Liga 1: Covăsnenii simt din nou gustul victoriei
28 Feb 2021
28 Feb 2021
28 Feb 2021
28 Feb 2021
28 Feb 2021
01 Mar 2021
Timișoreana, berea românească cu cea mai îndelungată tradiție din România, continuă să-și întărească susținerea pentru fotbalul românesc și își extinde parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, devenind Sponsor Oficial al Echipei Naționale U21.
După ce în luna martie a acestui an Timișoreana anunța că își continuă parteneriatul cu FRF în calitate de Sponsor Oficial al Cupei României, acum mai face un pas înainte pentru a duce mai departe dragostea pentru fotbalul jucat cu pasiune și dedicare, susținând Echipa Națională U21 care, pentru prima dată după 20 de ani, s-a calificat la Campionatul European de Fotbal, la ediția ce va avea loc în iunie 2019, în Italia și San Marino.
„Suntem bucuroși să putem anunța parteneriatul semnat cu Federația Română de Fotbal pentru susținerea reprezentativei U21 a României, acești tineri minunați care reprezintă viitorul fotbalului românesc. Timișoreana a fost mereu aproape de fotbalul românesc, iar anul acesta a marcat încă 3 momente importante: continuarea ca Sponsor Oficial al Cupei României, lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat„ împreună cu Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț și implicarea ca Sponsor Oficial al Echipei Naționale U21. Este o mândrie pentru noi să fim alături de naționala de tineret a României, iar rezultatul lor din 2018 este unul excepțional. Suntem încrezători că anul acesta, la Campionatul European de Fotbal, România va juca un fotbal frumos și chiar dacă este într-o grupă cu echipe foarte puternice, sperăm că va reuși calificarea în semifinale”,a declarat Dragoş Constantinescu, Preşedinte Ursus Breweries.
„Timișoreana, unul dintre cei mai vechi prieteni ai fotbalului românesc, vine acum alături de tricolorii U21 înainte de cea mai mare provocare din cariera lor de până acum, turneul final din Italia și San Marino, alegând astfel să investească în viitorul fotbalului românesc. Iată că, după ce a devenit sponsor al Cupei României, Timișoreana își îndreaptă atenția și spre echipa națională U21 a României. Este o nouă dovadă că strategia comercială pe care ne-am asumat-o este un model pentru asigurarea suportului optim pentru performanță”, a spus Răzvan Burleanu, Președinte Federația Română de Fotbal.
Istoria Timişoreana în fotbalul românesc
În luna martie 2019, Timișoreana a lansat o campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal: cei care-l joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. Legendele fotbalului românesc, Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț s-au alăturat acesteia, într-un demers comun de a reaprinde pasiunea românilor pentru fotbalul jucat cu pasiune.
În ultimii ani, Timișoreana a desfășurat o serie de campanii care au rămas în mintea și inima suporterilor români: „Meciul de Legendă” (Campaniile din 2010, 2014 și 2015), „Drumul Mingii” (2011), dar și prima Finală de „Cupa României” jucată pe „Arena Națională” (2012), toate strâns legate de susținerea Cupei României.
sursa: frf.ro
Superbet, cel mai mare operator de pariuri și jocuri de noroc din România, anunță cu mândrie parteneriatul semnat astăzi, 22 februarie, cu câștigătoarea Ligii 1, a Cupei...
Prin acest parteneriat, două branduri importante din portofoliul P&G, Head & Shoulders și Old Spice, vor susține și promova fotbalul din România pe o perioadă de un...
Bucuresti, 16 februarie 2021 - Cursa spre marea performanță în Liga Națională de Baschet este una cu multiple provocari.
Rayo Vallecano a semnat un acord cu DIGI, în urma căruia operatorul de telecomunicații al multinaționalei DIGI Communications devine principalul sponsor al formației clasate...
DHL și Federaţia Română de Fotbal anunţă încheierea unui nou parteneriat prin care compania de curierat oferă sprijinul logistic necesar desfăşurării activităţii...
Operatorul global de pariuri online își extinde prezența în România printr-un parteneriat pe trei ani cu CFR Cluj, de șase ori campioană a Ligii 1. Parteneriatul a fost...
ENGIE Romania reînnoieşte, pentru al cincilea an consecutiv, parteneriatul cu CSM București ce are drept obiectiv susținerea handbalului feminin şi a Centrului de Copii şi...
Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul...
La invitația Clubului Sportiv Universitar Știința București, Dr. Benjamin Fernandez, unul dintre cei mai renumiți experți în medicină sportivă, a venit în premieră în...
Clubul UTA Arad a anunțat concretizarea unui nou parteneriat cu HEINEKEN România.
Penultima etapă din Campionatul Național de Raliuri Betano, Raliul Transilvaniei, va avea la start un total de 85 de echipaje, un record pentru acest sezon competițional....
BRD – Groupe Société Générale a semnat un parteneriat cu Cristina Neagu, singura sportivă din istoria handbalului care a fost recompensată de patru ori de Federația...
Parteneriatul dintre Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) si Toyota Romania a fost prelungit. Contractul de sponsorizare prin care cele zece Toyota Proace Verso raman la...
