Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Motorsport
powered by Shell
Început de aventură europeanăBalasz Atilla / Mediafax Foto
01 Apr 2014

Început de aventură europeană

Sâmbătă 29 martie şi duminică 30 martie, s-a desfăşurat Raliul Acropolelor, a treia etapă din calendarul Campionatului European de raliuri, la startul acestei competiţii aflându-se şi două echipaje româneşti, fiecare cu obiective diferite.

La început de campanie europeană, Alex Filip şi Bogdan Iancu, componenţi ai echipei BCR Leasing Rally Team, au participat la clasa 2WD (2 roţi motrice) pe o maşină Renault Clio R3, pregătită în atelierele Colina Motors.

Raliul Acropolelor, însumând 13 probe speciale cu o lungime totală de 238,84 kilometri, s-a desfăşurat pe două suprafeţe de rulare, sâmbătă (probe speciale 124,62 km), în prima zi de concurs maşinile întrecându-se pe asfalt, pentru ca duminică (probe speciale 114,22 kilometri) să fie rândul macadamului să testeze abilităţile piloţilor, mai puţin proba superspecială din oraşul Corint, ce s-a desfăşurat tot pe asfalt.

Cu o concurenţă puternică, la start aflându-se piloţi ca Zoltan Bessenyey, campionul european en-titre la 2WD, bulgarul Todor Slavov – campion balcanic en-titre, rusul Evgheny Sukhovenko, dar şi Simone Tempestini care a concurat pentru ţara noastră, Alex Filip şi Bogdan Iancu au reuşit la finalul celor două zile de întrecere să ocupe poziţia a 20-a, cu timpul de 2:38:39.3, la 17 minute şi 19 secunde de învingătorii Craig Breen (Irlanda) şi Scott Martin (Marea Britanie), pe o maşina Peugeot 208T16 R5. La finalul primei zile de concurs, echipajul nostru ocupa locul 15, însă macadamul s-a dovedit o probă dură pentru micuţa maşină pilotată de Alexandru Filip, astfel că până la final s-a pierdut timp preţios, tradus în pierderea a cinci poziţii.

 

Celălalt echipaj ce ne-a reprezentat la Raliul Acropolelor a fost alcătuit din Simone Tempestini (pilot) şi Dorin Pulpea (copilot), pe o maşină Citroen DS3 R3T, cei doi luând startul la această etapă de ERC pentru a testa maşina în vederea participării la Junior World Rally Championship. Aflaţi pe locul 19 după prima zi de concurs, cei doi au fost nevoiţi să abandoneze chiar în timpul ultimei speciale, din cauza unor probleme tehnice.

Următoarea etapă a European Rally Championship se va desfăşura pe asfaltul Regatului Unit, sub titulatura de Raliul Irlandei, între 17 şi 19 aprilie.

Alte știri din Motorsport