Superliga: Unirea Slobozia mai speră, Sepsi OSK retrogradează
18 Mai 2025
18 Mai 2025
16 Mai 2025
18 Mai 2025
18 Mai 2025
18 Mai 2025
MedLife, cea mai mare rețea de servicii medicale private din România, lansează „Sănătatea e plăcere” – o platformă dedicată celor care își doresc să ducă un stil de viață sănătos fără presiune, rigiditate sau senzația de „obligație”. Această inițiativă marchează o nouă direcție strategică pentru MedLife, având scopul de a demonta miturile care sugerează că mișcarea regulată și un stil de viață sănătos sunt greu de realizat și necesită sacrificii și eforturi constante.
Platforma vine ca răspuns la una dintre cele mai mari provocări ale societății actuale: lipsa timpului, motivației și a accesului la informații care să transforme grija față de propria sănătate într-un obicei zilnic, natural și plăcut.
Odată cu lansarea platformei „Sănătatea e plăcere”, MedLife anunță primul parteneriat din cadrul acestei inițiative – o colaborare strategică cu Decathlon, liderul european în retail sportiv, urmând ca și alte companii să se alăture acestui demers. Împreună, MedLife și Decathlon își propun să inspire, să educe și să susțină milioane de români în adoptarea unui stil de viață activ și echilibrat.
„Sănătatea nu înseamnă doar rezultate bune ale analizelor sau investigațiilor medicale, ci și felul în care te simți în fiecare dimineață. Atunci când ai grijă de tine, când faci miscare, când mănânci mai bine și dormi mai bine, începi să trăiești altfel. Vrem să le arătăm românilor că un stil de viață sănătos nu este o povară – ci un drum care te face să te redescoperi și să te bucuri mai mult de fiecare zi”, a precizat Monica de Romeo, Director Marketing al Grupului MedLife.
Parteneriatul dintre MedLife și Decathlon va include activări locale, inițiative educaționale, proiecte de conținut și acțiuni dedicate comunităților – toate sub promisiunea comună: împreună pentru o Românie mai sănătoasă și mai activă.
„La Decathlon, credem cu tărie că mișcarea este cheia unei vieți sănătoase și pline de energie, iar alături de MedLife, ne propunem să transmitem un mesaj simplu, dar esențial: mișcarea este sănătate, iar sănătatea este plăcere si bucurie. Prin acest parteneriat, ne dorim să încurajăm tot mai mulți oameni să adopte un stil de viață activ si să inspire comunitățile din jurul lor”, a declarat Ioana Limbutu, Director marketing Decathlon România.
Această colaborare este mai mult decât o campanie – este un angajament comun de a sprijini românii să-și regăsească echilibrul, motivația și plăcerea de a fi sănătoși.
Informațiile și noutățile despre platforma și activările campaniei vor fi comunicate constant pe canalele oficiale de social media ale MedLife și Decathlon.
În cadrul platformei „Sănătatea e plăcere”, MedLife urmează să anunțe și alte parteneriate strategice cu companii de top din industria de banking și retail.
România găzduiește în această vară Campionatul European UEFA Under 19, iar PENNY se alătură turneului în calitate de Partener Național. Alături de naționalele de...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive la nivel global, susține în premieră în calitate de partener principal Bucharest International Half Marathon...
În 1989, Bucureștiul avea peste 130 de baze sportive și de agrement – ștranduri, terenuri, săli, baze nautice sau piste de atletism – construite pentru a încuraja...
Anul 2024 a adus o îmbunătățire semnificativă în plan financiar pentru cluburile din Superliga, acestea raportând cel mai bun rezultat net cumulat de la începutul...
PENNY România, pentru al doilea an consecutiv, va fi partenerul principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță....
Federația Română de Automobilism Sportiv beneficiază, începând din această primăvară, de sprijinul Complexului Sportiv Național „Arcul de Triumf”, printr-un...
Farul Constanța și compania chineză Miniso au încheiat astăzi un parteneriat prin care se vor susține atât inițiativele educaționale și competițiile sportive, cât și...
Compania aeriană privată cu capital 100% românesc, DAN AIR a devenit partener de mobilitate al campionului mondial la sărituri în apă de la mare înălțime Constantin...
După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie...
Federația Română de Automobilism Sportiv are plăcerea să anunțe reînnoirea parteneriatului cu Cramele Cricova pentru anul competițional 2025.
Generali România rămâne și în 2025 partenerul Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS) și se va ocupa de asigurarea tuturor evenimentelor sportive din calendar,...
Betano, Sponsorul Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, aduce o nouă experiență complexă pentru fanii celui mai frumos joc din lume - fotbalul. Principalul...
Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past,...
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
18 Mai 2025
16 Mai 2025
18 Mai 2025
18 Mai 2025
18 Mai 2025