Cu peste 600 de parteneri la nivel național și peste 42.000 la nivel european, A24 este începând de astăzi noul partener oficial de mobilitate al Federației Române de...
Clubul Sportiv al Armatei „STEAUA BUCUREȘTI” anunță încheierea unui nou parteneriat cu compania CARPATINA, în calitate sponsor tehnic. Astfel, pe durata următorului...
Prin acest parteneriat, Pambac, companie românească cu o tradiție de peste 50 de ani, face un nou pas în promovarea și contribuția adusă în dezvoltarea tinerelor...
Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc...
Clubul UTA a anunțat astăzi încheierea unui parteneriat major, care va începe odată cu noul sezon competițional.
După ce pe 7 aprilie 2020 a publicat recomandările specifice contextului pandemic, FIFA a organizat 13 workshop-uri în urma cărora a identificat noi subiecte care necesită...
Ministrul Tineretului și Sportului, Ionuț Stroe, s-a întâlnit joi, 11 iunie, la sediul MTS, cu Gheorghe Hagi, unul dintre cei mai importanți sportivi români, cu performanțe...
Ediția în limba română a site-ului Eurosport a publicat un amplu interviu cu Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, în care a fost invitat să facă o...
Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București, sprijinind clubul în pregătirea sportivilor pentru performanțe în...
Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, a fost intervievat de către Cristian Hostiuc, director editorial al Ziarulului Financiar, într-o ediție a emisiunii...
FIFA alături de FIFPro, sindicatul mondial al jucătorilor, au ajuns la un acord pentru crearea unui Fond destinat jucătorilor care nu au fost plătiți de cluburile lor.
BETANO.com, unul dintre cei mai dinamici operatori europeni de pariuri sportive și cazinou online, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) anunță oficial...
Federația Română de Fotbal și Maspex România au extins parteneriatul prin care Cupa Tymbark Junior a devenit cea mai importantă competiție de fotbal dedicată elevilor,...
MOL România și Federația Română de Handbal au încheiat astăzi un parteneriat pentru susținerea performanței în liga națională de handbal feminin. MOL România devine...
UEFA și-a încheiat ultima vizită planificată la București pentru a evalua progresul pregătirilor pentru EURO 2020.
Primii 10 ani de activitate ai cluburilor Academia de Fotbal Gheorghe Hagi și FC Viitorul au fost oglindiți în cartea "Campionii Creează Campioni". Lansarea a avut...
Liga Profesionistă de Fotbal a semnat un parteneriat cu Societatea Metrorex prin care, începând cu data de 15 noiembrie 2019, rezumatele meciurilor din fiecare etapă a Casei...
Luni, 2 septembrie, la Arena Națională, a fost semnat parteneriatul dintre Federația Română și Ursus Breweries.
Televiziunea Română a semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Rugby pentru difuzarea meciurilor Naţionalelor de Rugby în 15 şi Rugby în 7 în competiţii...
UEFA lansează turneul eEURO2020, competiție de fotbal virtual PES 2020, în care vor participa cele 55 de asociații naționale și în care finalele se vor disputa la Londra,...
UEFA a anunțat că, începând din 22 august, suporterii care au solicitat bilete la EURO 2020, dar care, în urma loteriei, nu au avut succes, vor fi informați cu privire la o...
Începând din 9 august, Eurosport transmite exclusiv noul sezon al Premier League, după ce la începutul acestui an compania a anunțat extinderea drepturilor de difuzare a...
Înaintea termenului-limită de 12 iulie 2019, fanii au aplicat pentru un număr fără precedent de bilete la UEFA EURO 2020, 19,3 milioane, doborînd recordul competiției.
Forul continental a decis monitorizarea dezvoltării și implementării strategiei comerciale și de marketing pentru competițiile în care sunt implicate primele reprezentative...
Ziua de 11 iulie nu reprezintă doar debutul în sezonul competițional 2019-2020, ci și momentul lansării noului echipament de joc Nike pentru partidele de pe teren propriu ale...
Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat parteneriatul cu Casa Pariurilor, începând cu sezonul 2019-2020 al Campionatului Național Liga 1.
Între 14 iunie și 7 iulie, Eurosport transmite în direct și în exclusivitate cea de-a 46-a ediție a Copa America, cea mai importantă competiție de fotbal pentru...
Cu un an înainte de debutul turneului final EURO 2020, UEFA a deschis vânzările de bilete. Începând de astăzi, acestea se pot cumpăra exclusiv online de pe platforma...
Eurosport, gazda tenisului de Mare Șlem, va difuza în direct și în exclusivitate pe canalele sale din România toate meciurile din cadrul noii ediții a Roland-Garros. Astfel,...
UEFA a anunțat politica de vânzare a biletelor, precum și prețurile acestora, pentru UEFA EURO 2020, competiție care va fi organizată, în premieră, pe întreg cuprinsul...
Aseară după 5-0 (2-0) cu Levadiakos, PAOK Salonic a devenit matematic campioana Greciei la fotbal, o victorie pe care capitala Macedoniei Centrale o aștepta de 34 de ani. O...
28 Feb 2021
28 Feb 2021
28 Feb 2021
28 Feb 2021
01 Mar 2021