Superliga: Victorie „all'ultimo respiro” pentru Dinamo
04 Feb 2025
04 Feb 2025
04 Feb 2025
05 Feb 2025
04 Feb 2025
06 Feb 2025
Eurosport, gazda tenisului de Mare Șlem, va difuza în direct și în exclusivitate pe canalele sale din România toate meciurile din cadrul noii ediții a Roland-Garros. Astfel, în perioada 26 mai – 9 iunie, fanii tenisului din România vor putea urmări zilnic evoluția de la Roland-Garros a celor mai mari jucători de tenis din lume, pe Eurosport 1, Eurosport 2 și Eurosport Player – serviciul Eurosport în direct și la cerere disponibil oriunde și oricând, pe orice dispozitiv.
De-a lungul celor două săptămâni de la Roland-Garros, Eurosport va transmite peste 250 de ore de tenis de la al doilea turneu de Mare Șlem al anului. De asemenea, platformele digitale ale Eurosport (eurosport.com, eurosport.ro, paginile de social media) vor pune la dispoziția fanilor conținut exclusiv cu privire la turneu, care să completeze experiența de vizionare a fanilor.
Ediția din 2019 îi aduce la linia de start pe cei mai buni jucători de tenis ai momentului. Rafael Nadal este favoritul principal la victorie în turneul masculin și țintește al 12-lea său succes la Paris, în timp ce Novak Djokovic și Roger Federer întregesc trio-ul formidabil al generației lor. Elvețianul se află la prima participare la Roland-Garros, din 2015 încoace. Alți jucători de urmărit sunt tinerii precum Dominic Thiem (finalist anul trecut), Alexander Zverev și Stefanos Tsitsipas. Turneul feminin este unul foarte deschis: Simona Halep va încerca să-și apere titlul câștigat anul trecut în fața rivalelor, printre care Naomi Osaka, Serena Williams, Petra Kvitova, Kiki Bertens, Karolina Pliskova, Sloane Stephens sau Elina Svitolina. Pe tabloul feminin se află alte trei românce: Irina Begu, Mihaela Buzărnescu și Sorana Cîrstea, în timp ce Marius Copil este singurul reprezentant al României în turneul masculin.
Transmisiunile de la Paris vor fi amplificate de echipa internațională de experți Eurosport. Mats Wilander și Barbara Schett vor fi, ca de obicei, gazdele din studioul de ultimă generație al Eurosport, iar alături de ei se vor afla foste legende ale tenisului precum Chris Evert, Kim Clijsters, Boris Becker, Patrick Mouratoglou sau Alex Corretja. „Comisarul Tenisului”, John McEnroe, va reveni la rândul lui, prezentând cele mai importante momente.
Anul acesta, Eurosport este alături de fanii din România cu o campanie extinsă dedicată Roland Garros, cu mai multe activități dedicate pasiunii oamenilor pentru tenis.
Astfel, între 26 mai – 2 iunie, Eurosport le pregătește fanilor un concurs inedit, prin care pot câștiga o experiență completă la finala de simplu feminin de la Roland-Garros (Paris, Franța). Pentru a intra în concurs, cei interesați trebuie să răspundă corect la întrebarea adresată de comentatorii Eurosport pe parcursul meciurilor televizate. Astfel, începând de duminică, 26 mai, între orele 12:00 și 20:00, comentatorii Eurosport vor adresa câte o întrebare diferită în fiecare zi până duminică, 2 iunie. Telespectatorii trebuie să trimită răspunsul corect la întrebarea zilei pe platforma dedicată a concursului, www.hailafinala.ro. Website-ul va fi funcțional începând de duminică, 26 mai – prima zi a turneului.
Câștigătorul va fi ales prin extragere legalizată, iar premiul constă în cazare, transport și bilete de acces la finala de simplu feminin din data de 8 iunie, pentru două persoane (câștigător + un însoțitor).
Mai mult, pe perioada turneului, Eurosport va desfășura o campanie de OOH în Piața Presei Libere și în Piața Universității, constând în amplasarea unor mingi de tenis supradimensionate în locațiile respective, pentru a crește nivelul de awareness al oamenilor cu privire la turneu. În Piața Universității, pietonii vor putea înregistra un mesaj pentru jucătorii favoriți în zona de activare, care poate fi transmis ulterior de Eurosport pe TV sau Facebook.
Nu în ultimul rând, în anticiparea lansării turneului, Eurosport a organizat săptămâna trecută în București un eveniment special dedicat Roland Garros. Invitatul special a fost Mats Wilander, fost multiplu campion de Mare Șlem, expert și realizator al emisiunii „Game, Schett și Mats”:
„Roland Garros este locul în care tenismenii joacă cel mai bine și dau ce au mai bun, este ca şi cum ai vedea o operă de artă. În această ediție de Roland Garros, îmi imaginez o finală de vis între Stefanos Tsitsipas împotriva lui Denis Shapovalov. Vreau să văd feţe noi. Iubesc jucătorii mari, dar pentru mine contează foarte mult jocul de tenis, care nu este doar despre a te distra, ci despre a învăța, a concura, a câștiga. Nu mă deranjează dacă nu câştigă Rafael sau Novak. Simona Halep este cea mai interesantă jucătoare și ar fi frumos să o vedem în finală împotriva Serenei Williams, ca oamenii să fie martorii unei reveniri a acesteia și să nu rămână cu amintirea ultimei finale.”, a declarat Mats Wilander.
Anul trecut a adus rezultate deosebite în ceea ce privește tenisul pe Eurosport. Turneul de la Roland-Garros a fost cea mai de succes competiție de Mare Șlem din ultimii 13 ani la Eurosport, ajungând la 56,9 milioane de fani pe continent, grație transmisiunilor liniare, reprezentând o creștere de 11% față de ediția din 2017. De asemenea, platformele digitale ale Eurosport au înregistrat 29 de milioane de vizualizări, o creștere de 23% față de anul anterior.
Eurosport transmite turneul de la Roland-Garros din 1989 și deține drepturile de difuzare ale acestuia până în 2021, inclusiv.
Generali România rămâne și în 2025 partenerul Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS) și se va ocupa de asigurarea tuturor evenimentelor sportive din calendar,...
Betano, Sponsorul Oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League, aduce o nouă experiență complexă pentru fanii celui mai frumos joc din lume - fotbalul. Principalul...
Phil Kotler, cunoscut în întreaga lume drept Părintele Marketingului, explorează evoluția marketingului în era inteligenței artificiale în noul său articol „The Past,...
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
04 Feb 2025
04 Feb 2025
05 Feb 2025
04 Feb 2025
06 Feb 2025