Cupa României: Metalul Buzău obține remiza și elimină Dinamo
04 Dec 2024
04 Dec 2024
02 Dec 2024
02 Dec 2024
06 Dec 2024
02 Dec 2024
Pentru a marca 100 de zile rămase până la Jocurile Olimpice Beijing 2022, Eurosport, Gazda Jocurilor Olimpice, anunță planurile sale: noi emisiuni și formate pentru sezonul sporturilor de iarnă și Jocurile Olimpice. Cu ajutorul grilei extinse de transmisiuni în direct și cu noul program și conținut, telespectatorii pot să urmărească în fiecare săptămână cei mai buni sportivi ai sezonului rece în drumul lor spre Beijing.
Eurosport va transmite competiția în peste 50 de țări și teritorii de pe continent, relatând poveștile cu ajutorul celor mai buni povestitori. Experiența fanilor va fi adusă la un alt nivel de analizele detaliate prezentate, precum și de acțiunea în direct care va ajunge la o audiență și mai mare ca până acum.
Drumul spre Beijing 2022 începe acum
Eurosport oferă acoperire completă, pornind de la transmisiunile în direct ale competițiilor sezonului 2021-2022. Încă înainte de Jocurile Olimpice de Iarnă din februarie, Eurosport va difuza peste 700 de ore de sporturi de iarnă în direct și 3,000 de ore în total. De la Vail la Val d’Isere și de la Lake Louise la Les Arcs, Eurosport aduce cea mai bună acțiune sportivă milioanelor de fani pasionați din Europa.
Începând cu 23 noiembrie, Eurosport va lansa Winter Pass - o nouă emisiune, în care competițiile vor fi analizate de cele mai mari nume din sport în pregătirea pentru Beijing 2022. Cele zece episoade de câte o oră ale Winter Pass vor fi prezentate de Radzi Chingyangya, cunoscut fanilor încă din timpul transmisiunilor Eurosport de la Jocurile Olimpice Tokyo 2020.
În fiecare săptămână, Radzi va vizita unele dintre cele mai importante locații în care sportivii evoluează în drumul spre Jocurile Olimpice – printre care stațiunea de schi alpin St. Moritz, Turneul Celor Patru Trambuline și pista de patinaj viteză de la Heerenveen – oferind publicului o privire în spatele cortinei sporturilor de iarnă.
Fiecare episod Winter Pass va include și formate originale precum Sportivi de Urmărit, astfel încât fanii vor putea cunoaște în detaliu unii dintre sportivii care vor căuta succesul olimpic, dar și foste glorii precum Hermann Maier, Matty Nykanen sau Steven Bradbury în segmentul Povestiri Olimpice Esențiale powered by Bridgestone. Cele două formate vor fi publicate și pe platformele digitale Eurosport înaintea Beijing 2022.
Premiere olimpice și tehnologie de ultimă generație
Acoperirea Discovery a Jocurilor Olimpice de Iarnă va fi definită de premiere și de uzul tehnologiei de ultimă generație, aducând și elemente premiate de la Tokyo 2020.
Din 26 octombrie – data care marcheză 100 de zile rămase până la Jocuri – până în 29 octombrie, Eurosport 1 va transmite două ore Hall of Fame, prezentând unele dintre momentele incredibile Olimpice de la Torino, Vancouver, Sochi și PyeongChang.
Pentru prima dată, Eurosport va fi Gazda Jocurilor Olimpice și în Franța.
La fel ca la Tokyo 2020, studio-ul Eurosport Cube va fi în centrul atenției, încântând publicul cu cele mai bune analize. Mai mult, Beijing 2022 va veni cu și mai multe inovații care vor amplifica experiența audienței.
Imnul produs exclusiv pentru Eurosport de către compozitorul Steven Price, în colaborare cu Orchestra Simfonică Londra, va reveni pentru Beijing 2022.
Andrew Georgiou, President of Sports, Discovery, a spus: „Beijing 2022 prezintă o oportunitate unică de a capitaliza popularitatea și interacțiunea cu fanii și publicul larg de care Discovery s-a bucurat la Tokyo 2020, venind doar șase luni mai târziu.”
„Un succes remarcabil de la Tokyo 2020 a fost felul în care Eurosport și platformele noastre digitale au transformat felul în care spunem poveștile sportive. Toate contribuie la felul în care ele sunt spuse pe lângă acțiunea în direct. Acestea ne-au oferit șansa de a duce poveștile umane și mai departe, conectând publicul cu sportivii mai mult și explorând lumea în care aceștia trăiesc, în același timp subliniind temele societății pe care sportivii le sprijină cu pasiune.”
