Betano și Federația Română de Fotbal prelungesc parteneriatul până în 2030
12 Mar 2024
12 Mar 2024
12 Mar 2024
15 Mar 2024
15 Mar 2024
15 Mar 2024
Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București, sprijinind clubul în pregătirea sportivilor pentru performanțe în viitoarele competiții naționale și europene. Parteneriatul, încheiat pe termen lung, se înscrie în eforturile companiei de susținere a performanțelor sportive la cel mai înalt nivel, atât pe plan local, cât și la nivel internațional.
Alături de Mastercard, clubul va reuni în capitală sportivi selecționați de pe teritoriul României, oferindu-le un program complet de facilități care integrează nutriționiști, kinetoterapeuți, psihologi, echipamente profesionale, antrenamente complexe individuale și de echipă desfășurate într-o sală nouă cu numeroase facilități, toate acestea fiind necesare pentru obținerea performanțelor. De asemenea, proiectul își propune să susțină latura educațională a copiilor din echipă, sprijinindu-i în continuarea studiilor la unități de învățământ din București. După finalizarea ciclului gimnazial, juniorii se vor înscrie la licee din capitală, în funcție de aptitudini și profilul preferat.
„Mastercard este un susținător consacrat al sportului și ne dorim să sprijinim dezvoltarea baschetului autohton pentru rezultate de neprețuit, în continuare. Pasiunea, motivația și dedicarea alcătuiesc o combinație de atribute care face diferența în orice domeniu, iar viziunea Clubului Sțiința București, aceea că nu există performanță sportivă fără educație, reprezintă o abordare completă pentru tineri pregătiți din toate punctele de vedere. Cu alte cuvinte, vorbim de premise excelente pentru viitorul echipei sau, în termeni specifici, de un veritabil „slam dunk”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager România și Croația, Mastercard România.
Pregătirea echipei Știinta București U16 a demarat deja în această primăvară, când, deși măsurile impuse de autorități au însemnat și limitarea activității sportive și a interacțiunii sociale, reprezentanții secției au apelat la modalități digitale pentru desfășurarea unor sesiuni de selecție în aceste condiții speciale.
„Ne bucurăm să contăm pe susținerea Mastercard și să construim împreună bazele unei noi echipe de viitori campioni. Perioada pe care o traversăm ne-a afectat activitatea, la fel cum s-a întâmplat în cazul tuturor organizațiilor, însă ne pregătim și sperăm să reintrăm, treptat, în ritmul obișnuit. În funcție de următoarele decizii ale Federației, având în vedere faptul că pentru competițiile de juniori a fost stabilită o finalizare care va avea loc în această vară, de îndată ce va fi posibil, întreaga echipă, care include acum 12 jucători, se va reuni la club și va urma un program consistent de pregătire și antrenamente. Staff-ul echipei va asigura un program de pregătire adecvat pentru o evoluție cât mai bună în sezonul competițional care sperăm să se reia în toamnă, în condiții cât mai bune.”, a declarat Victor Mihăilescu, Director, CSU Știința București.
„În numele Federației Române de Baschet, pot spune că mă bucură foarte mult inițiativa CSU Știința București de a atrage un brand puternic către sectorul juvenil și apreciez parteneriatul realizat cu predilecție pentru echipa U16 masculin a acestui club cu Mastercard. Îi felicit pentru alegerea făcută, parteneriatul urmând să sprijine pregătirea sportiviulor de la CSU Știința București pentru performanțele din viitoarele competiții naționale și internaționale. De altfel, ne-am dori ca pe viitor cât mai multe branduri puternice să-și îndrepte atenția spre segmentul juvenil din baschetul românesc. Deoarece sportul juvenil clădește caractere puternice, dezvoltă valoarea și spiritul competițional și promovează fair-play-ul și disciplina în rândul tinerilor. Iar marile branduri din sectorul privat ar trebui să investească mai mult în juniori și să sprijine, în acest fel, și educația prin sport a viitorilor performeri”, a declarat Horia Păun, Președinte Federația Română de Baschet.
