Premiile AFAN 2020: jucătorii au decis cei mai buni fotbaliști, fotbaliste, arbitri, conducători și jurnaliști
22 Feb 2021
22 Feb 2021
22 Feb 2021
20 Feb 2021
21 Feb 2021
20 Feb 2021
ENGIE Romania reînnoieşte, pentru al cincilea an consecutiv, parteneriatul cu CSM București ce are drept obiectiv susținerea handbalului feminin şi a Centrului de Copii şi Juniori din cadrul clubului. Valoarea financiară a parteneriatului este menținută la aceeași valoare, de 280.000 euro, și pentru sezonul 2020-2021.
CSM București este una dintre echipele de top ale României care, în ciuda dificultăților întâmpinate în ultimul an, a demonstrat că se poate mobiliza și continuă să depună toate eforturile pentru a reprezenta clubul la cele mai importante competiții naționale și europene. ENGIE Romania este alături de CSM București din anul 2016, demonstrând că este un partener tradițional de durată.
Parteneriatul are la bază împărtăşirea de valori comune - exigenţa de a face performanță, spiritul de echipă - precum şi ambiţia de a face din handbalul feminin un motiv de mândrie pentru toţi românii şi un model pentru tinerele generaţii. Axele principale ale noului parteneriat sunt: sprijinirea echipei de handbal feminin senioare şi a Centrului de Copii si Juniori care vizează atât sporturile practicate de copiii legitimați ai clubului, cât și acțiuni menite să încurajeze practicarea sportului în rândul publicului larg.
De asemenea, pentru a insufla tinerelor generații ambiția de a practica un sport și de a se inspira din munca și dedicarea cu care handbalistele se antrenează pentru obținerea celor mai bune rezultate, parteneriatul își propune să le facă cunoscute publicului larg pe jucătoarele de la CSM București printr-o campanie de comunicare derulată în mediul online.
Cu ocazia semnării noului parteneriat, Eric Stab, Preşedinte & CEO ENGIE Romania a declarat: ,,Ne bucurăm să reafirmăm susținerea noastră pentru echipa de handbal feminin a clubului CSM București, într-un context dificil pentru noi toți. Sperăm, astfel, ca sportul românesc de valoare pe care îl reprezintă CSM București să obțină în continuare succese răsunătoare, spre bucuria tuturor fanilor de acasă. Hai CSM! ”
Gabriela Szabo, director general CSM București: „Mă bucură mult continuarea colaborării dintre CSM București și ENGIE, unul dintre cei mai importanți parteneri pe care îi avem. Le mulțumesc că au încredere în această frumoasă echipă. CSM București se bazează pe trei piloni importanți: educație, dezvoltare prin sport și performanță. ENGIE este unul dintre partenerii care ne-a dovedit, încă de la început, că iubește sportul și ne dorim ca împreună să obținem rezultate importante pentru handbalul românesc. Suntem printre cele mai performante și apreciate cluburi din țară, iar echipa feminină de handbal are nevoie de toată susținerea noastră.”
Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electrică. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 4.000 de angajaţi.
ENGIE Romania s-a implicat de-a lungul timpului în diverse domenii ale sportului românesc: atletism, tenis feminin prin susținerea unei generații de tinere jucătoare care acum fac parte din elita tenisului, și disciplinele olimpice în vederea unei bune reprezentări a României la Jocurile Olimpice. Din anul 2016 până în prezent, ENGIE Romania a investit circa 1.200.000 de euro în sport.
În mai puțin de 15 ani de existență, CSM București a devenit un model demn de urmat de toate cluburile din România. Cu un palmares de invidiat, care include trei cupe europene (Liga Campionilor la Handbal Feminin, Cupa Challenge EHF la Handbal Masculin și Cupa CEV Challenge la Volei Feminin), numeroase titluri naționale și clasificări pe podium la toate ramurile sportive (atletism, baschet, handbal, volei, șah, dans sportiv, canotaj, judo, yachting, natație, tenis și rugby), un Centru de Copii și Juniori cu peste 1500 de tineri sportivi, CSM București reprezintă standardul clubului sportiv modern, performant.
Superbet, cel mai mare operator de pariuri și jocuri de noroc din România, anunță cu mândrie parteneriatul semnat astăzi, 22 februarie, cu câștigătoarea Ligii 1, a Cupei...
Prin acest parteneriat, două branduri importante din portofoliul P&G, Head & Shoulders și Old Spice, vor susține și promova fotbalul din România pe o perioadă de un...
Bucuresti, 16 februarie 2021 - Cursa spre marea performanță în Liga Națională de Baschet este una cu multiple provocari.
Rayo Vallecano a semnat un acord cu DIGI, în urma căruia operatorul de telecomunicații al multinaționalei DIGI Communications devine principalul sponsor al formației clasate...
DHL și Federaţia Română de Fotbal anunţă încheierea unui nou parteneriat prin care compania de curierat oferă sprijinul logistic necesar desfăşurării activităţii...
Operatorul global de pariuri online își extinde prezența în România printr-un parteneriat pe trei ani cu CFR Cluj, de șase ori campioană a Ligii 1. Parteneriatul a fost...
Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul...
La invitația Clubului Sportiv Universitar Știința București, Dr. Benjamin Fernandez, unul dintre cei mai renumiți experți în medicină sportivă, a venit în premieră în...
Clubul UTA Arad a anunțat concretizarea unui nou parteneriat cu HEINEKEN România.
Penultima etapă din Campionatul Național de Raliuri Betano, Raliul Transilvaniei, va avea la start un total de 85 de echipaje, un record pentru acest sezon competițional....
