Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
FRF a lansat noua identitate de brand a echipei naționale
03 Nov 2017

FRF a lansat noua identitate de brand a echipei naționale

Pentru prima oară în istoria “tricolorilor”, care începe în vara anului 1922, Echipa Națională are identitate de brand, inspirată din istoria suporterilor români. Aceasta a fost lansată vineri, în pragul intrării în cel de-al 100 lea an de România. Totodată, a fost dezvăluit și noul design al echipamentului Echipei Naționale.

„În curând, Echipa Națională va împlini un secol de istorie tumultuoasă. În această perioadă tricoul României a devenit un simbol atât pentru jucători, cât și pentru suporteri. De astăzi, tricolorii au propriul blazon cu care vor intra pe teren”, a spus Răzvan Burleanu, președintele FRF.

Blazonul de pe tricoul jucătorilor este realizat de Brandient, companie romanească specializată în consultanță și design de brand, care lucrează din Bucuresti pentru piețele Europei Centrale și de Sud-Est, și din Singapore pentru piața asiatică. Acesta este o reinterpretare a stemei naționale într-o manieră modernă, dinamică: un scut pe care este scris România și cinci cadrane care corespund celor cinci provincii, concentrate în jurul unui pentagon negru asemănător celui de pe mingea de fotbal.

„Identitatea vizuală a Echipei Naționale de Fotbal este o reinterpretare modernă a stemei naționale a României, care aduce un spirit nou, pozitiv, atât fanilor cât și stakeholderilor interni din fotbalul romanesc, dar și partenerilor FRF”, a spus Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

La lansare, Vlad Dragomir, jucător din noua generație a tricolorilor, a primit simbolic tricoul cu blazon de la Adrian Mutu, golgheter all-time al Echipei Naționale la egalitate cu Gheorghe Hagi, în acest moment Manager Sportiv FRF. Prezent la eveniment, selecționerul Cosmin Contra a vorbit despre importanța suporterilor pentru jucători.

„Suporterii sunt esențiali pentru echipă. Am trăit această realitate la calificarea la Euro 2008 când România a avut una dintre cele mai frumoase galerii, despre care a vorbit o lume întreagă. Nu putem promite rezultate, dar promit că jucatorii Naționalei vor lupta totdeauna și vor onora blazonul”, a spus Cosmin Contra, selecționerul României.

Alte știri din Business sport