Mânușile lui Duckadam de la Sevilla, pentru ultima oară în România
28 Sep 2023
28 Sep 2023
27 Sep 2023
29 Sep 2023
27 Sep 2023
27 Sep 2023
Pentru a marca 100 de zile rămase până la Jocurile Olimpice Beijing 2022, Eurosport, Gazda Jocurilor Olimpice, anunță planurile sale: noi emisiuni și formate pentru sezonul sporturilor de iarnă și Jocurile Olimpice. Cu ajutorul grilei extinse de transmisiuni în direct și cu noul program și conținut, telespectatorii pot să urmărească în fiecare săptămână cei mai buni sportivi ai sezonului rece în drumul lor spre Beijing.
Eurosport va transmite competiția în peste 50 de țări și teritorii de pe continent, relatând poveștile cu ajutorul celor mai buni povestitori. Experiența fanilor va fi adusă la un alt nivel de analizele detaliate prezentate, precum și de acțiunea în direct care va ajunge la o audiență și mai mare ca până acum.
Drumul spre Beijing 2022 începe acum
Eurosport oferă acoperire completă, pornind de la transmisiunile în direct ale competițiilor sezonului 2021-2022. Încă înainte de Jocurile Olimpice de Iarnă din februarie, Eurosport va difuza peste 700 de ore de sporturi de iarnă în direct și 3,000 de ore în total. De la Vail la Val d’Isere și de la Lake Louise la Les Arcs, Eurosport aduce cea mai bună acțiune sportivă milioanelor de fani pasionați din Europa.
Începând cu 23 noiembrie, Eurosport va lansa Winter Pass - o nouă emisiune, în care competițiile vor fi analizate de cele mai mari nume din sport în pregătirea pentru Beijing 2022. Cele zece episoade de câte o oră ale Winter Pass vor fi prezentate de Radzi Chingyangya, cunoscut fanilor încă din timpul transmisiunilor Eurosport de la Jocurile Olimpice Tokyo 2020.
În fiecare săptămână, Radzi va vizita unele dintre cele mai importante locații în care sportivii evoluează în drumul spre Jocurile Olimpice – printre care stațiunea de schi alpin St. Moritz, Turneul Celor Patru Trambuline și pista de patinaj viteză de la Heerenveen – oferind publicului o privire în spatele cortinei sporturilor de iarnă.
Fiecare episod Winter Pass va include și formate originale precum Sportivi de Urmărit, astfel încât fanii vor putea cunoaște în detaliu unii dintre sportivii care vor căuta succesul olimpic, dar și foste glorii precum Hermann Maier, Matty Nykanen sau Steven Bradbury în segmentul Povestiri Olimpice Esențiale powered by Bridgestone. Cele două formate vor fi publicate și pe platformele digitale Eurosport înaintea Beijing 2022.
Premiere olimpice și tehnologie de ultimă generație
Acoperirea Discovery a Jocurilor Olimpice de Iarnă va fi definită de premiere și de uzul tehnologiei de ultimă generație, aducând și elemente premiate de la Tokyo 2020.
Din 26 octombrie – data care marcheză 100 de zile rămase până la Jocuri – până în 29 octombrie, Eurosport 1 va transmite două ore Hall of Fame, prezentând unele dintre momentele incredibile Olimpice de la Torino, Vancouver, Sochi și PyeongChang.
Pentru prima dată, Eurosport va fi Gazda Jocurilor Olimpice și în Franța.
La fel ca la Tokyo 2020, studio-ul Eurosport Cube va fi în centrul atenției, încântând publicul cu cele mai bune analize. Mai mult, Beijing 2022 va veni cu și mai multe inovații care vor amplifica experiența audienței.
Imnul produs exclusiv pentru Eurosport de către compozitorul Steven Price, în colaborare cu Orchestra Simfonică Londra, va reveni pentru Beijing 2022.
Andrew Georgiou, President of Sports, Discovery, a spus: „Beijing 2022 prezintă o oportunitate unică de a capitaliza popularitatea și interacțiunea cu fanii și publicul larg de care Discovery s-a bucurat la Tokyo 2020, venind doar șase luni mai târziu.”
„Un succes remarcabil de la Tokyo 2020 a fost felul în care Eurosport și platformele noastre digitale au transformat felul în care spunem poveștile sportive. Toate contribuie la felul în care ele sunt spuse pe lângă acțiunea în direct. Acestea ne-au oferit șansa de a duce poveștile umane și mai departe, conectând publicul cu sportivii mai mult și explorând lumea în care aceștia trăiesc, în același timp subliniind temele societății pe care sportivii le sprijină cu pasiune.”
