Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Seminar de comunicare și marketing pentru cluburile de rugbySportPictures.eu
02 Aug 2014

Seminar de comunicare și marketing pentru cluburile de rugby

Federația Română de Rugby organizează luni, 4 august 2014, la sediul său, un al doilea workshop de comunicare și marketing destinat echipelor participante în SuperLiga CEC Bank, Divizia Națională de Seniori și nu numai.

Întrucât cluburile de rugby din România își doresc mai multă vizibilitate, FRR a răspuns acestui demers oferind informații specifice și consultanță în cazul implementării unor proiecte în acest sector. Un astfel de workshop a mai avut loc în primăvara lui 2014, întâlnirea cu profesioniști ai domeniului dovedindu-se atât utilă, cât și edificatoare pentru participanți.

Pe principiul conform căruia mai bine înveți omul să pescuiască, în loc să-i dai un pește, am decis să punem la dispoziție cluburilor de rugby instrumentele pentru o bună comunicare și promovare. Unele dintre cluburi au conștientizat deja importanța comunicării în activitatea lor, mai ales latura sa practică de atragere de fonduri și, cu ajutorul cunoștintelor de la întâlnirea precedentă, au facut deja progrese notabile. Lor le urmează încetul cu încetul și celelalte cluburi care încep să împărtășească viziunea de “rugby” ca produs vandabil. Departamentul de Comunicare, Marketing și Organizare de evenimente al FRR și-a propus susținerea prin toate mijloacele a acestor inițiative de comunicare la nivel profesionist. Participanții se vor întâlni cu cei mai buni specialiști în diverse tipuri de comunicare, vor învăța principii de bază si tehnici pentru fiecare dintre acestea și vor avea ocazia de a lămuri chestiuni punctuale și cazuri particulare. Eficiența acestor workshop-uri, deja demonstrată, se va reconfirma în timp pentru fiecare dintre ei.” a declarat Lucian Lorin, Directorul Departamentului de Comunicare, Marketing și Organizare de evenimente al FRR.

Programul evenimentului de luni, unde sunt invitați atât reprezentanții cluburilor doritoare, cât și jucători de rugby, va fi:

10.00 – 10.30 – Cum putem vinde rugbyul – speaker Bobby Durbac, General Manager Durby Sport Marketing
10.30 – 11.00 – Imaginea rugbyului pe sticlă – speaker Alex Roman, Jurnalist TVR
11.00 – 11.30 – Importanța conținutului. Ce este știre si ce nu? – speaker Alex Giboi, Director General Agentia Nationala de Presa AGERPRES
11.30 – 12.00 – RUGBY – Comunicare instituțională – speaker Mirel Palada, Purtător de cuvânt Guvernul României
12.00 – 12.30 – Pauza
12.30 – 13.00 – Social media și Rugby – speaker Cristian China Birta (Chinezu), Blogger
13.00 – 13.30 – Importanța imaginii în media – speaker Cristi Crețu, Profesor Scoala de Televiziune Tudor Vornicu

Alte știri din Business sport