Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Eden Park a inaugurat primul magazin în București
12 Iun 2014

Eden Park a inaugurat primul magazin în București

Brandul Eden Park, unul dintre cele mai exclusiviste la nivel internațional, a deschis oficial primul său magazin din România, în Baneasa Shopping City, la parter, pe Fashion Street.

Povestea brandului a inceput in 1987, atunci cand jucatorul de rugby Franck Mesnel, apartinand uneia dintre cele mai prestigioase echipe de rugby la nivel mondial, Le Racing Club de France, a decis sa isi transfere creativitatea si spiritul de invingator pentru crearea unui brand premium de imbracaminte, ale carui inspiratie si valori izvorasc din povestea sa reala.

Astfel, numele Eden Park vine de la numele stadionului din Auckland- Noua Zeelanda-, unde Franck Mesnel si echipa sa au pierdut finala primei Cupe Mondiale in 1987, iar logo-ul brandului- papionul roz – a fost purtat de catre celebrul jucator in mod ironic la meciul castigator, pentru a contrasta cu duritatea jocului de rugby.

In acelasi timp, motto-urile originale ale lui Mesnel, “eleganta in joc” si “excentricitate in rigoare” s-au transformat in identitatea brand-ului Eden Park. Fiecare piesa pastreaza principiile autentice de a fi elegant, original si de a avea o poveste.

Astazi, Eden Park a creat un stil unic, recunoscut international, care se face remarcat atat prin logo, cat si prin identitatea grafica si culorile hainelor. Designul pieselor Eden Park este atent creat, iar culorile emblematice -albastru marin si roz, bleu si alb- sunt permanent prezente in toate colectiile, inca de la aparitia brand-ului.

Evenimentul inaugural Eden Park a reunit reprezentanti ai Federatiei Romane de Rugby, ai Ambasadei Frantei in Romania, ai presei si ai showbiz-ului. Invitatii au pastruns in universul Eden Park atat prin povestea brandului, cat si prin integrarea celor mai importante momente din istoria sa si din meciul castigator care a inspirat crearea acestuia, in designul magazinului, prin pozele incastrate in pereti.

Prezent la eveniment, secretarul general al Federatiei Romane de Rugby, Florin Matei, a declarat “Pot spune ca multe din calitatile jocului de rugby se regasesc in tinutele Eden Park. Rezistenta, eleganta, distinctia si bunul gust vor genera un brand de piata care va purta denumirea de Rugby — Eden Park. Suntem onorati de perspectiva initierii unui parteneriat pe termen lung cu Federatia Romana de Rugby. Cand eram  copil si jucam rugby, dupa ce castigam un meci cantam, sau mai degraba racneam, un cantec entuziasmant pentru noi. Suna asa: Suntem nascuti din stanca muntilor, valul infuriat al marilor, vrem sa luptam sa castigam, faima de barbati sa o aparam. Acest atribut masculin va emana eleganta atunci cand jucatorii nostri vor imbraca articolele Eden Park.”

De asemenea, Philippe Garcia, consilierul comercial al Ambasadei Frantei in Romania, a onorat invitatia Eden Park de a spune  cateva cuvinte despre legatura brandului cu acea “l’élégance a la Française”, atat de adanc inradacinata in fiecare colectie.

Pornind de la valorile jocului de rugby, Eden Park reuseste sa dea o nota de /casual chic/ tuturor colectiilor sale, combinand cele mai noi trend-uri din moda cu detalii inspirate din jocul de rugby. Cele patru linii inspirate din sport – Sport , Vintage, Club si Town- sunt extrem de chic, definite prin excelenta de eleganta tipic frantuzeasca, pastrandu-si in acelasi timp autenticitatea si traditia.

Prezent in 34 de tari, Eden Park a pus accent, inca de la inceput, pe calitatea materialelor, folosind tesaturi italiene, materiale japoneze si bumbac de cea mai buna calitate.

Inca de la crearea brandului in 1987, Eden Park a ramas un business de familie, cu o strategie de dezvoltare pe termen lung. Cu o baza puternica pe piata din Franta, brandul a continuat sa se dezvolte continuu in Europa. Pozitionarea sa ca un brand elegant de lifestyle si colectiile sale semnate “designed in Paris” aduc o plus-valoare care depaseste granitele tarii de origine, sustinuta si de povestea reala a lui Franck Mesnel care este exprimata in campaniile brandului, inspirate din valorile jocului de rugby.

Evolutia internationala a devenit un aspect major al brandului, care se extinde in mod constant si care in prezent reprezinta cea de-a cincea activitate Eden Park. De curand, Eden Park a deschis doua magazine in Beirut, un “flagship store” in Shanghai si un nou magazin in Waterloo, Belgia.

Pe 19 aprilie 2014, Eden Park a deschis primul sau magazin si in Bucuresti, in Baneasa Shopping City, care, pe o suprafata de 100 m2 ofera atat colectii de barbati, cat si de de femei.

Alte știri din Business sport