plăcere” – o platformă dedicată celor care își doresc să ducă un stil...
România găzduiește în această vară Campionatul European UEFA Under 19, iar PENNY se alătură turneului în calitate de Partener Național. Alături de naționalele de...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive la nivel global, susține în premieră în calitate de partener principal Bucharest International Half Marathon...
În 1989, Bucureștiul avea peste 130 de baze sportive și de agrement – ștranduri, terenuri, săli, baze nautice sau piste de atletism – construite pentru a încuraja...
Anul 2024 a adus o îmbunătățire semnificativă în plan financiar pentru cluburile din Superliga, acestea raportând cel mai bun rezultat net cumulat de la începutul...
PENNY România, pentru al doilea an consecutiv, va fi partenerul principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță....
Federația Română de Automobilism Sportiv beneficiază, începând din această primăvară, de sprijinul Complexului Sportiv Național „Arcul de Triumf”, printr-un...
Farul Constanța și compania chineză Miniso au încheiat astăzi un parteneriat prin care se vor susține atât inițiativele educaționale și competițiile sportive, cât și...
Compania aeriană privată cu capital 100% românesc, DAN AIR a devenit partener de mobilitate al campionului mondial la sărituri în apă de la mare înălțime Constantin...
După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie...
Federația Română de Automobilism Sportiv are plăcerea să anunțe reînnoirea parteneriatului cu Cramele Cricova pentru anul competițional 2025.
Generali România rămâne și în 2025 partenerul Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS) și se va ocupa de asigurarea tuturor evenimentelor sportive din calendar,...
Betano, Sponsorul Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, aduce o nouă experiență complexă pentru fanii celui mai frumos joc din lume - fotbalul. Principalul...
Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past,...
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...





02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
02 Nov 2025
03 Nov 2025