„Când combinăm aceste povești cu acoperirea noastră fără egal a sporturilor de iarnă, Eurosport devine cel mai bun loc de a urmări călătoria spre Beijing 2022. Atât PyeongChang 2018, cât și Tokyo 2020 ne-au arătat cum succesul eroilor Olimpici au alimentat audiențe record. Ne pregătim de și mai multe în această iarnă.”
Scott Young, Senior Vice President, Content and Production la Discovery Sports, a spus: „Nu ne ferim să căutăm cele mai mici detalii pentru a duce poveștile care contează către milioane de fani din Europa înaintea și în timpul Beijing 2022. Radzi Chinyanganya, care își asumă acum un rol pan-european în cadrul noii noastre emisiuni, este un prezentator excepțional, perfect capabil să vorbească publicului într-o abordare tinerească și inovativă, așa cum a demonstrat-o la Tokyo publicului britanic.”
„Așa cum a făcut-o și pe parcursul turneelor de Grand Slam, studio-ul Eurosport Cube s-a remarcat în rândul spectatorilor și sportivilor și în timpul Tokyo 2020. Cu toții suntem entuziasmați să vă arătăm tehnologia aceasta în noua sa formă, la Beijing 2022. Fanii din Europa vor putea urmări analize mai detaliate ca oricând din partea echipei noastre de experți ai sporturilor de iarnă.”
După ce a cumpărat drepturile de difuzare în 2015, Discovery a prezentat pentru prima oară Jocurile Olimpice la PyeongChang 2018, cu recorduri de audiență liniară și digitală pe platformele localizate Eurosport. Jocurile Olimpice Beijing 2022 încep oficial cu Ceremonia de Deschidere, vineri, 4 februarie, și sunt transmise în peste 50 de țări și teritorii din Europa de Eurosport și aplicațiile sale.
CFR Cluj, unul dintre cele mai importante cluburi de fotbal din România și câștigător al primei ligi de opt ori, este mândru să anunțe susținerea PEDITEL, prima și...
Pe 1 octombrie 2023, Muzeul Fotbalului găzduiește o sesiune de autografe oferită de Helmut Duckadam cu ocazia ieșirii din expoziția temporară a mănușilor cu care Eroul de...
În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor...
Muzeul Fotbalului din București a fost, timp de trei zile, gazda Trofeului Super Bowl, care a ajuns în premieră în România.
Clubul fanion al Dobrogei a reușit cel mai răsunător ''transfer'' din istorie. Unul dintre cei mai valoroși fotbaliști din toate timpurile, brazilianul Rivaldo Vitor Borba...
Orange, cea mai rapidă rețea de fibră și mobil din România și sponsorul Federației Române de Rugby (FRR), difuzează pe canalele Orange Sport, Cupa Mondială de Rugby...
Înainte de debutul în sezonul cu numărul nouă din EHF Champions League, cea mai bună echipă de handbal feminin din România, pleacă la drum cu susținerea unui nou sponsor...
În calitate de sponsor principal, Kaufland România susține și anul acesta turneele Kaufland-BRD Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant....
Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face...
BETANO, operator global de top al industriei de pariuri sportive & cazinou online, parte a Kaizen Gaming, lansează noul echipament al FCSB pentru sezonul 2023-2024 pe data de...
Hunedorenii, târgmureșenii, buzoienii și băcăuanii au profitat de prezența Trofeului Campionatului European U21 în parcările magazinelor PENNY din orașele lor. PENNY, în...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o sponsorizare de 50.000...
Raiffeisen Bank anunță semnarea unui parteneriat pe 4 ani de susținere a sportivului român David Popovici. Parteneriatul se bazează pe valorile comune împărtășite,...
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) a anunțat astăzi FC FUTURES, un plan de investiții globale în fotbal la nivel de comunitate, cu scopul de a dezvolta jocul pentru toți.
Electronic Arts Inc (NASDAQ: EA) a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA SPORTS FC™....
La debutul naționalei în preliminariile EURO 2024 și cu ocazia participării României U21 la EURO 2023, noul echipament al tuturor reprezentativelor este gata.
Pasiunea pentru sport aduce Orange România alături de echipa Stejarii: operatorul de telecomunicații devine noul sponsor al Federației Române de Rugby (FRR) pentru următorul...
