Liga 1: FCSB revine la trei puncte în urma liderului
11 Feb 2019
11 Feb 2019
11 Feb 2019
11 Feb 2019
14 Feb 2019
15 Feb 2019
Pe 21 mai, 15.000 de spectatori s-au adunat în Piaţa Constituţiei pentru a urmări cel mai mare show urban de FMX din România, organizat de Rockstar Energy Drink. Cinci dintre cei mai buni rideri FMX din lume au susţinut pentru publicul din Bucureşti, timp de două ore, patru sesiuni de acrobaţii pe motoare care au crescut în intensitate, spectacol şi adrenalină.
Libor Podmol (31 de ani), David Rinaldo (26 de ani), Alex Rune Porsing (22 de ani), Marcin Lukaszczyk (26 de ani) şi William van den Putte (32 ani) au făcut o demonstraţie incendiară în faţa Casei Poporului, executând acrobaţii pe motoare care i-au ţinut pe spectatori cu respiraţia tăiată: backflip (rotație în aer de 360⁰ cu motocicleta), cliffhanger (acrobaţie în care riderul ţine volanul motocicletei pe picioarele sale), dead-body (o săritură în care riderul se poziţionează cu spatele paralel pe motocicletă) şi kiss of death flip (acrobaţie în care riderul ţine motocicleta cu mâinile deasupra capului său).
„Prima ediţie a Flying Rockstar Energy Tour a adunat în Piaţa Constituţiei oameni dornici să vadă un sport extrem diferit, nou, care să le ofere un alt fel de spectacol. Au fost momente de adrenalină ce ne-au ţinut în suspans, cu zgomot puternic de motoare şi multă energie pozitivă transmisă de riderii noştri de talie mondială, lucru pe care ni l-am propus atunci când am decis să organizăm acest eveniment. Ne bucurăm că prima ediţie a fost primită cu entuziasm de publicul bucureştean. Sperăm că le-am trezit curiozitatea şi că vor deveni fani ai acestui sport”, a spus Cristina Radu, Group Brand Manager Carbonated Soft & Energy Drinks, PepsiCo România.
„Pentru noi a fost prima interacţiune cu publicul din România, care ne-a cucerit de la început cu zâmbete și bună dispoziție. Știm că a fost o experiență nouă pentru spectatori și am simțit că ne urmăresc cu emoţie fiecare mișcare. Ne bucurăm că le-am putut arăta cele mai spectaculoase trick-uri pe care le prezentăm în demonstraţiile urbane. Credem că este un sport care poate avea mult succes în România, iar nouă ne-ar plăcea să venim din ce în ce mai des”, a declarat Libor Podmol, multiplu campion FMX.
Flying Rockstar Energy Tour din Bucureşti a avut loc în deschiderea concertului Forza ZU din Piața Constituției, fiind prima dintr-o serie de trei reprezentații la nivel european. Pentru toţi cei adunaţi în faţa Casei Poporului, Rockstar Energy Drink a pregătit o serie de activări în spiritul brandului. Aceştia şi-au putut face tatuaje temporare cu Rockstar, au făcut fotografii cu motocicleta în zona de activare Rockstar şi au interacţionat cu echipa Rockstar Angels, care a întreţinut atmosfera în timpul show-ului FMX.
Următoarele ediţii ale Flying Rockstar Energy Tour vor avea loc în Varşovia şi Praga.
Pe piaţa din România, Rockstar Energy Drink este disponibil din anul 2014. Băutura se găseşte în variantele Rockstar Original, Rockstar Xdurance și Rockstar Guava, la 0,25 ml.
Freestyle Motocross, cunoscut şi sub denumirea de FMX, este un sport extrem. În această disciplină a sportului motocross, rideri curajoşi fac salturi de câţiva metri în înălţime şi/sau lungime, în timpul cărora execută trickuri ce sfidează gravitaţia, oferindu-le spectatorilor experienţe de neuitat.
