Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
LPF - O nouă imagineMarius Dumbraveanu / Mediafax Foto
26 Feb 2014

LPF - O nouă imagine

Așa cum a promis încă din noiembrie 2013, Liga Profesionistă de Fotbal s-a ținut de cuvânt în ceea ce priveste schimbarea imaginii cu care fusese percepută de media și de iubitorii de fotbal. 

De astăzi, 26 februarie 2014, LPF relanseaza site-ul www.lpf.ro cu un design nou, cu mai multa informație si, de ce nu, cu încă și mai multă apropiere față de cei care trăiesc în și pentru fenomenul fotbal. Sigur, poate că mai sunt lucruri de perfecționat, mai sunt amănunte de adăugat pentru ca demersul celor care au muncit la noul site să devină un produs finit ireproșabil. E nevoie de timp și e nevoie de încă și mai multă muncă pentru ca lpf.ro să ajungă între site-urile preferate ale celor care construiesc fotbalul de astăzi cât și, în aceeași măsură, ale celor care îi sunt observatori și fani.

Intr-o epoca moderna, in care fiecare isi culege stirile si exact informatiile care il intereseaza, zilnic, de pe diverse platforme de comunicare, accesul rapid si sigur la sursa este deja vital. Site-ul www.LPF.ro urmareste exact acest lucru, ca suporterul din Liga 1 sa fie primul si cel mai informat. Fie ca e vorba de cel mai recent rezultat din etapa de aseara, fie ca e vorba despre istoria bogata a cluburilor cu renume din Romania, toate aceste informatii le veti regasi, la prima mana si la calitatea cea mai buna, pe www. lpf.ro.

Continutul este unul premium, statisticile pe care adevaratii suporteri le vaneaza sunt cele mai bune, iar interactivitatea cu fanii este unul dintre punctele de atractie.

Platforma isi propune sa dezvolte doua paliere de comunicare: competitia sportiva si continutul corporate, iar odata bine stabilita aceasta directie este posibil ca lpf.ro sa se scindeze in doua tipuri de micro-site-uri, unul dedicat suporterilor, celalalt pentru vizitatorii care vor sa inteleaga mai bine politicile, initiativele si actiunile Ligii Profesioniste de Fotbal.

Pana atunci, dezvoltam deja canalele noastre social media, prin care se poate ajunge imediat la consumatorii de informatie de fotbal. Ne puteti gasi deja pe Facebook, la adresa facebook.com/lpf.ro, dar vom avea grija si ca informatia noastra sa va gaseasca pe Twitter, YouTube si Instagram, canale prin care veti afla tot ceea ce trebuie sa stiti despre prezentul si trecutul Ligii 1.

In ceea ce priveste viitorul, vom dezvolta o platforma business-to-business pentru a inlesni colaborarea dintre Liga si cluburi, care speram ca va deveni activa cel mai tarziu in iulie 2015.

Revenind la prezent, nu putem sa mergem mai departe, fara a multumi domnisoarei Bianca Dumitrascu pentru crearea noii embleme a Ligii Profesioniste de Fotbal. Apreciem si speram ca suntem pe aceeasi unda cu dumneavoastra, ca emblema LPF este angajata cerintelor actuale ale brandingului si ofera personalitate institutiei noastre. 

Nu in ultimul rand multumim pentru crearea paginii oficiale de Internet a LPF echipei de la Ascend Netsolutions, mai precis lui Victor, lui Mihai, lui Sergiu, de fapt tuturor celor care au stat in spatele acestei munci deloc usoare. 

Prin noul logo, prin noul mod de prezentare al partenerilor si sponsorilor nostri, prin site am creat o adevarata revolutie in ceea ce priveste imaginea structurilor sportive din Romania. Azi, LPF devine cea mai moderna astfel de platforma. 

 

sursa: lpf.ro

Alte știri din Business sport