Rivaldo: „Tătărușanu ar putea deveni titular la AC Milan”
18 Ian 2021
18 Ian 2021
20 Ian 2021
17 Ian 2021
17 Ian 2021
19 Ian 2021
Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, a fost intervievat de către Cristian Hostiuc, director editorial al Ziarulului Financiar, într-o ediție a emisiunii online ZF Live, subiectele discuției gravitând în jurul impactului pe care l-a avut oprirea sportului asupra situației financiare a cluburilor și a sportivilor români.
În opinia sa de specialist în marketingul sportiv susținută de know-how-ul acumulat atât din interiorul unui club de fotbal, cât și ca manager al propriei companii ce oferă servicii profesionale de profil, Bobby Durbac a subliniat faptul că principalul sport afectat este fotbalul, cel care ia ”partea leului” în ceea ce privește investițiile și sponsorizările, suma anuală vehiculată pentru acest fenomen fiind de aproximativ 700 milioane de euro anual, conform datelor oferite de FRF. Handbalul, baschetul și sporturile individuale, cu precădere tenisul, atrag la rândul lor interesul sponsorilor, propulsat fiind de performanțele înregistrate. La momentul blocării activității sportive și a restricțiilor impuse de pandemie, reacția companiilor care au susținut fenomenul sportiv a fost imediată: ”Sunt foarte multe firme care au bugetele de marketing înghețate, urmând să analizeze ce se va întâmpla. Toți vor trage linie la jumătatea acestui an și vom vedea cum arată segmentele de business pentru a doua parte a anului. Vom afla abia prin august dacă sunt bugete disponibile pentru sezonul viitor. Va fi o scădere a bugetelor între 20 și 50 la sută”, a spus Durbac.
Astfel, eforturile de supraviețuire a cluburilor au devenit și mai mari, iar departamentele lor de marketing trebuie să găsească noi metode pentru a se menține aproape de suporteri și de a le oferi produse și servicii atractive. ”În România, un departament de marketing poate să obțină venituri din sponsorizări și alte activități conexe, dar nu din primul sezon, ci doar din al doilea, al treilea. S-ar putea ajunge la 2-3 milioane de euro. Aici vorbim de echipe importante cu suporteri mulți, ca Steaua, Dinamo, Rapid, Petrolul, Craiova. Pentru brandurile mai mici, doar 500.000 de euro, maximum 1 milion, în cazurile cele mai fericite. Să nu uităm că la noi e 10 lei biletul, iar afară e 30 de euro”, a subliniat Bobby Durbac.
Interviul integral este disponibil aici.
DHL și Federaţia Română de Fotbal anunţă încheierea unui nou parteneriat prin care compania de curierat oferă sprijinul logistic necesar desfăşurării activităţii...
Operatorul global de pariuri online își extinde prezența în România printr-un parteneriat pe trei ani cu CFR Cluj, de șase ori campioană a Ligii 1. Parteneriatul a fost...
ENGIE Romania reînnoieşte, pentru al cincilea an consecutiv, parteneriatul cu CSM București ce are drept obiectiv susținerea handbalului feminin şi a Centrului de Copii şi...
Mastercard a anunțat reînnoirea parteneriatului cu UEFA Champions League pentru ciclul 2021-2024, continuând, astfel, o colaborare de durată, care a început în 1994. Acordul...
La invitația Clubului Sportiv Universitar Știința București, Dr. Benjamin Fernandez, unul dintre cei mai renumiți experți în medicină sportivă, a venit în premieră în...
Clubul UTA Arad a anunțat concretizarea unui nou parteneriat cu HEINEKEN România.
Penultima etapă din Campionatul Național de Raliuri Betano, Raliul Transilvaniei, va avea la start un total de 85 de echipaje, un record pentru acest sezon competițional....
BRD – Groupe Société Générale a semnat un parteneriat cu Cristina Neagu, singura sportivă din istoria handbalului care a fost recompensată de patru ori de Federația...
Parteneriatul dintre Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) si Toyota Romania a fost prelungit. Contractul de sponsorizare prin care cele zece Toyota Proace Verso raman la...
Cu peste 600 de parteneri la nivel național și peste 42.000 la nivel european, A24 este începând de astăzi noul partener oficial de mobilitate al Federației Române de...
Clubul Sportiv al Armatei „STEAUA BUCUREȘTI” anunță încheierea unui nou parteneriat cu compania CARPATINA, în calitate sponsor tehnic. Astfel, pe durata următorului...
Prin acest parteneriat, Pambac, companie românească cu o tradiție de peste 50 de ani, face un nou pas în promovarea și contribuția adusă în dezvoltarea tinerelor...
Game World, companie reprezentativă pe piața centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate organizarea și exploatarea sălilor de jocuri de noroc...
Clubul UTA a anunțat astăzi încheierea unui parteneriat major, care va începe odată cu noul sezon competițional.
După ce pe 7 aprilie 2020 a publicat recomandările specifice contextului pandemic, FIFA a organizat 13 workshop-uri în urma cărora a identificat noi subiecte care necesită...