BRD – Groupe Société Générale a semnat un parteneriat cu Cristina Neagu, singura sportivă din istoria handbalului care a fost recompensată de patru ori de Federația...
Parteneriatul dintre Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) si Toyota Romania a fost prelungit. Contractul de sponsorizare prin care cele zece Toyota Proace Verso raman la...
Cu peste 600 de parteneri la nivel național și peste 42.000 la nivel european, A24 este începând de astăzi noul partener oficial de mobilitate al Federației Române de...
Clubul Sportiv al Armatei „STEAUA BUCUREȘTI” anunță încheierea unui nou parteneriat cu compania CARPATINA, în calitate sponsor tehnic. Astfel, pe durata următorului...
Prin acest parteneriat, Pambac, companie românească cu o tradiție de peste 50 de ani, face un nou pas în promovarea și contribuția adusă în dezvoltarea tinerelor...
Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc...
Clubul UTA a anunțat astăzi încheierea unui parteneriat major, care va începe odată cu noul sezon competițional.
După ce pe 7 aprilie 2020 a publicat recomandările specifice contextului pandemic, FIFA a organizat 13 workshop-uri în urma cărora a identificat noi subiecte care necesită...
Ministrul Tineretului și Sportului, Ionuț Stroe, s-a întâlnit joi, 11 iunie, la sediul MTS, cu Gheorghe Hagi, unul dintre cei mai importanți sportivi români, cu performanțe...
Ediția în limba română a site-ului Eurosport a publicat un amplu interviu cu Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, în care a fost invitat să facă o...
Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București, sprijinind clubul în pregătirea sportivilor pentru performanțe în...
Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, a fost intervievat de către Cristian Hostiuc, director editorial al Ziarulului Financiar, într-o ediție a emisiunii...
FIFA alături de FIFPro, sindicatul mondial al jucătorilor, au ajuns la un acord pentru crearea unui Fond destinat jucătorilor care nu au fost plătiți de cluburile lor.
BETANO.com, unul dintre cei mai dinamici operatori europeni de pariuri sportive și cazinou online, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) anunță oficial...
Federația Română de Fotbal și Maspex România au extins parteneriatul prin care Cupa Tymbark Junior a devenit cea mai importantă competiție de fotbal dedicată elevilor,...
MOL România și Federația Română de Handbal au încheiat astăzi un parteneriat pentru susținerea performanței în liga națională de handbal feminin. MOL România devine...
UEFA și-a încheiat ultima vizită planificată la București pentru a evalua progresul pregătirilor pentru EURO 2020.
Primii 10 ani de activitate ai cluburilor Academia de Fotbal Gheorghe Hagi și FC Viitorul au fost oglindiți în cartea "Campionii Creează Campioni". Lansarea a avut...
Liga Profesionistă de Fotbal a semnat un parteneriat cu Societatea Metrorex prin care, începând cu data de 15 noiembrie 2019, rezumatele meciurilor din fiecare etapă a Casei...
Luni, 2 septembrie, la Arena Națională, a fost semnat parteneriatul dintre Federația Română și Ursus Breweries.
Televiziunea Română a semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Rugby pentru difuzarea meciurilor Naţionalelor de Rugby în 15 şi Rugby în 7 în competiţii...
UEFA lansează turneul eEURO2020, competiție de fotbal virtual PES 2020, în care vor participa cele 55 de asociații naționale și în care finalele se vor disputa la Londra,...
UEFA a anunțat că, începând din 22 august, suporterii care au solicitat bilete la EURO 2020, dar care, în urma loteriei, nu au avut succes, vor fi informați cu privire la o...
Începând din 9 august, Eurosport transmite exclusiv noul sezon al Premier League, după ce la începutul acestui an compania a anunțat extinderea drepturilor de difuzare a...
Înaintea termenului-limită de 12 iulie 2019, fanii au aplicat pentru un număr fără precedent de bilete la UEFA EURO 2020, 19,3 milioane, doborînd recordul competiției.
Forul continental a decis monitorizarea dezvoltării și implementării strategiei comerciale și de marketing pentru competițiile în care sunt implicate primele reprezentative...
Ziua de 11 iulie nu reprezintă doar debutul în sezonul competițional 2019-2020, ci și momentul lansării noului echipament de joc Nike pentru partidele de pe teren propriu ale...
Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat parteneriatul cu Casa Pariurilor, începând cu sezonul 2019-2020 al Campionatului Național Liga 1.
Între 14 iunie și 7 iulie, Eurosport transmite în direct și în exclusivitate cea de-a 46-a ediție a Copa America, cea mai importantă competiție de fotbal pentru...
Cu un an înainte de debutul turneului final EURO 2020, UEFA a deschis vânzările de bilete. Începând de astăzi, acestea se pot cumpăra exclusiv online de pe platforma...
Timișoreana, berea românească cu cea mai îndelungată tradiție din România, continuă să-și întărească susținerea pentru fotbalul românesc și își extinde...
Eurosport, gazda tenisului de Mare Șlem, va difuza în direct și în exclusivitate pe canalele sale din România toate meciurile din cadrul noii ediții a Roland-Garros. Astfel,...
UEFA a anunțat politica de vânzare a biletelor, precum și prețurile acestora, pentru UEFA EURO 2020, competiție care va fi organizată, în premieră, pe întreg cuprinsul...
Aseară după 5-0 (2-0) cu Levadiakos, PAOK Salonic a devenit matematic campioana Greciei la fotbal, o victorie pe care capitala Macedoniei Centrale o aștepta de 34 de ani. O...
22 Feb 2021
22 Feb 2021
20 Feb 2021
21 Feb 2021
20 Feb 2021