Reprezentanții clubului și ai brandului au dezvoltat împreună o linie de echipament dedicată pentru jucătorii și staff-ul echipei. În plus, prin intermediul parteneriatului, odată cu începerea campionatului, susținătorii echipei vor putea achiziționa o serie de articole de merchandising din fan shop-ul fizic din cadrul sălii de sport, punct de vânzare exclusiv cashless, precum și din shop-ul online, beneficiind de 10% discount la plata cu cardul Mastercard.
Știința București este dublă campioană în cadrul Ligii Naționale de 3x3 feminin, campioană și vicecampionă națională în cadrul Ligii Naționale de 3x3 masculin. De asemenea, datorită poziției obținute de echipa națională de baschet 3x3 feminin a României în clasamentul FIBA la finalul anului trecut, România va fi prezentă la următoarea ediție a Jocurilor Olimpice, care va include, în premieră, această disciplină în programă.
Betano, parte a Kaizen Gaming, prelungește parteneriatul strategic cu Federația Română de Fotbal (FRF) până în anul 2030, devenind cel mai longeviv parteneriat al brandului...
BETANO, operator european de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) extind...
AQUAVIA, furnizorul de apă natural alcalină numărul 1 în România, și Federația Română de Tenis (FRT) fac echipă pentru performanțe mai bune atât pe teren, cât și în...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal și Decathlon, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România...
Deja furnizor oficial al mingilor din Ligue 1 Uber Eats și Ligue 2 BKT din Franța, precum Jupiler Pro League din Belgia, KIPSTA, marca de fotbal Decathlon va deveni furnizorul...
Federația Română de Fotbal și OPPO anunță semnarea unui parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al...
DECATHLON, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) extind parteneriatul actual de merchandising pe mai mulți...
PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România – Liga Punctelor PENNY. În prima lună de la lansare, peste 500 de...
Toma Coconea lansează, pentru a șaptea oară, provocarea către cei mai buni alergători din România: să cucerească muntele, la Red Bull Outrun the Lift, într-o cursă...
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
Bitdefender a încheiat un parteneriat cu Ferrari și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
Mozzart Bet, unul dintre cei mai importanti operatori licentiati de betting si gambling din Romania, se alatura familiei baschetului romanesc ca partener. Ca prim pas, in urma...
Marele jucător al Generației de Aur și căpitan al Barcelonei, Gică Popescu, devine Căpitanul Football Museum Bucharest, singurul muzeu din România dedicat fotbalului....
Astazi, in sala de sedinte ”Mihai Nedeff” din incinta sediului Federatiei Romane de Baschet, a avut loc o conferinta de presa cu prilejul prezentarii parteneriatului dintre...
CryptoDATA Tech, noul sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, a anunțat ca îi va sponsoriza pe piloții Aleix Espargaro, câștigătorul Marelui...
Kaufland România se alătură, în calitate de sponsor principal, turneelor BRD-Kaufland Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant. Evenimentele se...
Oracle Red Bull Racing face în premieră un pit stop la București pentru un spectacol unic în fața Palatului Parlamentului. Red Bull Racing Show Run aduce iubitorilor de...
Compania românească CryptoDATA Tech a fost anunțată ca sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, programat pe 21 august a.c., devenind astfel prima...
Herbalife Nutrition România are plăcerea de a anunța cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de "Partener în...
Chiar dacă apele s-au agitat după ce Guvernul a anunțat că plănuiește impozite și taxe mult mai mari decât în trecut, iată că principalii jucători din industria de...
FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus...
Fantasy este un joc în care participanții creează echipe virtuale compuse din fotbaliștii reali ai unei ligi. Performanța acestor jucători în meciurile propriu-zise este...
12 Mar 2024
12 Mar 2024
15 Mar 2024
15 Mar 2024
15 Mar 2024