LNHF: Victorii categorice în deplasare pentru HC Dunărea Brăila și Minaur Baia Mare
08 Sep 2024
08 Sep 2024
09 Sep 2024
08 Sep 2024
07 Sep 2024
09 Sep 2024
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium Betano devin sponsor global oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League. Stoiximan, brandul operat de Kaizen Gaming în Grecia și Cipru, va fi vizibil ca sponsor al competițiilor în aceste țări.
Noua înțelegere, semnată oficial la Monaco înainte de tragerea la sorți a competițiilor de cluburi UEFA, se bazează pe succesul parteneriatului de sponsorizare care a făcut din Betano primul partener de pariuri sportive al UEFA EURO 2024. Ca parte a acestei colaborări, Fundația Kaizen și Fundația UEFA pentru Copii au colaborat pentru a sprijini proiectul „10,000 Smiles”, care a permis unui număr de 10,000 de copii din medii defavorizate să asiste la 40 de meciuri de pe zece stadioane diferite în timpul UEFA EURO 2024.
Aris Dimarakis, Director General Adjunct al Kaizen Gaming, a declarat: „Pe perioada UEFA EURO 2024™, am construit un parteneriat impecabil cu UEFA, oferind o experiență unică milioanelor de fani din întreaga lume care au trăit emoția unuia dintre cele mai prestigioase evenimente sportive. Pe baza acestei relații de succes, ne unim din nou forțele în sprijinul pe care îl vom acorda competițiilor UEFA Europa League și UEFA Conference League. Pe măsură ce Kaizen Gaming continuă să se extindă, oferind divertisment de calitate prin joc responsabil, acest parteneriat cu una dintre cele mai respectate organizații sportive din lume este dovada vie a progresului și a muncii susținute a echipei noastre.”
Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing UEFA, a adăugat: „Suntem încântați să anunțăm parteneriatul nostru cu Kaizen Gaming și brandul său Betano pentru următoarele trei sezoane ale UEFA Europa League și UEFA Conference League. După ce am constat amploarea remarcabilă cu care au promovat sponsorizarea UEFA EURO 2024 din această vară, așteptăm cu nerăbdare să vedem cum Betano va pune în valoare entuziasmul și pasiunea pentru fotbalul european de club pentru a aduce și mai multă emoție fanilor.”
Noua fază a ligii UEFA Europa League, cu 36 de echipe, începe pe 25 septembrie, în timp ce UEFA Conference League, care include acum și ea 36 de cluburi, debutează pe 3 octombrie. Un ghid complet pentru noul format al competițiilor de cluburi UEFA poate fi găsit aici.
Un material video care anunță aceste parteneriat este disponibil aici.
Despre Kaizen Gaming | Betano
Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume. Cu un accent pe Tehnologie și Oameni, compania își propune să îmbunătățească constant experiența de pariere pe care o oferă prin tehnologia sa proprie pentru milioane de clienți din întreaga lume și să distreze fanii sportului cu pariuri responsabile.
Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive online și jocuri Betano, cu o prezență consolidată în 15 piețe din întreaga lume. Compania are în prezent mai mult de 2.500 de angajați la nivel global.
În România, Betano a prelungit parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal pentru colaborarea în privința Cupei României până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului la nivel global. De asemenea, Betano este sponsor principal al cluburilor FCSB și Universitatea Craiova.
Kaizen Gaming a fost recunoscută ca un jucător de frunte în piața globală de pariuri sportive și jocuri, primind mai multe premii din industrie, inclusiv un record mondial de cinci trofee într-un singur an la premiile EGR Operator 2023 („Operatorul de Pariuri Sportive al Anului”, „Campania de Marketing a Anului”, „Produsul de Pariuri Mobile al Anului”, „Produsul In-House al Anului” și „Operatorul de Pariuri In-Play al Anului”).
Pentru mai multe informații, vizitați Kaizen Gaming și Betano.
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
08 Sep 2024
09 Sep 2024
08 Sep 2024
07 Sep 2024
09 Sep 2024