Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
Drept la replică adresat ProSportRăzvan Păsărică / SportPictures.eu
09 Iun 2017

Drept la replică adresat ProSport

Am citit cu interes articolul ”Încă o afacere marca LPF agită cluburile. Liga vrea să ia 1.000.000 de euro din publicitate pe stadioane şi să dea la schimb câteva mingi. "Chilipirul" a fost refuzat deja de mai multe cluburi” semnat de domnul Matei Udrea și deoarece în fotografia de deschidere este utilizată o captură de ecran în care apare explicit logo-ul companiei pe care o conduc mă simt nevoit să fac următoarele precizări pentru corecta poziționare a Durby Sports Marketing în contextul subiectului abordat și pentru corecta informare a cititorilor dumneavoastră.

Din dorința de oferi cluburilor membre ale Ligii Profesioniste de Fotbal venituri suplimentare celor din contractul de drepturi de televiziune, compania noastră este în permanentă căutare de opțiuni atractive și inovative de promovare pentru clienții de reclamă prin intermediul cărora toate părțile implicate să înregistreze un beneficiu corect și concret. Pe lângă sistemele de panotaj cu led-uri, clasice, am identificat varianta plasării de panouri mini-led în spatele porților, sistem folosit cu succes într-o altă ligă europeană, fără a interfera cu celelalte sisteme de panotaj instalate. Această modalitate este, după cum am menționat, una inovativă și, cu scuzele de rigoare pentru repetiție, reprezintă un venit adițional dintr-un spațiu folosit în mod limitat până în prezent de echipele din Liga 1. Implicit, afirmațiile din articol cu privire la sumele ce pot fi pierdute (”În schimb, paguba provocată cluburilor este majoră”) nu sunt susținute de realitatea din piață.

Așa după cum se arată și în mesajul transmis de către LPF în atenția cluburilor, sumele aferente acestui contract sunt suplimentare drepturilor de televiziune și al celor de publicitate deținute de cluburi. Durby Sports Marketing s-a adresat LPF în calitate de for reprezentativ al cluburilor înaintând oferta generală, iar modul în care LPF a ales să o transmită mai departe membrilor săi ține exclusiv de strategia organizației.

Doresc să rămân cu impresia că demersul dumneavoastră editorial nu a fost îndreptat și către compania Durby Sports Marketing și rămân cu regretul de a nu fi discutat în prealabil cu domnul Udrea pentru clarificarea acestor aspecte, cum ar fi fost normal.

Am ținut să fac aceste precizări pentru a clarifica orice nuanțe ce s-ar putea ivi din interpretarea textului articolului menționat și pentru a nu implica Durby Sports Marketing mai mult decât este corect și necesar într-un articol în care compania noastră nu este subiectul principal, vă adresez rugămintea ca din fotografiile inserate în pagina articolului să eliminați logo-ul companiei noastre. Orice cititor de bună credință poate face imediat asocierea între titlu și logo-ul Durby Sports Marketing, conotațiile aducând atingere imaginii companiei.

Țin să vă asigur pe această cale că suntem consecvenți crezului nostru de a furniza cu promptitudine servicii de cea mai bună calitate partenerilor noștri și cu respect pentru valorile acestora. Din acest considerent, suntem în același timp atenți la orice nuanță care ar afecta notorietatea și imaginea noastră în fața partenerilor noștri de afaceri. De aceea, suntem siguri că veți primi cu bună credință și veți interpreta corect dreptul nostru la replică și vă asigurăm că suntem ca întotdeauna deschiși dialogului.

Cu deosebită considerație,

Bobby Durbac
Director General
Durby Sports Marketing

Alte știri din Business sport