LNHF: Victorii categorice în deplasare pentru HC Dunărea Brăila și Minaur Baia Mare
08 Sep 2024
08 Sep 2024
09 Sep 2024
08 Sep 2024
07 Sep 2024
09 Sep 2024
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a reprezentat mereu un pion important atât în sportul românesc, cât și în cel internațional, iar partenerii noștri sunt cei care ne motivează să fim mereu printre cei mai buni!
Stanleybet este o companie cu o implicare activă în dezvoltarea sportului românesc și a inițiat mai multe demersuri, în acest sens, de când este prezentă pe piața din România.
Stanleybet România devine sponsor oficial al echipelor de handbal feminin și masculin ale CSM București, iar această colaborare reflectă valorile noastre comune de determinare, orientare către performanță și dorință de autodepășire.
Parteneriatul dintre CSM București și Stanleybet România nu se va rezuma la o simplă sponsorizare, ci la un angajament pe termen lung pentru a sprijini sportul românesc și de a contribui la dezvoltarea unei echipe care a demonstrat constant ce înseamnă performanța la cel mai înalt nivel.
Prin această colaborare, Stanleybet România își întărește angajamentul de a fi un susținător activ al comunității, promovând valorile sportului și un stil de viață sănătos. Stanleybet și CSM București vor colabora cot la cot pentru a dezvolta noi oportunități pentru sportivi și fani, asigurând beneficii tangibile pentru ambele părți.
"CSM București este cea mai bună echipă de handbal din România, recunoscută pentru performanțele sale remarcabile și pentru spiritul de echipă. De-a lungul anilor, acest club ne-a oferit momente de neuitat și a adus mândrie României pe scena internațională.
Stanleybet România, un brand de tradiție în industria pariurilor sportive și divertismentului, împărtășește cu CSM valorile excelenței, dedicării și pasiunii pentru succes. Prin acest parteneriat, dorim să ne alăturăm eforturilor echipei CSM București și să contribuim la dezvoltarea și susținerea performanțelor lor viitoare.”, a spus despre parteneriat Attila Török - Chief Strategy Officer al Stanleybet România.
De partea CSM București, Vlad Enăchescu, managerul operațional al echipei de handbal feminin a declarat: “Suntem bucuroși și onorați să extindem acest parteneriat de lungă durată pe undeva, alături de grupul Game World, dar cu un brand nou și de mare succes, așa cum este Stanleybet! Credem în asocierile solide, care împărtășesc aceleași valori și care susțin activ activitatea sportivă în România, iar asocierea cu Stanleybet ne obligă la rândul nostru să menținem performanța la nivel înalt!”
Cristina Vărzaru, team manager echipa feminină de handbal: “Mă bucură faptul că vom continua să colaborăm, am avut, cel puțin de când mă aflu eu la club, doi ani minunați! O contribuție foarte mare și o parte foarte frumoasă la evenimentele din spatele meciurilor de handbal, pe care noi le oferim publicului nostru, au avut-o și cei de la Game World. Am creat amintiri frumoase până în acest moment și îmi doresc să avem și de acum înainte, cu ocazia acestui nou parteneriat alături de cei de la Stanleybet România, povești și mai frumoase, în sezoanele ce vor urma! Mulțumesc pentru parteneriat, mă bucur foarte tare că suntem împreună!”,
La conferința de presă s-a aflat și cea mai bună portăriță a sezonului precedent în EHF Champions League, una dintre cele mai bune jucătoare ale turneului olimpic de handbal feminin și handbalista cu cei mai mulți urmăritori pe Instagram, brazilianca Gabriela Moreschi.
“Am avut parte de o primire frumoasă de când am ajuns în București și mă bucur să fiu aici! Abia aștept aces nou sezon, cred că experiența mea dobândită jucând în Final4, cât și la Jocurile Olimpice, va ajuta echipa. Sunt încrezătoare în echipa noastră și abia aștept să joc pentru CSM București!”.
Le urăm bun venit în familia noastră și ne dorim ca acest parteneriat să fie unul de succes și de lungă durată!
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
08 Sep 2024
09 Sep 2024
08 Sep 2024
07 Sep 2024
09 Sep 2024