Superliga: Un penalty contestat decide derby-ul de la Ovidiu
17 Sep 2023
17 Sep 2023
16 Sep 2023
16 Sep 2023
17 Sep 2023
17 Sep 2023
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™. FC va deveni platforma EA SPORTS unde vor fi create, inovate și dezvoltate noi experiențe de fotbal, conectând totodată milioane de fani prin intermediul consolelor, dispozitivelor mobile, online sau al produselor esports.
În următoarele zile, brandul EA SPORTS FC își va face debutul în peste 100 de meciuri ale celor mai mari ligi din lume. Fanii fotbalului vor vedea pentru prima dată noua identitate de brand în acțiune, prin intermediul partenerilor EA SPORTS, precum: Premier League, LaLiga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1, WSL, NWSL, CONMEBOL și mulți alții. Voci din întreaga lume a fotbalului global se alătură EA SPORTS pentru a da startul unei noi ere a jocului, sute de ligi, branduri și atleți distribuind astăzi logo-ul EA SPORTS FC pe platformele lor.
„Acum începe povestea EA SPORTS FC. Avem la bază 30 de ani de leadership, în care am creat experiențe ce au adus laolaltă comunitatea globală a fotbalului și vom continua să punem fanii pe primul loc și în viitor. EA SPORTS FC va fi un simbol al sportului, un simbol al inovației și al schimbării și suntem nerăbdători să le dezvăluim fanilor în luna iulie mai multe despre viitorul vizat.”, Nick Wlodyka, SVP & GM, EA SPORTS FC.
Noul branding este inspirat direct de joc și de o formă dominantă în cultura fotbalului, care reprezintă sportul în multiple dimensiuni, mai exact triunghiul. De la pase la faze fixe, această formă este adânc înrădăcinată în ADN-ul experiențelor de fotbal EA SPORTS; de la unghiurile izometrice de la prima noastră experiență 8-bit la poligoanele triangulate din fiecare pixel ale celor mai recente jocuri, dar și simbolul emblematic al jucătorilor, care apare deasupra fiecărui atlet în fiecare meci. Mai multe detalii despre identitatea de brand și limbaj de design, aici.
EA SPORTS definește de 30 de ani fotbalul interactiv și a construit o comunitate globală de peste 150 de milioane de fani, pe diferite platforme – o comunitate pe care EA SPORTS FC va continua să o dezvolte alături de parteneri cu viziune comună, aceea de a contura un viitor al fotbalului în care fanii sunt pe primul loc. Bazat pe incluziune și inovație, fanii vor avea acces la peste 19.000 de jucători licențiați, 700 de echipe și 30 de ligi, iar cu sprijinul a peste 300 de parteneri globali din fotbal, experiența va fi extinsă și spre fotbalul feminin și echipe de amatori.
Fanii se pot înregistra pe easports.com/fc pentru a se Alătura Clubului și pentru a se afla printre primii care află mai multe informații, înainte de actualizările programate pentru luna iulie.
Citatele Partnerilor
Premier League
„Prin parteneriatul nostru de lungă durată cu EA SPORTS, putem să aducem fanii din întreaga lume mai aproape de Premier League și suntem conștienți de importanța generației următoare în conturarea viitorului fotbalului. Suntem nerăbdători să vedem cum va evolua parteneriatul odată cu lansarea EA SPORTS FC, fie că vorbim despre progrese în dezvoltarea ePremier League, noi stadioane puse la dispoziția comunităților din UK sau experiențe captivante in-game pentru fani.”, a declarat Richard Masters, Premier League Chief Executive.
LaLiga
„Suntem mândri că suntem fruntași în ceea ce privește inovația în fotbal, iar parteneriatul nostru cu EA SPORTS FC este dovada. EA SPORTS FC va fi un hub pentru o creștere pozitivă în fotbal și vom continua să lucrăm la moduri noi și inovatoare pentru ca fanii să aibă parte de experiențe autentice în cadrul meciurilor din LaLiga.”, a spus Javier Tebas, Președinte LaLiga.
NWSL
„Parteneriatul din 2022 dintre NWSL și EA SPORTS nu a fost doar un moment important pentru fotbalul feminin, ci și o investiție și viziune pe termen-lung. Următorul capitol al jocului de renume mondial se bazează pe recunoașterea talentului impresionant și al impactului pe care ligile precum NWSL îl au asupra fiecărui fan al fotbalului, iar EA SPORTS FC va aduce această recunoaștere și chiar mai mult.”, a declarat Jessica Berman, Commissioner NWSL.
Bundesliga
„Fanii din întreaga lume pot descoperi și crea legături pe viață cu cluburile și jucătorii prin intermediul jocurilor video, și este esențial ca ligile de top precum Bundesliga să fie prezente pe cele mai bune platforme pentru a interacționa cu acești suporteri,” menționează Peer Naubert, Chief Marketing Officer, Bundesliga International. „Parteneriatul nostru cu EA SPORTS ne permite să facem fix asta, prin EA SPORTS FC, și sperăm că fanii sunt la fel de încântați ca noi pentru viitorul fotbalului.”
