LNHM: Trei victorii din trei partide pentru CSM București
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021
Ziua de 11 iulie nu reprezintă doar debutul în sezonul competițional 2019-2020, ci și momentul lansării noului echipament de joc Nike pentru partidele de pe teren propriu ale FCSB.
Astfel, în partida cu FC Milsami Orhei, din preliminariile UEFA Europa League, din această seară, roș-albaștrii se vor prezenta în fața propriilor suporteri în echipamentul care va fi folosit în următorii doi ani.
FCSB a organizat o ședință foto specială pentru acest eveniment, la care au participat Andrei Vlad, Dragoș Nedelcu, Florinel Coman, Dennis Man și Bogdan Planic.
Noul echipament FCSB va fi disponibil în magazinul Nike din centrul comercial MegaMall, în magazinul Sport Loft din Băneasa Shopping City și online pe sport-loft.com.
Culoril noului echipament sunt inspirate din roșul termic al unui corp ceresc numit Red Giant. Tricoul este roșu incandescent cu inserții de roșu închis, ce formează un model inspirat din arderile de carbon de la suprafața unei stele în proces de evoluție. Gulerul are un design modern, de culoare albastru intergalactic și se continuă până la baza gâtului.
Inspirația pentru alegerea culorilor noului echipament o reprezintă Red Giant – o stea gigantică luminoasă aflată în ultima etapă de evoluție – evidențiind maturitatea și potențialul echipei FCSB, dar și așteptările pentru sezonul competițional 2019 – 2020.
Materialul folosit în crearea noului echipament înglobează o tehnologie superioară pentru evaporarea îmbunătățită a transpirației în timpul jocului. Kitul este completat de un șort de culoare roșu închis și două seturi de jambiere albastre, asortate cu tricoul.
TEHNOLOGIA NIKE DRI-FIT
Tehnologia Nike Dri-Fit elimină transpirația de la nivelul corpului în exteriorul tricoului, de unde se evaporă cu rapiditate. Acest lucru le permite jucătorilor să evolueze la potențialul lor maxim.
Perforațiile realizate cu tehnologie laser și panourile de mesh ajută la creșterea performanțelor sportive ale jucătorilor prin îmbunătățirea circulației aerului în jurul bustului atleților și reglarea temperaturii corporale.
PROTEJAREA MEDIULUI INCONJURĂTOR
Nike menține în continuare o atenție deosebită asupra protecției mediului înconjurător. Echipamentele sunt realizate și de această dată din poliester reciclat. Echipamentele sunt proiectate pentru a oferi deopotrivă performanțe de neegalat și un impact scăzut asupra mediului înconjurător.
Fiecare echipament a fost realizat prin reciclarea a 16 sticle de plastic. Începând cu anul 2010, Nike a folosit peste 4 miliarde de astfel de sticle pentru producerea echipamentelor de fotbal.
Noul echipament FCSB va fi disponibil în magazinul Nike din centrul comercial MegaMall, în magazinul Sport Loft din Băneasa Shopping City și online pe sport-loft.com.
sursa: fcsb.ro
Flanco Retail – cel mai eficient retailer electro IT – anunță începutul unui parteneriat cu Federația Română de Scrimă. În cadrul acestui parteneriat, retailerul va...
Nordis Group, dezvoltator imobiliar specializat în dezvoltarea de ansambluri hoteliere și rezidențiale de lux, și Federația Română de Fotbal anunță extinderea...
Lay’s și fotbalul formează o echipă perfectă atât pe teren, cât și în afara lui, într-un parteneriat de tradiție. Anul acesta, având în vedere contextul atipic,...
Banca Transilvania devine partenerul oficial al fotbalului românesc printr-un parteneriat cu Federația Română de Fotbal pentru susţinerea echipelor naţionale de tineret și...
Mastercard continuă parteneriatul cu CSU Știința București, în calitate de unic susținător al echipei de baschet U16 masculin din cadrul Clubului, și lansează campania...
Superbet, cel mai mare operator de pariuri și jocuri de noroc din România, anunță cu mândrie parteneriatul semnat astăzi, 22 februarie, cu câștigătoarea Ligii 1, a Cupei...
Prin acest parteneriat, două branduri importante din portofoliul P&G, Head & Shoulders și Old Spice, vor susține și promova fotbalul din România pe o perioadă de un...
Bucuresti, 16 februarie 2021 - Cursa spre marea performanță în Liga Națională de Baschet este una cu multiple provocari.
Rayo Vallecano a semnat un acord cu DIGI, în urma căruia operatorul de telecomunicații al multinaționalei DIGI Communications devine principalul sponsor al formației clasate...
DHL și Federaţia Română de Fotbal anunţă încheierea unui nou parteneriat prin care compania de curierat oferă sprijinul logistic necesar desfăşurării activităţii...
Operatorul global de pariuri online își extinde prezența în România printr-un parteneriat pe trei ani cu CFR Cluj, de șase ori campioană a Ligii 1. Parteneriatul a fost...
