Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul
Site-ul sporturilor din România
Business sport
powered by Durby Consulting
DOMO încheie un parteneriat de susţinere a echipei SteauaSportPictures.eu
07 Aug 2014

DOMO încheie un parteneriat de susţinere a echipei de fotbal Steaua în perioada 2014 – 2015

DOMO anunţă un nou parteneriat cu o echipă de fotbal din Liga I, Steaua. În urmă cu o săptămână, DOMO a anunţat încheierea unui parteneriat de susţinere a echipei Dinamo. În premieră în România, retailerul electro-IT DOMO devine partenerul oficial a două cluburi de fotbal de LIGA I concurente.

„Campaniile de oferte speciale pe care le-am lansat de-a lungul timpului şi care au avut în prim plan fotbalul, ne-au confirmat o mare pasiune pentru acest sport în rândul clienţilor DOMO. Am mers un pas mai departe şi am identificat preferinţa acestora pentru echipele din Liga I şi astfel am ales să susţinem în sezonul 2014-2015 două mari echipe de fotbal concurente: Dinamo şi Steaua, care însumează cel mai mare număr de suporteri ai fotbalului în România”, declară Kim Koellner, CEO DOMO Retail.

Pentru DOMO este un pas mai departe şi în dezvoltarea celor două cunoscute mascote, ambasadori ai brandului electroIT încă de la lansarea acestora în anul 2008. DO şi MO, un câine şi o pisică, au nu doar personalităţi diferite, dar şi gusturi şi pasiuni proprii care vor fi evidenţiate în viitoarele campanii de marketing ale brandului.  Era firesc astfel ca şi preferinţele lor în materie de fotbal să fie diferite. Astfel, mascota MO va avea rolul de aduce laolaltă fanii Steaua, în timp ce DO se va alătura fanilor Dinamo, susţinându-şi echipele la fiecare meci al sezonului 2014-2015. Fiecare personaj va apărea în campaniile de susţinere, iar logo-ul DOMO va fi prezent pe echipamentele oficiale de joc ale echipelor Steaua şi Dinamo, dar şi pe alte suporturi. ”De asemenea, personajele DO şi MO vor avea un rol activ, insuflând fanilor valori esenţiale precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea şi importanţa de a-ţi uni forţele pentru a reuşi., continuă Kim Koellner, CEO DOMO Retail.

Urmând strategia pe termen lung care are în prim plan satisfacţia clienţilor, DOMO îşi propune să le faciliteze clienţilor pasionaţi de fotbal accesul la experienţe sportive excepţionale şi şansa de a urmări meciul echipei favorite în cel mai plăcut mod, alături de cei care le înţeleg şi împărtăşesc pasiunea.

DOMO va lansa în curând o platformă cu instrumente şi oferte speciale care vor conecta clienţii şi îi vor motiva să îşi sustină echipele favorite împreună. În cadrul campaniei, DOMO pregăteşte concursuri pe reţelele sociale care vor avea ca premii bilete la meciurile importante, precum şi o platformă de comunicare (cataloagele DOMO, newsletter, puncte de informare în magazine) care îi va ţine la curent pe fani cu evoluţia echipelor preferate.

„Suntem mândri să fim partener oficial al unor echipe atât de valoroase şi apreciate de clienţii noştri şi aşteptăm cu mare interes şi entuziasm derby-ul din luna noiembrie la care Dinamo şi Steaua vor juca în competiţie.”, continuă Kim Koellner, CEO DOMO Retail.

Primul meci la care MO a susţinut echipa Steaua a avut loc sâmbătă, 2 august 2014. Primul meci la care DO a susţinut echipa DINAMO a avut loc luni, 28 iulie 2014.

Despre Domo Retail

Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în ElectroIT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu peste 1000 de angajaţi, precum şi o platformă online www.domo.ro, care oferă o gamă de 15000 de produse din 17 categorii diferite.

Alte știri din Business sport