CONMEBOL
„Fanii sunt temelia fotbalului, iar o victorie pentru ei este o victorie pentru întreg sportul. Prin perteneriatul cu EA SPORTS FC, le oferim fanilor cea mai bună metodă prin care pot simți experiența CONMEBOL în afara terenului și oportunitatea de a se alătura unui club bazat pe incluziune și pe dezvoltarea jocului pe care îl adorăm.”, a declarat Juan Emilio Roa, Marketing & Commercial Director CONMEBOL.
Barclays Women’s Super League
„Pentru ca fotbalul să facă pași spre viitor, promovarea și egalitatea fotbalului feminin trebuie să reprezinte un obiectiv. EA SPORTS FC le va oferi fanilor o experiență fără egal a jocului cu echipe feminine, care subliniază importanța și impactul fotbalului feminin. Știm că fanii și-au dorit să interacționeze cu Barclays WSL, iar EA SPORTS FC a venit cu soluția.”, a spus Navin Singh, Commercial Director The Football Association.
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
Bitdefender a încheiat un parteneriat cu Ferrari și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
Mozzart Bet, unul dintre cei mai importanti operatori licentiati de betting si gambling din Romania, se alatura familiei baschetului romanesc ca partener. Ca prim pas, in urma...
Marele jucător al Generației de Aur și căpitan al Barcelonei, Gică Popescu, devine Căpitanul Football Museum Bucharest, singurul muzeu din România dedicat fotbalului....
Astazi, in sala de sedinte ”Mihai Nedeff” din incinta sediului Federatiei Romane de Baschet, a avut loc o conferinta de presa cu prilejul prezentarii parteneriatului dintre...
CryptoDATA Tech, noul sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, a anunțat ca îi va sponsoriza pe piloții Aleix Espargaro, câștigătorul Marelui...
Kaufland România se alătură, în calitate de sponsor principal, turneelor BRD-Kaufland Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant. Evenimentele se...
Oracle Red Bull Racing face în premieră un pit stop la București pentru un spectacol unic în fața Palatului Parlamentului. Red Bull Racing Show Run aduce iubitorilor de...
Compania românească CryptoDATA Tech a fost anunțată ca sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, programat pe 21 august a.c., devenind astfel prima...
Herbalife Nutrition România are plăcerea de a anunța cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de "Partener în...
Chiar dacă apele s-au agitat după ce Guvernul a anunțat că plănuiește impozite și taxe mult mai mari decât în trecut, iată că principalii jucători din industria de...
FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus...
Fantasy este un joc în care participanții creează echipe virtuale compuse din fotbaliștii reali ai unei ligi. Performanța acestor jucători în meciurile propriu-zise este...
Ediția 105 a primei divizii va debuta pe 15 iulie și se va desfășura sub o nouă titulatură: SUPERLIGA.
Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, a semnat un parteneriat cu Federația Română de Fotbal, prin care devine sponsor principal...
Dezvoltatorul imobiliar specializat în dezvoltarea de ansambluri hoteliere și rezidențiale de lux extinde parteneriatul cu FRF și va susține și tricolorii U21.
ColorEscu a devenit un partener important al Federației Române de Tir cu Arcul (FRTA), colaborarea din acest an derulându-se până la sfârșitul sezonului competițional...
Antreprenorul și investitorul ceh, Martin Machoň, a deținut 49% din clubul de fotbal din 2018, când echipa concura încă într-o ligă inferioară. Rapid București s-a...
După o perioadă de provocări, sportul este gata să ofere și să primească momente și emoții la cele mai înalte cote de intensitate. Susținător puternic al jocului și...
Harta iubitorilor fotbalului din România și din străinătate se va îmbogăți, începând cu vara acestui an, cu o nouă destinație: Football Museum Bucharest. Primul muzeu...
Suporterii Echipei Naționale de fotbal și iubitorii de sport vor putea, începând de astăzi, 11 martie 2022, să achiziționeze cea mai diversificată gamă de echipamente din...
Federația Română de Fotbal a încheiat un parteneriat valabil pentru a doua parte a actualului sezon și pentru următoarele două ediții ale Ligii 3 care are ca obiect...
Federația Română de Fotbal și Maspex Romania au decis să extindă parteneriatul. Ca urmare a noului angajament, Bucovina devine sponsor oficial al Echipei Naționale de...
Eurosport, Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, a anunțat planurile sale pentru acoperirea Jocurilor Olimpice de Iarnă Beijing 2022.
17 Sep 2023
16 Sep 2023
16 Sep 2023
17 Sep 2023
17 Sep 2023