Ministrul Tineretului și Sportului, Ionuț Stroe, s-a întâlnit joi, 11 iunie, la sediul MTS, cu Gheorghe Hagi, unul dintre cei mai importanți sportivi români, cu performanțe...
Ediția în limba română a site-ului Eurosport a publicat un amplu interviu cu Bobby Durbac, director general al Durby Sports Marketing, în care a fost invitat să facă o...
Mastercard devine unicul partener al echipei de baschet U16 masculin din cadrul CSU Știința București, sprijinind clubul în pregătirea sportivilor pentru performanțe în...
FIFA alături de FIFPro, sindicatul mondial al jucătorilor, au ajuns la un acord pentru crearea unui Fond destinat jucătorilor care nu au fost plătiți de cluburile lor.
BETANO.com, unul dintre cei mai dinamici operatori europeni de pariuri sportive și cazinou online, și Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS) anunță oficial...
Federația Română de Fotbal și Maspex România au extins parteneriatul prin care Cupa Tymbark Junior a devenit cea mai importantă competiție de fotbal dedicată elevilor,...
MOL România și Federația Română de Handbal au încheiat astăzi un parteneriat pentru susținerea performanței în liga națională de handbal feminin. MOL România devine...
UEFA și-a încheiat ultima vizită planificată la București pentru a evalua progresul pregătirilor pentru EURO 2020.
Primii 10 ani de activitate ai cluburilor Academia de Fotbal Gheorghe Hagi și FC Viitorul au fost oglindiți în cartea "Campionii Creează Campioni". Lansarea a avut...
Liga Profesionistă de Fotbal a semnat un parteneriat cu Societatea Metrorex prin care, începând cu data de 15 noiembrie 2019, rezumatele meciurilor din fiecare etapă a Casei...
Luni, 2 septembrie, la Arena Națională, a fost semnat parteneriatul dintre Federația Română și Ursus Breweries.
Televiziunea Română a semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Rugby pentru difuzarea meciurilor Naţionalelor de Rugby în 15 şi Rugby în 7 în competiţii...
UEFA lansează turneul eEURO2020, competiție de fotbal virtual PES 2020, în care vor participa cele 55 de asociații naționale și în care finalele se vor disputa la Londra,...
UEFA a anunțat că, începând din 22 august, suporterii care au solicitat bilete la EURO 2020, dar care, în urma loteriei, nu au avut succes, vor fi informați cu privire la o...
Începând din 9 august, Eurosport transmite exclusiv noul sezon al Premier League, după ce la începutul acestui an compania a anunțat extinderea drepturilor de difuzare a...
Înaintea termenului-limită de 12 iulie 2019, fanii au aplicat pentru un număr fără precedent de bilete la UEFA EURO 2020, 19,3 milioane, doborînd recordul competiției.
Forul continental a decis monitorizarea dezvoltării și implementării strategiei comerciale și de marketing pentru competițiile în care sunt implicate primele reprezentative...
Ziua de 11 iulie nu reprezintă doar debutul în sezonul competițional 2019-2020, ci și momentul lansării noului echipament de joc Nike pentru partidele de pe teren propriu ale...
Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat parteneriatul cu Casa Pariurilor, începând cu sezonul 2019-2020 al Campionatului Național Liga 1.
Între 14 iunie și 7 iulie, Eurosport transmite în direct și în exclusivitate cea de-a 46-a ediție a Copa America, cea mai importantă competiție de fotbal pentru...
Cu un an înainte de debutul turneului final EURO 2020, UEFA a deschis vânzările de bilete. Începând de astăzi, acestea se pot cumpăra exclusiv online de pe platforma...
Timișoreana, berea românească cu cea mai îndelungată tradiție din România, continuă să-și întărească susținerea pentru fotbalul românesc și își extinde...
Eurosport, gazda tenisului de Mare Șlem, va difuza în direct și în exclusivitate pe canalele sale din România toate meciurile din cadrul noii ediții a Roland-Garros. Astfel,...
UEFA a anunțat politica de vânzare a biletelor, precum și prețurile acestora, pentru UEFA EURO 2020, competiție care va fi organizată, în premieră, pe întreg cuprinsul...
Aseară după 5-0 (2-0) cu Levadiakos, PAOK Salonic a devenit matematic campioana Greciei la fotbal, o victorie pe care capitala Macedoniei Centrale o aștepta de 34 de ani. O...
În Adunarea Generală a FRF care a avut loc miercuri, 17 aprilie, membrii afilliați au aprobat schimbarea identității vizuale a Federației Române de Fotbal.
Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România, a devenit sponsorul oficial al Federației Române de Șah. În cadrul acestui parteneriat compania va susține...
Groupama Asigurări și Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) și-au prelungit parteneriatul pentru următorii doi ani, până la finalul anului 2020. Prin prelungirea...
Federația Română de Fotbal și Grupul Cris-Tim au demarat un parteneriat strategic cu o durată de patru ani, prin care compania susține Echipa Națională de Fotbal U21 și...
18 Ian 2021
20 Ian 2021
17 Ian 2021
17 Ian 2021
19 Ian 2021