Radu Petrescu va arbitra Aston Villa – Bayern în Liga Campionilor
30 Sep 2024
30 Sep 2024
30 Sep 2024
01 Oct 2024
02 Oct 2024
02 Oct 2024
București, 15 octombrie 2021 - Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) introduce o experiență impresionantă de hochei prin EA SPORTS™ NHL® 22, disponibil începând de azi la nivel global. Fiind primul joc EA SPORTS NHL dezvoltat cu ajutorul motorului grafic Frostbite™, NHL 22 îi aduce pe jucători și mai aproape de gheață cu ajutorul actualizărilor majore la nivel vizual și al îmbunătățirilor în ceea ce privește aspectul arenelor, detaliile jucătorilor și efectele luminoase. Superstar X-Factors, noul sistem de abilități care introduce în joc trăsăturile speciale ale jucătorilor din ligă, conturează un nou nivel de competiție.
„NHL 22 scoate la iveală caracterul de superstar al jucătorilor, oferindu-le abilitățile-cheie ale unor jucători profesioniști, precum Auston Matthews sau Alex Ovechkin, în cursa lor către Stanley Cup. Anul acesta a fost unul de succes în ceea ce privește hocheiul, datorită motorului grafic Frostbite, care a debutat în franciza EA SPORTS NHL. NHL 22 a devenit astfel cel mai avansat joc în materie de grafică și gameplay din istoria francizei.”, a declarat Sean Ramjagsingh, Vice President & GM, EA SPORTS.
De la asemănările revizuite și microdetaliile uniformelor la mișcările îmbunătățite ale patinelor, motorul Frostbite redă fiecare detaliu la rezoluție înaltă. Jucătorii virtuali beneficiază de o orientare îmbunătățită în spațiu, putând urmări și reacționa mai bine la acțiunea din jurul lor. Mai mult, datorită noii transmisiuni live cu realitate augmentată, jucătorii pot vedea statisticile jocului chiar în timpul meciului, acestea fiind reflectate pe suprafețele arenelor, oferind astfel fanilor un nou nivel de imersiune în joc.
Funcția Superstar X-Factors introduce o notă realistă în NHL 22, cei mai buni jucători din joc reflectând cu fidelitate personalitățile din viața reală. Această funcție unică face ca prezența celor mai buni jucători din ligă să fie și mai impresionantă, datorită abilităților acestora, inspirate de cele din lumea reală.
Funcția Superstar X-Factors influențează toate modurile de joc ale NHL 22, inclusiv modurile Be A Pro, Franchise Mode, World of Chel și Hockey Ultimate Team (HUT). În modul Be A Pro, jucătorii pot accesa povești multi-sezon cu un sistem revizuit de progres care include acum și X-Factors, dar și opțiunea de a consolida personajele în funcție de abilități sau stil de joc. World of Chel a fost eficientizat și dispune acum de un nou hub care le oferă utilizatorilor toate funcțiile jucătorilor, dar și de funcția reorganizată Party Flow, care permite migrarea între jocuri alături de prieteni, mai ușor ca niciodată.
Funcția X-Factor Superstars este integrată în sistemele modului Franchise, de la recrutarea profesioniștilor și a amatorilor, chimia echipei, la semnarea cu jucătorii liberi de contract. Jucătorii pot construi o echipă nouă de la 0 sau pot alege Seattle Kraken™, noua echipă din NHL 22. De asemenea, pot adăuga o a 33-a echipă în ligă, cu care pot juca. 50 de jucători X-Factor vor primi iteme speciale în HUT, numite Power-up player items, ce pot fi actualizate în cursul sezonului, în funcție de conținutul live.
La începutul lunii decembrie, un nou update va introduce Roster Sharing, o funcție mult așteptată de comunitate, care le permită jucătorilor să descarce și să distribuie listele lor de jucători de top folosiți în modul Franchise.
EA SPORTS™ NHL® 22, dezvoltat de EA România și EA Vancouver, este cotat E10+ (conținutul este adecvat copiilor cu vărsta de peste 10 ani) și este disponibil pe platformele Xbox® Series X|S și PlayStation®5, dar și Xbox® One și PlayStation®4. Pentru mai multe detalii, puteți vizita: https://www.ea.com/games/nhl/nhl-22.
Alăturați-vă comunității EA SPORTS NHL pe Facebook și Instagram sau Twitter - @easportsnhl.
Mai multe materiale sunt disponibile la: EAPressPortal.com
Despre Electronic Arts
Electronic Arts (EA) este lider global în materie de divertisment digital interactiv. Compania dezvoltă și furnizează jocuri, conținut și servicii online pentru toate tipurile de platforme conectate la internet, de la console, la dispozitive mobile și computere personale.
EA are sediul în Redwood City, California, iar compania este recunoscută la nivel global pentru un portofoliu de mărci apreciate de critici, ca EA SPORTS™ FIFA, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ și F1™.Mai multe informații despre EA sunt disponibile la www.ea.com/news.
EA SPORTS, Frostbite, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims și Titanfall sunt mărci Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA și F1 sunt proprietatea deținătorilor mărcii și este utilizată cu permisiunea lor.
„PlayStation” este o marcă comercială înregistrată sau marcă comercială a Sony Interactive Entertainment Inc.
Despre NHL
Liga Națională de Hochei (NHL), înființată în 1917, este formată din 32 de cluburi membre. Fiecare listă de echipe reflectă structura internațională a Ligii cu jucători din peste 20 de țări reprezentate, toți concurând pentru cel mai prețuit și important trofeu în sporturile profesioniste - Cupa Stanley.
NHL și NHL Shield sunt mărci înregistrate ale Ligii Americane de Hochei. © NHL 2021
Despre Asociația Jucătorilor Ligii Naționale de Hochei
Asociația Jucătorilor Ligii Naționale de Hochei (NHLPA), înființată în 1967, este o organizație sindicală ai cărei membri sunt jucătorii din Liga Națională de Hochei (NHL). NHLPA lucrează în numele jucătorilor în diverse discipline, cum ar fi relațiile de muncă, licențierea produselor, marketingul, hocheiul internațional și relațiile cu comunitatea, toate în continuarea eforturilor sale de promovare a membrilor săi și a jocului de hochei. Pentru mai multe informații despre NHLPA, vă rugăm să vizitați www.nhlpa.com.
NHLPA, National Hockey League Players’ Association și sigla NHLPA sunt mărci comerciale înregistrate ale NHLPA și sunt utilizate sub licență. © NHLPA. Toate drepturile rezervate.
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
30 Sep 2024
30 Sep 2024
01 Oct 2024
02 Oct 2024
02 Oct 2024