Trofeul Carpați: Tricolorele debutează cu o victorie lejeră
25 Oct 2024
25 Oct 2024
25 Oct 2024
26 Oct 2024
26 Oct 2024
26 Oct 2024
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din regiunea SEE, organizată alături de Federația Română de Baschet. În perioada 18 – 20 iunie, competiția Mastercard Rising Stars va aduce împreună la Cluj-Napoca echipele naționale de baschet masculin U18 din România, Grecia, Bulgaria și Kosovo, oferind o platformă de dezvoltare pentru tinerele talente din regiune.
Construită în jurul pasiunii pentru sport, competiția se va desfășura într-un format de patru echipe, cu un număr total de opt meciuri. Tragerea la sorți pentru formarea grupelor (A, B, C) va avea loc în cadrul ședinței tehnice din 17 iunie. Meciurile preliminare se vor desfășura pe 18 și 19 iunie, iar competiția va culmina pe 20 iunie, cu finala și ceremonia de premiere. Acestea vor avea loc la Sala Sporturilor „Horia Demian” din Cluj-Napoca.
„Sportul este o componentă de tradiție și renume a culturii balcanice, de aceea nu putem fi decât mândri să punem bazele unei competiții ce va aduce în prim-plan efervescența tinerelor talente, pasiunea pentru sport și emoția meciului. Mastercard Rising Stars își propune să încurajeze tinerii să adopte valori precum munca în echipă, fair play-ul, disciplina și perseverența, dar mai ales să inspire tănăra generație să privească și să țintească mereu sus. Acest angajament a luat naștere, pe de o parte, din tehnica de joc a baschetului, ce presupune ca sportivii să își ridice privirea atunci când țintesc spre coș pentru a înscrie, și pe de cealaltă parte, din ADN-ul nostru de brand, caracterizat de inovație și performanță. Am convingerea că, prin valorificarea entuziasmului existent printre tinerii jucători și implementarea unor strategii bine direcționate pentru a implica o audiență mai largă, putem ridica standardele sportive și promova o cultură a baschetului prosperă în întreaga noastră regiune. Așteptăm cu nerăbdare să vedem energia și pasiunea pe care acești tineri le vor aduce pe teren”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.
„Baschetul se stăpânește în ani lungi de practică, de emoții, de sacrificii. Mai apoi te stăpânește el pe tine, căci are zeci de principii nescrise și secrete pe care le descoperi într-un adevarăt miraj cu ținta mai sus, cu adversari și coechipieri, cu leadership și coaching, cu reguli și disciplină. Toate în jurul panoului de baschet.
Obiectivele comune ale Federațiilor Sportive Naționale participante de a depista, forma și promova viitorii performeri aduc în prim-plan asocierea baschetului din zona vechilor Balcani cu un partener de nădejde, Mastercard, brand mondial angajat în performanță și societate, și proiectul comun de educație prin baschet, adresat sportivilor juniori, categoria U18. Rising Stars definește conceptul de educație prin baschet, educație olimpică și o minunată lecție a prieteniei. Nu există limite la ceea ce putem realiza prin acest proiect pentru că ne propunem să ne depășim constant în promovarea spiritului de fair play și de competiție. Talentul fără perseverență, fără încăpățânarea de a depăși obstacole și de a demonstra că se poate, nu valorează nimic. Respectul reciproc și fair play-ul sunt valorile fundamentale ale proiectului nostru”, a declarat Emilia-Carmen Tocală, Președintele Federației Române de Baschet, Vicepreședinte FIBA Europa și membru în Central Board al FIBA.
În plus, tinerii vor beneficia de un workshop de educație financiară, derulat de Junior Achievement, care îi va echipa cu noțiuni despre importanța planificării financiare în raport cu obiectivele personale și specificul următoarelor etape de vârstă, precum și despre rolul unui plan de economisire în raport cu situații neprevăzute.
Mastercard continuă să conecteze oamenii cu pasiunea lor pentru sport
Pasiunea europenilor pentru sport este mai mare ca niciodată, în timp ce sălile de sport, stadioanele și tehnologia prosperă, într-un an în care vor avea loc multiple evenimente sportive globale în Europa. Studiul „Economia Experiențelor” lansat anul acesta de Mastercard arată că 40% dintre români sunt dornici să participe la un meci al unui club sportiv local, comparativ cu 33% dintre europeni în general. De asemenea, 34% dintre români consideră că a vedea live echipa lor favorită câștigând un trofeu ar fi o experiență de neuitat, cu un impact semnificativ, comparativ cu 32% dintre europeni. Privind spre viitor, 23% dintre români sunt entuziasmați să încerce mai multe experiențe sportive în 2024.
Susținător puternic al jocului și al performanței și educației sportive pe teren și în afara lui, Mastercard continuă să inspire fanii sportului și să susțină generațiile viitoare de campioni. Brandul are un istoric amplu de implicare în competiții globale sau locale de tenis, fotbal, baschet, schi, golf, eSports, rugby, baseball, nautică sau șah și rămâne fidel misiunii sale de a conecta oamenii cu pasiunile lor. Platforma dedicată sportului include parteneriate de lungă durată cu evenimente de renume precum UEFA Champions League, Roland Garros, Australian Open, League of Legends Esports sau Sports Festival.
Ediția Mastercard Rising Stars de la Cluj-Napoca este organizată de Mastercard și Federația Română de Baschet, cu sprijinul Banca Transilvania, Regina Maria și Junior Achievement.
Partener Media: HotNews.ro.
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
25 Oct 2024
25 Oct 2024
26 Oct 2024
26 Oct 2024
26 Oct 2024