„Când combinăm aceste povești cu acoperirea noastră fără egal a sporturilor de iarnă, Eurosport devine cel mai bun loc de a urmări călătoria spre Beijing 2022. Atât PyeongChang 2018, cât și Tokyo 2020 ne-au arătat cum succesul eroilor Olimpici au alimentat audiențe record. Ne pregătim de și mai multe în această iarnă.”
Scott Young, Senior Vice President, Content and Production la Discovery Sports, a spus: „Nu ne ferim să căutăm cele mai mici detalii pentru a duce poveștile care contează către milioane de fani din Europa înaintea și în timpul Beijing 2022. Radzi Chinyanganya, care își asumă acum un rol pan-european în cadrul noii noastre emisiuni, este un prezentator excepțional, perfect capabil să vorbească publicului într-o abordare tinerească și inovativă, așa cum a demonstrat-o la Tokyo publicului britanic.”
„Așa cum a făcut-o și pe parcursul turneelor de Grand Slam, studio-ul Eurosport Cube s-a remarcat în rândul spectatorilor și sportivilor și în timpul Tokyo 2020. Cu toții suntem entuziasmați să vă arătăm tehnologia aceasta în noua sa formă, la Beijing 2022. Fanii din Europa vor putea urmări analize mai detaliate ca oricând din partea echipei noastre de experți ai sporturilor de iarnă.”
După ce a cumpărat drepturile de difuzare în 2015, Discovery a prezentat pentru prima oară Jocurile Olimpice la PyeongChang 2018, cu recorduri de audiență liniară și digitală pe platformele localizate Eurosport. Jocurile Olimpice Beijing 2022 încep oficial cu Ceremonia de Deschidere, vineri, 4 februarie, și sunt transmise în peste 50 de țări și teritorii din Europa de Eurosport și aplicațiile sale.
Federația Română de Rugby și Gilbert, principalul producător de baloane de rugby din lume, continuă colaborarea. În noul parteneriat, Gilbert va continua să ofere produse...
Începutul anului 2024 a marcat un nou capitol în istoria baschetului românesc, odată cu stabilirea unui parteneriat tehnic între Federația Română de Baschet și Nike,...
Liga Profesionistă de Fotbal anunță că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din...
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, devine Partener Oficial al UEFA Europa League™ și UEFA Conference League™, pentru 3 ani, în perioada 2024 -...
UEFA a anunțat că, începând din sezonul 2024/25 și până în sezonul 2026/27, Kaizen Gaming, una dintre cele mai mari companii de GameTech din lume, și brandul său premium...
Clubul Sportiv Municipal București este fericit să anunțe un nou nume puternic care va fi, începând de astăzi, alături de ambele echipe de handbal. CSM București a...
Conform unei analize recente realizată de Publicis Groupe România, Jocurile Olimpice continuă să fie un eveniment de mare interes pentru români. În ultimii ani, se observă...
Mogo România, fintech-ul specializat în acordarea finanțării pentru autovehicule și susținător al mobilității persoanelor din spațiul European, Africa și Asia, se...
Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din...
Federația Română de Fotbal anunță cu mândrie un nou parteneriat inovator cu Modex și FIFA, având ca scop integrarea produselor și beneficiilor exclusive pentru suporterii...
FRF și Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, anunță încheierea unui parteneriat de trei ani, marcând un angajament ferm în susținerea și dezvoltarea...
Muzeul Fotbalului a fost gazdă pentru a doua oară în istorie pentru cei care au vrut să își petreacă Noaptea Muzeelor de anul acesta într-un mod unic, într-o incursiune...
Muzeul Fotbalului, singurul muzeu dedicat fotbalului din Europa Centrală și de Est, participă pentru al doilea an consecutiv la Noaptea Muzeelor și își deschide porțile...
6 campioni mondiali - David Popovici, Maria Olaru, Beatrice Câșlaru, Mihai Leu, Lăcrămioara Perijoc și Cătălina Ponor – au semnat o scrisoare deschisă către...
București. Mercedes-Benz Vans România are plăcerea de a anunța continuarea parteneriatului său cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern, început în 2015....
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
04 Dec 2024
02 Dec 2024
02 Dec 2024
06 Dec 2024
02 Dec 2024