Referitor la intenția guvernelor Bulgariei, Greciei, Serbiei și României de a candida împreună pentru organizarea unor competiții fotbalistice de mare anvergură precum CE...
Fotbalul din România intră într-o nouă etapă, una care va facilita activitatea din domeniu, care va contabiliza timpi de reacție mai mici și va oferi tuturor celor...
Federația Română de Fotbal a lansat marți, 20 noiembrie, o nouă versiune a site-ului cu echipament și produse cu însemnele echipei naționale de fotbal a României.
Cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Liga Profesionistă de Fotbal face un cadou inedit suporterilor Ligii 1 Betano: cartea ”100 - Poveștile nemuritoare ale fotbalului...
Tissot a devenit partenerul oficial al Federației Române de Rugby și a lansat ceasul oficial al Stejarilor, un cronograf în ediție limitată de 500 de piese, marcând astfel...
Întrunit miercuri, 31 octombrie, la Casa Fotbalului, Comitetul Executiv FRF a aprobat Regulamentul de Licențiere și monitorizare pentru cluburile de Liga 1. Principalele...
Penny Market, parte a grupului german REWE, extinde parteneriatul cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susține noi echipe reprezentative și competiții....
Kaufland România și Asociația Climb Again au deschis primul centru din România de terapie prin escaladă și sport pentru copiii nevăzători sau cu dizabilități. Centrul...
CSA Steaua București anunță că, începând din acest sezon competițional, GoBet este noul partener al echipei de fotbal, care evoluează în Liga a IV-a. Este primul contract...
Clienții UPC se vor bucura de toate meciurile din UEFA Champions League și Europa League pentru următoarele trei sezoane, în urma parteneriatului încheiat între UPC România...
Miercuri, 29 august, la Portillo de Toledo, în Spania, Federația Română de Fotbal și Joma au semnat un nou contract, prelungind înțelegerea până la 31 decembrie 2022.
Federația Română de Handbal și hummel anunță încheierea unui parteneriat important, hummel devenind, astfel, furnizorul oficial de echipamente sportive al celor opt Loturi...
Pentru că în Moldova fotbalul este iubit și practicat cu pasiune, susținem unul dintre cele mai importante cluburi din această zonă. Casa Pariurilor este noul sponsor...
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au acordat peste 560.000 lei pentru 526 de tineri talentați în domeniul artelor și al sportului. În cadrul celor 13 ediții ale...
FC Dinamo București anunță un nou parteneriat de durată cu unul dintre cei mai prestigioși operatori de pariuri online din țară, Unibet.
Aflată deja la a treia ediție, campania “Mingi în școli” continuă anul acesta sub motto-ul „Echipează viitorii handbaliști ai României!”. După doi ani în care...
Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei locale de asigurari, devine asiguratorul oficial al echipei naționale de rugby si al Federatiei Romane de Rugby (FRR), reconfirmand...
Federația Română de Fotbal a anunțat deschiderea Procedurii de atribuire a Pachetelor ce conțin drepturi de transmisie a meciurilor de fotbal disputate în cadrul...
OMNIASIG Vienna Insurance Group a încheiat un nou parteneriat împreună cu Federația Română de Judo și Federația Română de Lupte, parteneriat ce stă sub umbrela...
Dezvoltat de Dragoș Luscan, centrul KinetoFit (www.kineto.fit) aduce cele mai noi soluții de recuperare medicală, sport, wellness, pregătire fizică și nutriție. Cabinetul...
În 2017, peste 100,000 de jucători din 53 de țări au jucat în etapa de calificare Neymar Jr’s Five. Anul acesta, 60 de țări de pe 6 continente vor striga prezent în...
Pe 12-13 și 19-20 mai 2018 are loc o nouă ediție a turneului de tenis Corporate Tennis Open, un eveniment sportiv special creat pentru reprezentanții mediului de business din...
În 2017, echipa României a dat lovitura la finala mondială, TAO United fiind campionii Neymar Jr’s Five en-titre, iar cea mai inedită competiție de fotbal 5-la-5 revine în...
