Erste Liga: Echipele românești, protagoniste în semifinale
22 Mar 2024
22 Mar 2024
22 Mar 2024
23 Mar 2024
23 Mar 2024
24 Mar 2024
București, 7 septembrie 2021 – O dată cu începerea noului sezon al cupei Bundesliga, Miele și FC Bayern aduc arta culinară la nivelul Ligii Campionilor și lansează Miele Lounge, noul spațiu culinar de pe Allianz Arena. Spațiul de gătit este scopul colaborării dintre Miele și echipa multiplă campioană, anunțat încă de anul trecut. În contextul pandemiei de Coronavirus, meciurile au fost sistate, iar publicul a așteptat cu interes reluarea competițiilor cu participare în tribune.
Priveliștea din Miele Lounge, cu vedere la arenă, este impresionantă, mai ales când echipa evoluează și au loc evenimente sportive de talie mondială. Mai mult, degustările au loc într-o atmosferă caldă: atunci când meciurile se desfășoară acasă, sunt invitați parteneri ai FC Bayern, care se pot bucura de servicii premium oferite de MChef, o filială Miele pentru mâncare gourmet, care a creat un meniu nou, exclusiv pentru lounge-ul de pe Allianz Arena. MChef oferă experiența unei bucătării de top acasă sau la birou, cu preparate apetisante, servite în porțelan, gata de gătit în cuptorul Dialog Miele. (click aici pentru mai multe detalii despre cuptoarele Dialog).
În zilele fără meciuri, zona de lounge este transformată în zonă de gătit. Aici, renumitul Chef Kevin von Holt, din Hamburg, va conduce ceea ce probabil este cea mai inovatoare școală de gastronomie din Germania. „Alături de invitații mei, vom crea o experiență gastronomică unică, folosind ingrediente care sunt în egală măsură specifice acestei regiuni, dar și disponibile în acest sezon, totul cu o priveliște care îți taie respirația”, a spus von Holt, care este nerăbdător să înceapă activitatea pe Allianz Arena. (click aici pentru mai multe detalii despre Arena de gătit coordonată de Kevin von Holt)
Creațiile culinare ale lui chef von Holt sunt inspirate de FC Bayern, astfel că includ, de exemplu, creveți roșii pe un mozaic în culorile tradiționale ale clubului de fotbal, cu ridiche bavareză asezonată cu trufe și pepene roșu flambat. În zilele când echipa nu are meci, Miele invită partenerii la evenimente speciale, cu o ospitalitate de excepție. Acestea sunt completate de tururi VIP ale stadionului, degustări de cafea și vin și chiar concerte private, întotdeauna însoțite de meniuri rafinate asigurate de chef.
„Miele și FC Bayern Munchen – parteneriatul perfect dintre două branduri premium, fiecare dintre ele cu o tradiție lungă, capabile să inspire fanii mereu și mereu”, spune Dr. Axel Kniehl, Director Executiv de Marketing și Vânzări pentru Miele Group. Colaborarea se va desfășura de-a lungul a trei sezoane. În plus față de dezvoltarea zonei de lounge de pe arenă, Miele a dotat cu echipamente de bucătărie și sediul central al Bayern Munchen, Säben St., dar și noul „FC Bayern World” din centrul orașului Munchen.
Clădirea „FC Bayern World”, dispusă pe 7 etaje, combină magazinul emblematic al clubului, două restaurante și un hotel tip boutique. Etajul superior al hotelului găzduiește o locație pentru evenimente cu vedere spectaculoasă la Frauenkirche, faimoasa Biserică a Maicii Domnului - și o bucătărie exclusivă pentru demonstrații cu public. Începând de iarna aceasta, în acest loc sunt planificate evenimente gastronomice restrânse cu bucătari cunoscuți. „Acest parteneriat arată modul în care pot colabora cu succes două branduri de tradiție - unul de sport, iar celălalt care se bazează pe tehnologie inovatoare. Ne bucurăm că Miele face parte din echipa noastră acum și împreună putem să le oferim noi experiențe fanilor”, spune Andreas Jung, membru al Consiliului de Administrație al FC pentru Marketing, Sponsorizare și Evenimente.
Ambele companii sunt în proces de dezvoltarea a unui parteneriat și în China, una dintre piețele cheie de creștere ale Miele. Atât clubul sportiv, cât și Miele au mulți fani acolo, iar activitățile lor sunt urmărite cu aviditate pe rețelele sociale. Miele, de exemplu, este partener al turneului tradițional de vară al FC Bayern, care este din nou pe lista de meciuri planificate pentru anul următor, după o pauză indusă de pandemie. În plus, Miele planifică un spot publicitar pentru piața chineză, cu campioni ai Germaniei care au bătut recorduri.
Despre Miele
Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).
Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China, România și Polonia, dar și două fabrici de producție aparținând filialei sale italiene Steelco. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
Bitdefender a încheiat un parteneriat cu Ferrari și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
Mozzart Bet, unul dintre cei mai importanti operatori licentiati de betting si gambling din Romania, se alatura familiei baschetului romanesc ca partener. Ca prim pas, in urma...
Marele jucător al Generației de Aur și căpitan al Barcelonei, Gică Popescu, devine Căpitanul Football Museum Bucharest, singurul muzeu din România dedicat fotbalului....
Astazi, in sala de sedinte ”Mihai Nedeff” din incinta sediului Federatiei Romane de Baschet, a avut loc o conferinta de presa cu prilejul prezentarii parteneriatului dintre...
CryptoDATA Tech, noul sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, a anunțat ca îi va sponsoriza pe piloții Aleix Espargaro, câștigătorul Marelui...
Kaufland România se alătură, în calitate de sponsor principal, turneelor BRD-Kaufland Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant. Evenimentele se...
Oracle Red Bull Racing face în premieră un pit stop la București pentru un spectacol unic în fața Palatului Parlamentului. Red Bull Racing Show Run aduce iubitorilor de...
Compania românească CryptoDATA Tech a fost anunțată ca sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, programat pe 21 august a.c., devenind astfel prima...
Herbalife Nutrition România are plăcerea de a anunța cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de "Partener în...
Chiar dacă apele s-au agitat după ce Guvernul a anunțat că plănuiește impozite și taxe mult mai mari decât în trecut, iată că principalii jucători din industria de...
FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus...
Fantasy este un joc în care participanții creează echipe virtuale compuse din fotbaliștii reali ai unei ligi. Performanța acestor jucători în meciurile propriu-zise este...
22 Mar 2024
22 Mar 2024
23 Mar 2024
23 Mar 2024
24 Mar 2024