PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Federația Română de Fotbal lansează noul tricou al naționalei, inspirat de rezistența și perseverența care definesc suporterii români. Tricoul este conceput pentru a rezista la toate presiunile și provocările pe care suporterii le întâmpină, de la lacrimi și emoții până la minutele tensionate de la finalul meciurilor. Echipamentul poartă brâul tradițional, drept un simbol al valorilor care ne-au ținut uniți de-a lungul timpului și care ne vor face să mergem înainte cu încredere. În folclorul românesc, puterea voinicilor luptători stătea în brâu si ne dorim ca acesta să ne inspire în continuare. Așadar, intrăm în luptă cu un tricou puternic pentru suporteri puternici.
Brâul conține elemente emblematice pentru regiunile istorice ale României, o trimitere la trecutul nostru comun, cel care ne aduce împreună și ne motivează să credem și să continuăm. Pe teren sau în tribune, avem același țel: să clădim succesul echipei naționale!
Când prezentul ne pune la încercare, tradiția ne ține alături de Națională. Iar aceasta este #PutereaBrâului!
Pe lângă elementul distinctiv al noului tricou, brâul, nu lipsesc tricolorul, acesta fiind prezent pe mânecile tricoului, pe șort și pe jambiere, dar nici mesajul de unitate “Luptăm împreună”. Noul echipament e o întoarcere la galbenul tradițional, pentru ca albastru complet, respectiv roșu complet, să caracterizeze celelalte două opțiuni.
Noul echipament este și produsul unei ample cercetări. Suporterii au fost incluși și ei în procesul de conceptualizare pentru că au contribuit la identificarea celor mai iubite echipamente din istoria naționalei și a elementelor cele mai apreciate ale acestora. În plus, au oferit detalii legate de combinațiile de culori și exemple de alte echipamente din fotbal care s-au bucurat de apreciere în ultimii ani. Peste 800 de suporteri, femei și bărbați, din țară și din străinătate, au avut ocazia să își exprime părerea și să își susțină ideile. Astfel, acest echipament este și creația lor!
Fabricarea a fost realizată din poliester 100% reciclat pentru a minimiza impactul asupra mediului. Această țesătură se caracterizează prin calitatea și elasticitatea sa, pe lângă faptul că este foarte rezistentă și ușor de întreținut. Fabricat din materiale plastice prelucrate transformate în fir de poliester reciclat și apoi în mii de metri de țesătură durabilă și rezistentă.
În plus, a fost inclusă tehnologia MICROMESH pentru a oferi sportivilor o mai bună aerisire. Datorită acestei țesături de plasă, care înlocuiește materialul de bază, transpirația se evaporă mai rapid. Prin urmare, corpul jucătorului rămâne uscat și este împiedicată răcirea după efort.
În plus, sistemul de cusături FLATLOCK a fost încorporat prevenind frecarea și oferind elasticitate și libertate de mișcare.
Nu în ultimul rând, noua linie de echipament al echipei naționale va beneficia și de un nou font. Acesta este în ton cu elementele tradiționale și împrumută liniile Coloanei Infinitului, celebra sculptură a lui Constantin Brâncuși, ca un simbol al iubirii infinite a suporterului român pentru echipa națională și a motivației tricolorilor de a le aduce acestora satisfacție.
Colecția JOMA pentru sezonul 2023/2024 este completată de o linie extinsă de îmbrăcăminte, constând din hanorace, tricouri, pantaloni scurți, pantaloni lungi, îmbrăcăminte pentru exterior și accesorii, precum și o linie completă pentru antrenament.
Produsele JOMA sunt recunoscute pentru calitatea și calitățile lor tehnologice, care au fost aplicate pe tricourile echipelor naționale de fotbal ale României. Replicile care vor fi la vânzare urmează și ele aceste standarde de calitate. Astfel, suporterii se vor putea bucura de aceleași beneficii ca și jucătorii. Aceasta este o inițiativă exclusivă Joma, care urmărește să mențină excelența care caracterizează produsele sale în orice moment.
Primul meci la care tricolorii vor îmbrăca noul echipament va fi în Andorra, vineri, 25 martie, de la ora 21:45.
sursa: frf.ro
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
Bitdefender a încheiat un parteneriat cu Ferrari și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
Mozzart Bet, unul dintre cei mai importanti operatori licentiati de betting si gambling din Romania, se alatura familiei baschetului romanesc ca partener. Ca prim pas, in urma...
Marele jucător al Generației de Aur și căpitan al Barcelonei, Gică Popescu, devine Căpitanul Football Museum Bucharest, singurul muzeu din România dedicat fotbalului....
Astazi, in sala de sedinte ”Mihai Nedeff” din incinta sediului Federatiei Romane de Baschet, a avut loc o conferinta de presa cu prilejul prezentarii parteneriatului dintre...
CryptoDATA Tech, noul sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, a anunțat ca îi va sponsoriza pe piloții Aleix Espargaro, câștigătorul Marelui...
Kaufland România se alătură, în calitate de sponsor principal, turneelor BRD-Kaufland Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant. Evenimentele se...
Oracle Red Bull Racing face în premieră un pit stop la București pentru un spectacol unic în fața Palatului Parlamentului. Red Bull Racing Show Run aduce iubitorilor de...
Compania românească CryptoDATA Tech a fost anunțată ca sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, programat pe 21 august a.c., devenind astfel prima...
Herbalife Nutrition România are plăcerea de a anunța cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de "Partener în...
Chiar dacă apele s-au agitat după ce Guvernul a anunțat că plănuiește impozite și taxe mult mai mari decât în trecut, iată că principalii jucători din industria de...
FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus...
Fantasy este un joc în care participanții creează echipe virtuale compuse din fotbaliștii reali ai unei ligi. Performanța acestor jucători în meciurile propriu-zise este...
Ediția 105 a primei divizii va debuta pe 15 iulie și se va desfășura sub o nouă titulatură: SUPERLIGA.
Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, a semnat un parteneriat cu Federația Română de Fotbal, prin care devine sponsor principal...
Dezvoltatorul imobiliar specializat în dezvoltarea de ansambluri hoteliere și rezidențiale de lux extinde parteneriatul cu FRF și va susține și tricolorii U21.
ColorEscu a devenit un partener important al Federației Române de Tir cu Arcul (FRTA), colaborarea din acest an derulându-se până la sfârșitul sezonului competițional...
Antreprenorul și investitorul ceh, Martin Machoň, a deținut 49% din clubul de fotbal din 2018, când echipa concura încă într-o ligă inferioară. Rapid București s-a...
După o perioadă de provocări, sportul este gata să ofere și să primească momente și emoții la cele mai înalte cote de intensitate. Susținător puternic al jocului și...
Harta iubitorilor fotbalului din România și din străinătate se va îmbogăți, începând cu vara acestui an, cu o nouă destinație: Football Museum Bucharest. Primul muzeu...
Suporterii Echipei Naționale de fotbal și iubitorii de sport vor putea, începând de astăzi, 11 martie 2022, să achiziționeze cea mai diversificată gamă de echipamente din...
Federația Română de Fotbal a încheiat un parteneriat valabil pentru a doua parte a actualului sezon și pentru următoarele două ediții ale Ligii 3 care are ca obiect...
Federația Română de Fotbal și Maspex Romania au decis să extindă parteneriatul. Ca urmare a noului angajament, Bucovina devine sponsor oficial al Echipei Naționale de...
Eurosport, Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, a anunțat planurile sale pentru acoperirea Jocurilor Olimpice de Iarnă Beijing 2022.
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023
20 Sep 2023