LNHF: Victorii categorice în deplasare pentru HC Dunărea Brăila și Minaur Baia Mare
08 Sep 2024
08 Sep 2024
09 Sep 2024
08 Sep 2024
07 Sep 2024
09 Sep 2024
ColorEscu a devenit un partener important al Federației Române de Tir cu Arcul (FRTA), colaborarea din acest an derulându-se până la sfârșitul sezonului competițional 2022. ColorEscu va echipa pentru competiție întreg lotul României și va oferi ținute de prezentare oficială, organizația noastră fiind încântată că sportivii vor beneficia de echipamente de calitate, inovatoare, precum echipele importante ale lumii.
„Suntem încântați de acest parteneriat pentru FRTA, în primul rând, pentru că vom avea o imagine unitară o dată cu utilizarea echipamentului oficial de către sportivii reprezentativi, având totodată o identitate clară, cu un mesaj specific românesc. Alături de partenerul ColorEscu avem ocazia să exprimăm prin această formă de personificare vizuală valorile disciplinei sportive, cu răbdare, precizie și concentrare”, a declarat Cornel-Răzvan MILAN, președinte FRTA.
”Pentru noi este o onoare să fim parteneri ai FRTA. Hainele și accesoriile noastre cu spirit românesc sunt inspirate de românii puternici și mândri de țara pe care o reprezintă. Așadar, sportivii ne-au fost mereu aproape. Creațiile ColorEscu și-au pus amprenta pe echipe care ne reprezintă în sporturi precum atletismul, canotajul, scrima, înotul, ciclismul, darts-ul și, iată, acum, tirul cu arcul. De la fiecare am avut de învățat și la fiecare admirăm acele calități care îi ajută în drumul spre succes”, a declarat Claudiu BĂJAN, Fondator, ColorEscu.
Echipamentul va fi confecționat în exclusivitate pentru echipa de tir cu arcul a României. Materialele folosite și realizarea echipamentului în sine au la baza cele mai noi tehnologii folosite de ColorEscu special pentru sportivii de performanță.
Noul echipament de competiție pentru probele de tir cu arcul va fi de culoare albă și va conține culorile drapelului României prin intermediul unor inserții roșii, galbene și albastre pe fața și pe spatele tricoului. Elementele identitare FRTA se vor regăsi în designul tricoului, care simulează pana de săgeată, interpretată sub forma unui „V” ce păstrează însă esența elementelor tradiționale românești.
Echipamentul este proiectat să asigure menținerea unei temperaturi optime a corpului atletului. Noul material cu țesătură dublă oferă echipamentului nu doar un design elegant, dar si o rezistență îmbunătățită. Croiala dinamică, ce urmează formele anatomice permite circulația aerului și ușurează mișcările sportivilor în timpul concursului.
Despre ColorEscu
ColorEscu este unul dintre cei mai importanți jucători din piața autohtonă de fashion și a devenit cunoscut pentru că a pus ”românescul” la loc de cinste. Prin reinterpretarea simbolurilor românești într-o notă modernă, ColorEscu le-a readus în atenția tuturor imprimându-le sau brodându-le pe haine de calitate, care pot fi purtate zi de zi.
Înființat în 2012, ColorEscu a devenit prima alegere pentru cei care vor să ofere cadouri și suveniruri românești originale, cu design special.
Dragul de românesc și admirația față de valorile noastre naționale au adus acest brand aproape de comunitatea sportivilor. Poartă semnătura ColorEscu echipamente ale sportivilor din canotaj, scrimă, atletism, ciclism, darts și acum tir cu arcul.
Găsiți produsele ColorEscu în showroom-ul din București și în magazinul online www.colorescu.ro.
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
08 Sep 2024
09 Sep 2024
08 Sep 2024
07 Sep 2024
09 Sep 2024