ENGIE Romania reînnoieşte, pentru al cincilea an consecutiv, parteneriatul cu CSM București ce are drept obiectiv susținerea handbalului feminin şi a Centrului de Copii şi...
Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul...
La invitația Clubului Sportiv Universitar Știința București, Dr. Benjamin Fernandez, unul dintre cei mai renumiți experți în medicină sportivă, a venit în premieră în...
Clubul UTA Arad a anunțat concretizarea unui nou parteneriat cu HEINEKEN România.
Penultima etapă din Campionatul Național de Raliuri Betano, Raliul Transilvaniei, va avea la start un total de 85 de echipaje, un record pentru acest sezon competițional....
BRD – Groupe Société Générale a semnat un parteneriat cu Cristina Neagu, singura sportivă din istoria handbalului care a fost recompensată de patru ori de Federația...
Parteneriatul dintre Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) si Toyota Romania a fost prelungit. Contractul de sponsorizare prin care cele zece Toyota Proace Verso raman la...
Cu peste 600 de parteneri la nivel național și peste 42.000 la nivel european, A24 este începând de astăzi noul partener oficial de mobilitate al Federației Române de...
Clubul Sportiv al Armatei „STEAUA BUCUREȘTI” anunță încheierea unui nou parteneriat cu compania CARPATINA, în calitate sponsor tehnic. Astfel, pe durata următorului...
Prin acest parteneriat, Pambac, companie românească cu o tradiție de peste 50 de ani, face un nou pas în promovarea și contribuția adusă în dezvoltarea tinerelor...
Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc...
Clubul UTA a anunțat astăzi încheierea unui parteneriat major, care va începe odată cu noul sezon competițional.
După ce pe 7 aprilie 2020 a publicat recomandările specifice contextului pandemic, FIFA a organizat 13 workshop-uri în urma cărora a identificat noi subiecte care necesită...
Ministrul Tineretului și Sportului, Ionuț Stroe, s-a întâlnit joi, 11 iunie, la sediul MTS, cu Gheorghe Hagi, unul dintre cei mai importanți sportivi români, cu performanțe...
Ediția în limba română a site-ului Eurosport a publicat un amplu interviu cu Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, în care a fost invitat să facă o...
Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București, sprijinind clubul în pregătirea sportivilor pentru performanțe în...
Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, a fost intervievat de către Cristian Hostiuc, director editorial al Ziarulului Financiar, într-o ediție a emisiunii...
FIFA alături de FIFPro, sindicatul mondial al jucătorilor, au ajuns la un acord pentru crearea unui Fond destinat jucătorilor care nu au fost plătiți de cluburile lor.
BETANO.com, unul dintre cei mai dinamici operatori europeni de pariuri sportive și cazinou online, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) anunță oficial...
Federația Română de Fotbal și Maspex România au extins parteneriatul prin care Cupa Tymbark Junior a devenit cea mai importantă competiție de fotbal dedicată elevilor,...
MOL România și Federația Română de Handbal au încheiat astăzi un parteneriat pentru susținerea performanței în liga națională de handbal feminin. MOL România devine...
UEFA și-a încheiat ultima vizită planificată la București pentru a evalua progresul pregătirilor pentru EURO 2020.
Primii 10 ani de activitate ai cluburilor Academia de Fotbal Gheorghe Hagi și FC Viitorul au fost oglindiți în cartea "Campionii Creează Campioni". Lansarea a avut...
Liga Profesionistă de Fotbal a semnat un parteneriat cu Societatea Metrorex prin care, începând cu data de 15 noiembrie 2019, rezumatele meciurilor din fiecare etapă a Casei...
Luni, 2 septembrie, la Arena Națională, a fost semnat parteneriatul dintre Federația Română și Ursus Breweries.
Televiziunea Română a semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Rugby pentru difuzarea meciurilor Naţionalelor de Rugby în 15 şi Rugby în 7 în competiţii...
UEFA lansează turneul eEURO2020, competiție de fotbal virtual PES 2020, în care vor participa cele 55 de asociații naționale și în care finalele se vor disputa la Londra,...
UEFA a anunțat că, începând din 22 august, suporterii care au solicitat bilete la EURO 2020, dar care, în urma loteriei, nu au avut succes, vor fi informați cu privire la o...
Începând din 9 august, Eurosport transmite exclusiv noul sezon al Premier League, după ce la începutul acestui an compania a anunțat extinderea drepturilor de difuzare a...
Înaintea termenului-limită de 12 iulie 2019, fanii au aplicat pentru un număr fără precedent de bilete la UEFA EURO 2020, 19,3 milioane, doborînd recordul competiției.
Forul continental a decis monitorizarea dezvoltării și implementării strategiei comerciale și de marketing pentru competițiile în care sunt implicate primele reprezentative...
Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat parteneriatul cu Casa Pariurilor, începând cu sezonul 2019-2020 al Campionatului Național Liga 1.
Între 14 iunie și 7 iulie, Eurosport transmite în direct și în exclusivitate cea de-a 46-a ediție a Copa America, cea mai importantă competiție de fotbal pentru...
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021
09 Apr 2021