Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Brandul premium global Asahi Super Dry devine Berea Oficială a Cupei Mondiale de Rugby din Franța, din 2023
27 Apr 2021

Brandul premium global Asahi Super Dry devine Berea Oficială a Cupei Mondiale de Rugby din Franța, din 2023

Asahi Super Dry, brandul global premium al Asahi Group Holdings Ltd., a devenit Berea Oficială a Cupei Mondiale de Rugby din Franța, din 2023. Parteneriatul se bazează pe o pasiune comună pentru excelență și crearea de momente de neuitat. Ne propunem să împărtășim suspansul, emoțiile și succesul competiției cu echipele de rugby și fanii acestora, prin intermediul gustului unic SuperDry (Karakuchi) al berii de top din Japonia.

La Cupa Mondială de Rugby din 2019, fanii acestui sport s-au bucurat de gustul unic al Japoniei moderne, experiență care va ajunge la mai mulți suporteri în 2023. Asahi Super Dry va fi disponibilă în faimoasele orașe gazdă ale competiției și în restul lumii, iar fanii vor fi încântați să savureze această bere unică, într-un moment perfect.

Pentru Grupul Asahi, extinderea mărcilor globale Premium, precum Asahi Super Dry, reprezintă o strategie cheie. Prin parteneriatul încheiat alături de Cupa Mondială de Rugby 2023, Grupul Asahi sprijină succesul competiției, în timp ce își continuă dezvoltarea brandului și a afacerii la nivel mondial.

 

Declarațiile partenerilor

Sir Bill Beaumont, Președinte World Rugby:

Suntem încântați să primim Asahi Group în familia Partenerilor Globali ai Cupei Mondiale de Rugby 2023. Desemnarea ca partener nu reflectă doar prestigiul și interesul internațional pentru evenimentul nostru, ci și puterea unui sport global în creștere de a atrage și a implica publicuri noi. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a crea ceea ce promite să fie o Cupă Mondială de Rugby specială și de foarte mare succes. ”

Alan Gilpin, World Rugby Chief Executive:

Asahi este un brand japonez cu mari ambiții globale și, în multe privințe, acest parteneriat reflectă tradiția strălucitoare a turneului din 2019. Acesta a atras un interes imens din partea mărcilor din Japonia și din Asia pentru Cupa Mondială de Rugby, prin puterea evenimentului de a aduce membrii națiunilor gazdă împreună, de a atrage fani din jurul lumii și de a crea noi parteneriate de afaceri.”

Grant McKenzie, Chief Marketing Officer Asahi Europe & International

Cupa Mondială de Rugby din Franța, din 2023, și Asahi Super Dry împărtășesc o pasiune declarată pentru construirea unor momente memorabile și emoționante. Prin acest parteneriat, berea de top din Japonia, Asahi Super Dry, va fi prezentată unui public cu adevărat global, din peste 200 de piețe. Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim gustul unic al Japoniei moderne cu fanii rugby-ului din întreaga lume.”

 

Selecționata României poate participa la această ediție de Campionat Mondial în cazul în care va ocupa unul dintre primele două locuri în actuala grupă din Rugby Europe Championship. De notat faptul că în această grupă partidele se dispută în format tur-retur, partidele fiind programate a se disputa în 2021 (turul) și 2022 (returul). Locul 3 poate duce și el la turneul final, însă formația care se va clasa pe această poziție va disputa un meci de baraj cu o echipa stabilită ulterior.

Alte știri din Business sport