Clubul din Gruia a anunțat pe pagina sa oficială trecerea la un nou nivel a parteneriatului pe care îl are cu compania NTT Data România. Începând cu acest play-off,...
Cea mai mare rețea de agenții de turism din țară, TUI TravelCenter, este, începând de astăzi, noul sponsor al Echipei Naționale de futsal și al Ligii 1 de futsal a...
Brandul de bere Holsten, parte a portofoliului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lansează noua campanie de imagine „Holsten - Frăția Berii”, în parteneriat cu...
Trăim vremuri în care globalizarea duce deseori la un efect de turmă cu tot mai multe branduri. Kindred Group iese însă din mulțime și lansează un brand nou de cazino care...
Groupama Asigurări, asigurătorul oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român, este din nou alături de sportivii români care participă la ediţia de iarnă a celui mai...
Dacia și Federația Română de Handbal (FRH) au decis să încheie un parteneriat destinat să susțină performanța în handbal. Ca urmare a acestui acord de colaborare, Dacia...
Operatorul de jocuri online Sportingbet este cel mai nou partener al clubului de fotbal CFR Cluj 1907, logoul uneia dintre cele mai cunoscute case de pariuri din România urmând...
Fan Courier devine partener de nume al Cupei României (masculin și feminin). Astfel, Cupa României se va numi Cupa României Fan Courier.
Pentru prima oară în istoria “tricolorilor”, care începe în vara anului 1922, Echipa Națională are identitate de brand, inspirată din istoria suporterilor români....
Federația Română de Fotbal a inițiat propunerea de reglementare legislativă într-un context care îndreptățește Federațiile sportive din România să beneficieze de...
Federația Română de Fotbal a semnat un parteneriat cu Casa Pariurilor care, din actualul sezon, devine sponsor oficial al Ligii 2 de fotbal și al Cupei României....
Liga Națională de Handbal Feminin a trecut printr-un proces de rebranding, a cărui concluzie i-a dat o identitate unică: Liga Florilor.
Holsten, “Berea Germană Nr. 1 în România” aflată în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a semnat un parteneriat pe trei ani cu campioana României la...
UBER, cel mai popular serviciu de mobilitate urbană din România, devine sponsor al echipei de fotbal Politehnica Timișoara, în sezonul 2017-2018. Este primul parteneriat...
BETANO.com, operator european de pariuri sportive și cazinou online și Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) au anunțat oficial parteneriatul pentru Liga 1, atât pentru sezonul...
Începând cu acest sezon, FCSB va evolua în meciurile desfășurate pe teren propriu într-un nou echipament de joc, care este realizat în culorile tradiționale ale echipei,...
Comitetul Olimpic si Sportiv Român va semna un contract de parteneriat cu PEAK, producător de echipament sportiv și partener al 12 Comitete Olimpice Naționale din întreagă...
BusinessMark anunță câștigătorii turneului de tenis „Corporate Tennis Open”, ce a avut loc pe 10-11 iunie, 17-18 iunie și 25 iunie 2017 la Pescariu Sports & Spa din...
Stanleybet România şi Loteria Română au semnat un parteneriat în baza căruia popularele lozuri răzuibile vor fi disponibile și în agențiile brand-ului britanic.
Mio Technology, liderul pieței autohtone de dispozitive GPS, parte a companiei MiTAC International Corp și MiVia - noua marcă de ceasuri sport şi brăţări fitness a grupului...
Am citit cu interes articolul ”Încă o afacere marca LPF agită cluburile. Liga vrea să ia 1.000.000 de euro din publicitate pe stadioane şi să dea la schimb câteva mingi....
Sâmbătă, 24 iunie 2017, începând cu ora 8.30, are loc cea de-a patra ediție a Crosului F-Secure Step by Step, în Parcul Tineretului din București. Evenimentul este...
11 Feb 2019
11 Feb 2019
11 Feb 2019
14 Feb 2019
15 Feb 2019