Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Helmut Duckadam devine ambasadorul brandului Game WorldRăzvan Păsărică / SportPictures.eu
29 Iul 2020

Helmut Duckadam devine ambasadorul brandului Game World

București, 29 iulie 2020. Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc electronice, anunță semnarea unui acord de colaborare cu Helmut Duckadam, o legendă a fotbalului românesc.

Colaborarea cu fostul mare portar - eroul finalei Cupei Campionilor Europeni din 1986, de la Sevilla, unde a apărat toate cele 4 lovituri de pedeapsă în meciul dintre Steaua București și FC Barcelona - se va întinde pe o perioadă de 5 ani.

Helmut Duckadam și Game World vor colabora pentru a transmite mesajele companiei, valorile brandului Game World oglindindu-se în imaginea publică pe care o are fostul sportiv de performanță.

„Helmut Duckadam este o legendă vie, iar notorietatea și imaginea sa ne vor ajuta să facem și mai cunoscute acțiunile pe care Game World le organizează pentru clienții săi, pentru angajații companiei și ca parte a activităților de responsabilitate socială. Suntem activ implicați în promovarea jocului responsabil, desfășurăm programul Bursele Game World pentru studenți, masteranzi și doctoranzi la psihologie care se specializează în studiul adicțiilor și ne implicăm în viața comunităților unde activăm și în cauze sociale importante. Cel mai recent exemplu în acest sens este susținerea pe care o acordăm luptei împotriva pandemiei de coronavirus. Sunt valori comune puternice pe care brandurile Game World și Helmut Duckadam le au în comun, iar prezența domniei sale alături de echipa noastră este deja o adevărată inspirație pentru noi toți”, a declarat Attila Otto Török, director de strategie Game World România.

Anul trecut, Game World Group a direcționat circa 1,7 milioane de lei către susținerea programului Joc Responsabil și alte acțiuni de responsabilitate socială. Pe perioada stării de urgență, companiile Game World Group au făcut donații și sponsorizări în valoare totală de aproximativ 100.000 de euro în scopul susținerii eforturilor de combatere a epidemiei de COVID-19 în București și alte 11 orașe din România.

„Îmi face mare plăcere să îmi asum acest rol de ambasador pentru că am descoperit în Game World un partener cu o viziune pe termen lung, un adevărat jucător responsabil în industria în care activează. Sunt convins că ne vom menține împreună ceea ce eu numesc atitudinea de învingător și că ceea ce vom realiza

de-a lungul colaborării noastre îi va inspira pe cei care trec pragul sălilor Game World în a fi responsabili și echilibrați”, a precizat Helmut Duckadam.

La concretizarea acestui acord de colaborare a contribuit semnificativ și Bobby Durbac, Durby Sports Marketing, unul dintre cei mai de succes profesioniști în domeniul marketingului sportiv din România.

 

Game World România se numără printre companiile reprezentative de pe piața centrelor de divertisment, având ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc electronice. Brandul Game World este prezent în București și în alte trei orașe importante din țară, Constanța, Brașov și Alba Iulia. Din acest an, Game World este prezent și în mediul online, prin cazinoul online gameworld.ro. În România, compania și-a început activitatea în septembrie 1999, cu prima sală de jocuri Game World, în București Mall Vitan, care este în prezent cea mai mare sală de jocuri din Europa de Est. Game World este membru fondator al Romslot – Asociația Organizatorilor de Sloturi din România. An de an, compania a fost premiată în urma sondajelor anuale organizate de revistele de specialitate, pentru susținerea programului „Joc Responsabil” și pentru activitățile de responsabilitate socială. Game World face parte dintr-un grup de companii - Game World Group – care are sediul în București și numără aproximativ 2.000 de angajați.

Alte știri din Business sport