Federația Română de Fotbal și Casa Pariurilor, unul dintre cei mai importanți operatori de pariuri din România, anunță încheierea unui contract de sponsorizare care va...
Federația Română de Fotbal și Altex anunță încheierea unui parteneriat prin care liderul pieței electro-IT din România devine partener oficial al echipelor naționale de...
Federația Română de Rugby are un nou partner oficial, AAylex ONE, producătorul brandului Cocorico și lider în producția de carne proaspătă de pui.
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de...
Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport - pe care, dacă...
Eurolife FFH a semnat un parteneriat strategic cu Federația Română de Handbal (FRH) și devine asigurătorul oficial al echipelor naționale de handbal – feminin &...
Compania românească, CryptoDATA Tech, lider în domeniul tehnologiilor aplicate, a fost anunțată ca noul Partener Premium al echipei WithU Yamaha RNF MotoGP pentru ultimele...
Bitdefender a încheiat un parteneriat cu Ferrari și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
Mozzart Bet, unul dintre cei mai importanti operatori licentiati de betting si gambling din Romania, se alatura familiei baschetului romanesc ca partener. Ca prim pas, in urma...
Marele jucător al Generației de Aur și căpitan al Barcelonei, Gică Popescu, devine Căpitanul Football Museum Bucharest, singurul muzeu din România dedicat fotbalului....
Astazi, in sala de sedinte ”Mihai Nedeff” din incinta sediului Federatiei Romane de Baschet, a avut loc o conferinta de presa cu prilejul prezentarii parteneriatului dintre...
CryptoDATA Tech, noul sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, a anunțat ca îi va sponsoriza pe piloții Aleix Espargaro, câștigătorul Marelui...
Kaufland România se alătură, în calitate de sponsor principal, turneelor BRD-Kaufland Wheelchair Tennis Open, dedicate jucătorilor de tenis în scaun rulant. Evenimentele se...
Oracle Red Bull Racing face în premieră un pit stop la București pentru un spectacol unic în fața Palatului Parlamentului. Red Bull Racing Show Run aduce iubitorilor de...
Compania românească CryptoDATA Tech a fost anunțată ca sponsor oficial de titlu al Marelui Premiu al Austriei de MotoGPTM, programat pe 21 august a.c., devenind astfel prima...
Herbalife Nutrition România are plăcerea de a anunța cel mai recent contract de sponsorizare cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR), în calitate de "Partener în...
Chiar dacă apele s-au agitat după ce Guvernul a anunțat că plănuiește impozite și taxe mult mai mari decât în trecut, iată că principalii jucători din industria de...
FC Botoșani este una dintre cele mai spectaculoase echipe ale Ligii 1. Privită la început de mulți specialiști ca o ”revelație”, echipa din Nordul Moldovei s-a impus...
Fantasy este un joc în care participanții creează echipe virtuale compuse din fotbaliștii reali ai unei ligi. Performanța acestor jucători în meciurile propriu-zise este...
Ediția 105 a primei divizii va debuta pe 15 iulie și se va desfășura sub o nouă titulatură: SUPERLIGA.
Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, a semnat un parteneriat cu Federația Română de Fotbal, prin care devine sponsor principal...
Dezvoltatorul imobiliar specializat în dezvoltarea de ansambluri hoteliere și rezidențiale de lux extinde parteneriatul cu FRF și va susține și tricolorii U21.
ColorEscu a devenit un partener important al Federației Române de Tir cu Arcul (FRTA), colaborarea din acest an derulându-se până la sfârșitul sezonului competițional...
Antreprenorul și investitorul ceh, Martin Machoň, a deținut 49% din clubul de fotbal din 2018, când echipa concura încă într-o ligă inferioară. Rapid București s-a...
După o perioadă de provocări, sportul este gata să ofere și să primească momente și emoții la cele mai înalte cote de intensitate. Susținător puternic al jocului și...
Harta iubitorilor fotbalului din România și din străinătate se va îmbogăți, începând cu vara acestui an, cu o nouă destinație: Football Museum Bucharest. Primul muzeu...
Suporterii Echipei Naționale de fotbal și iubitorii de sport vor putea, începând de astăzi, 11 martie 2022, să achiziționeze cea mai diversificată gamă de echipamente din...
Federația Română de Fotbal a încheiat un parteneriat valabil pentru a doua parte a actualului sezon și pentru următoarele două ediții ale Ligii 3 care are ca obiect...
28 Sep 2023
27 Sep 2023
29 Sep 2023
27 Sep 2023
27 Sep 2023