Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Tendințele marketingului
05 Dec 2024

Tendințele marketingului

Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past, Present and Future of Marketing”, postat de Asociația Americană de Marketing pe site-ul propriu (www.ama.org) la sfârșitul lunii decembrie 2024. Autorul ne prezintă succint eforturile sale continue de a dezvolta această știință. Conform lui Phil Kotler, există cinci etape cheie în dezvoltarea marketingului:

1. Marketing orientat către produs, cu accent pe funcționalitate și calitate

2. Marketing orientat către client, punând accent pe nevoile și segmentarea clienților

3. Valoarea de marketing determinată de conectarea emoțională cu clienții și alinierea la valorile etice

4. Era marketingului digital

5. Marketing bazat pe tehnologie și centrat pe consumator, combinând tehnologiile AI și punând accent pe experiența și bunăstarea clienților

 

Mai multe detalii puteți găsi accesând link-ul.

Alte știri din Business sport